home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Salg af spiller eller mangel på samme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Salg af spiller eller mangel på samme  (Læst 1197 gange)
Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Salg af spiller eller mangel på samme
« : 15 Mar 2013, 15:20 »

Hej med jer derude....

Nu er jeg igang med Randers FC og det går rigtig fint sportsligt (2'er i 1 sæson + pokalvinder) Dette har gjort at mine spillere har været eftertragtet af flere forskellige klubber, men der er ikke kommet nogle egentlige bud endnu. Her tænker jeg på Ronnie Schwartz og Mads Fenger hovedsageligt. (Lasse Rise røg i allerførste vindue). Men også andre spillere har der været interesse om.
Men som så mange gange før i andre savegames får jeg ingen bud på mine spillere. Har i nogle gode råd til hvordan man kan gøre sine spillere mere eftertragtet for udlandet udover det sportslige? Jeg kan se at andre danske og nordiske klubber har held med at sælge spillere til udlandet, og det er spillere som er på niveau eller under end mine.

Fastsætter i en pris for hver enkelt spiller, vil det være en fordel? Jeg vil helst ikke transferliste nogle da det bare kan give problemer i spillertruppen.

HJÆLP RÅD SØGES!!!!  Græder
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Salg af spiller eller mangel på samme
« Svar #1: 15 Mar 2013, 15:25 »

Du kan godt sætte en pris, uden at sætte dem til salg Wink Mener jeg ikke de tager højtidligt, da alle spillere jo ved de har en pris Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Salg af spiller eller mangel på samme
« Svar #2: 15 Mar 2013, 15:53 »

Du kan godt sætte en pris, uden at sætte dem til salg Wink Mener jeg ikke de tager højtidligt, da alle spillere jo ved de har en pris Peace

De forskellige klubber kigger rent faktisk på de priser man selv fastsætter sine spillere til. Det "farlige" ved det, er at ens spillere også kigger på den pis, så man skal passe på, ikke at sætte den for højt, for så vil de blive utilfredse.

Desuden er det at opgradere sine faciliteter en god måde at opgradere ens klubs omdømme. Det vil sige jo bedreomdømme, jo mere fokus kommer der på ens spillere.

Men lige Fenger og Schwartz, er nok spillere som ligger i mellemlejet, og derfor også kun mellemklubber der vil kunne være interesserede (Hollandske, Schweiziske, mindre tyske osv.).., og der er pengene betydeligt mindre, end i de støre klubber..., det vil sige, klarer du dig godt, bliver dine spillere måske vurderet til at være for dyre til den type klubber. MEn en god sæson i f.eks. Champions league eller europa league, kan gøre en kæmpe forskel, fordi det vil vise de størrre klubber om de kan spåile med på det niveau.
Logged

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Salg af spiller eller mangel på samme
« Svar #3: 17 Mar 2013, 16:47 »

Her en lille update fra mit manglende salg:

På 3 sidste dag af transfervinduet, røg jeg ud af EURO kval, og Mads Fenger skrev efterfølgende kontrakt med tyske Dynamo Dresden og han blev solgt for 15mio af min sportschef uden min indflydelse....
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010