home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  2 Brugere, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem har i som moderklubber!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem har i som moderklubber!!  (Læst 8704 gange)
Rooland
Manager

Sv: Hvem har i som moderklubber!!
« Svar #30: 24 Okt 2006, 14:05 »

Jeg kan ikke få en moder klub!
Jeg er BIF!
Nogen der kan hjælpe?
Når jeg går ind i Samarbejds klubber kan jeg ikke vælge "Led efter en moderklub".

arsenalistic
Manager

« Svar #31: 24 Okt 2006, 14:06 »

Havde spillet en sæson, hvor OBs bestyrelse klart gav udtryk for at vi IKKE skulle være farmerklub for noget større hold. Jeg møder frejdigt fra sommerferie og BLAM! så har vi fået Roma som "samarbejdspartner" hvilket lækkert nok kastede Valerio Virga af sig, og kan ikke lige se nogle spillere som Roma kan drage fordel af. Men nu krydser jeg fingre for at de sender Totti eller Chivu på lån til mig  funny

Go you Gunners!

N17
Manager

« Svar #32: 24 Okt 2006, 14:07 »

BIF kan ikke få en moderklub.. det siger de jo de ikke vil have..

MEN.. Hos mig har Milan og Brøndby indført samarbejde, selvfølgelig med Milan som moderklub.. Og ja jeg er Brøndby, de har dog ikke lejet mig nogle spillere eller noget

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #33: 24 Okt 2006, 15:16 »

jeg er Aab i år 2009 og har arsenal som moderklub.... men af spillerne ville til mig

Brøndby IF - Tottenham hotspur

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #34: 24 Okt 2006, 18:58 »

Havde spillet en sæson, hvor OBs bestyrelse klart gav udtryk for at vi IKKE skulle være farmerklub for noget større hold. Jeg møder frejdigt fra sommerferie og BLAM! så har vi fået Roma som "samarbejdspartner" hvilket lækkert nok kastede Valerio Virga af sig, og kan ikke lige se nogle spillere som Roma kan drage fordel af. Men nu krydser jeg fingre for at de sender Totti eller Chivu på lån til mig  funny
Nu springer jeg lige lidt væk fra emnet. Du siger du møder fra sommerferie. Dermed antager jeg at du har brugt knappen "Tag på ferie"...? Har aldrig selv prøvet det. Hvad gør den, og kan den evt. have en positiv virkning?

AGF4eever
Lilleputspiller
*

« Svar #35: 24 Okt 2006, 19:07 »

jeg er AGF i et af mine gem der har jeg fået Chelsea som moderklub men de sender ikke nogle spiller endnu

We love you GF, we do !!

Zone 43
Manager

« Svar #36: 25 Okt 2006, 10:55 »

Lige sådan jeg forestiller mig dig funny

Det er også sådan jeg ser ud Opstemt

Desuden har jeg en hel masse med Man Utd, og jeg bliver ved med at få flere Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rooland
Manager

« Svar #37: 25 Okt 2006, 19:13 »

Jeg kan ikke få en moderklub  Huh
Jeg vælger nogle lave hold der gerne vil have en moder klub,men lige pluselig siger bestyrelsen formanden at vi
alligevel ikke har brug or en.

SokrateZ
Gæst

« Svar #38: 26 Okt 2006, 13:21 »

Jeg kan ikke få en moderklub  Huh
Jeg vælger nogle lave hold der gerne vil have en moder klub,men lige pluselig siger bestyrelsen formanden at vi
alligevel ikke har brug or en.

Det i kan gøre for at få en moderklub selvom jeres bestyrelse siger at klubben er for stor til at være rugeklub er at i kan rose de forskellige manger i de store klubber så de lægger mærke til jer! Dette gjorde jeg med FCK i mit spil og jeg fol både tilbud fra Barcelona og Chelesa! Men de store klubbre melder sig ikke før sæsonen er slut!

Håber dette kan hjælpe jer!

Hilsen Skoratez

zipfer
Juniorspiller
**

« Svar #39: 26 Okt 2006, 14:18 »

Hansa Rostock  og Bayern München er min moderklub. Ganske sjovt fordi nu ligger vi i samme division og vi mødtes også i Pokal Finalen Peace

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 07 Nov 2006, 16:28 »

Jeg er FCM.. Har lige fået Liverpool som moderklub.. For lige sent 5 pæn storer talenter der overfra Opstemt Opstemt  Cool

Badefar
Manager

« Svar #41: 07 Nov 2006, 16:30 »

ud af det blå lige pludselig har jeg lige fået liverpool som moderklub (er ob) og 2 nye spillere

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 07 Nov 2006, 16:32 »

Var det samme her.. Hvilke spiller har du fået ?

van-goghen
Gæst

« Svar #43: 09 Nov 2006, 20:59 »

er AaB og har fået Milan som moderklub de har ikk tilbudt mig nogle spillere endnu. .

Dusty78DK
Manager

« Svar #44: 09 Nov 2006, 21:08 »

Nu springer jeg lige lidt væk fra emnet. Du siger du møder fra sommerferie. Dermed antager jeg at du har brugt knappen "Tag på ferie"...? Har aldrig selv prøvet det. Hvad gør den, og kan den evt. have en positiv virkning?

Jeg har brugt den funktion et par gange. Specielt som landstræner, hvis jeg ikke samtidig er klubtræner. Der er meeeeeget langt mellem kampene engang i mellem, og så er det en fordel at kunne sætte feriefunktionen på, for det får processerne i baggrunden til at gå hurtigere.  Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010