home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dit fodboldhold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er du?
Målmand
Forsvar
Midtbane
Angriber
Bænkevarmer
Vandbærer

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Dit fodboldhold  (Læst 63295 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #75: 27 Apr 2008, 18:27 »

Jeg er dommer men før jeg blev det spillede jeg i Silkeborg KFUM.. og der var jeg angriber..men selvom jeg er 196 cm. høj så scorede jeg kun med fødderne... Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #76: 27 Apr 2008, 18:41 »

Nå så må jeg vel hellere fortælle lidt om mit hold.

Spiller i Orient GI, en lille klub, men mit hold har et fantastisk sammenhold, hvilket også var med til at gøre vi vandt række 2 for junior i 2006 i sbu. Smiley
Derfor har vi også store forventninger til i år, hvor holdet så småt er ved at få spillere tilbage fra alvorlige skader. Vi mangler dog 2 centrale midtbane spillere, hvilket ikke er godt.
Nå vi startede Søndag den 13 april, med en hjemmekamp hjemme mod Bk Vest Rødovre, altså et lokal derby.
Vi vandt 6-3, efterfulgt at et hattrick af undertegnet.

I torsdags var så vores anden kamp, ude mod Bk Friheden. Vi vandt 4-3, efter at have smidt en 3-1 føring væk. Dog scorede undertegnet til 4-3, med 10 sekunder tilbage. Jubelbrøl kan jeg love dig for der kom. Det var forresten mit andet mål i den kamp.

Idag mødte vi så Albertslund, som vi vandt 2-1 over, ude sidst vi mødte dem sidste år. I dag havde vi så en gevaldig offday. Brændte friløbere, brændt straffe, og intet spil hang sammen. Dermed fik vi et fortjent 4-0 nederlag. Så lige i dag hænger vi med skuffen. Dog er vi stærkt opsatte på at komme tilbage på næste søndag, ude mod Rosenhøj som har tabt deres tre første kampe.
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #77: 28 Apr 2008, 21:04 »

Så vandt vi squ lige 8-0 på hjemmebane, den kunne sagtens have endt 20-0. Vi havde et hav af chancer.
Jeg startede som angriber, men gik senere ned som defensiv midt, gjorde det rigtigt godt sagde min træner, har dog aldrig spillet der. Men det er en hård og sjov plads, ligger og fordeler boldene.
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #78: 28 Apr 2008, 21:10 »

Så vandt vi squ lige 8-0 på hjemmebane, den kunne sagtens have endt 20-0. Vi havde et hav af chancer.
Jeg startede som angriber, men gik senere ned som defensiv midt, gjorde det rigtigt godt sagde min træner, har dog aldrig spillet der. Men det er en hård og sjov plads, ligger og fordeler boldene.
Det var en røvkedelig kamp  Græder
Men linjevogteren på Tune siden var genial. Han burde dog været taget hjem og set Aab istedet.
- Thumbs Up Men du gjorde godt Benja!
« Seneste Redigering: 28 Apr 2008, 21:19 af MadsWiinther » Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #79: 28 Apr 2008, 21:16 »

Jeg er træner for to hold i dejlige Skælskør jeg har fortalt om det ene(se s.5) nu vil jeg fortælle om det andet jeg træner et U-17(91-92-93) pige hold. Vi har spillet 3 kampe og det går godt for holdet pga.træneren Tunge vi har vundet alle 3 kampe med først 5-0 mod (Halskov) hvor en af mine spillere satte den næsten helt oppe i hjørnet *stolt* Smiley og så vandt vi 11-4 mod (lynge broby) hvor begge hold havde et klodset forsvar men det var vores der var mindst klodset heldigvis og den sidste kamp vandt vi 10-3 mod (Solrød (2))hvor jeg desværrre ikke kunne være med Skuffet

Edit: Hvorfor er der ikke træner, tilskuer og dommer i afstemningen? Ubeslutsom Rullende Øjne
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #80: 28 Apr 2008, 21:25 »

Edit: Hvorfor er der ikke træner, tilskuer og dommer i afstemningen? Ubeslutsom Rullende Øjne

Fordi tråden handler om 'dit fodboldhold' det fjerner dommeren fra afstemningen.
- de andre kunne godt være der  Wink
« Seneste Redigering: 28 Apr 2008, 21:27 af MadsWiinther » Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #81: 28 Apr 2008, 21:28 »

Fordi tråden handler om 'dit fodboldhold' det fjerner dommeren fra afstemningen.
- de andre kunne godt være der  Wink
Det kan være man skal læse det der står i overskriften i stedet for det man vil læse crazy
Min fejl Forlegen
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #82: 28 Apr 2008, 21:30 »

Det kan være man skal læse det der står i overskriften i stedet for det man vil læse crazy
Min fejl Forlegen
Ja ikke? Grin
- Det iorden.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #83: 28 Apr 2008, 21:36 »

Det var en røvkedelig kamp  Græder
Men linjevogteren på Tune siden var genial. Han burde dog været taget hjem og set Aab istedet.
- Thumbs Up Men du gjorde godt Benja!
Tror snart UEFA ringer til dig, det var godt du tog over for Daniel. Han kunne ikke finde ud af det Opstemt
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #84: 28 Apr 2008, 21:53 »

Tror snart UEFA ringer til dig, det var godt du tog over for Daniel. Han kunne ikke finde ud af det Opstemt
UEFA har lige ringet, sagde nej. Jeg satser stadig på at være bomber hos os.
- skal bare lige komme mig over skaden  crazy

Ja, daniel var rigtig dårlig i de fem minutter han overtog for mig  Grin
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #85: 03 Maj 2008, 18:52 »

Så vandt mit hold 9-0 idag. :-)
Papa spillede central forsvar, men det forhindrede mig ikke i at score to gange.
Det første var en frispark i højre side, som jeg gik op for at sparke. Ramte den dog lidt forkert, så den kom meget tæt på keeperen. Hvad der efterfølgende skete, er svært at forklare, men bolden havnede i nettet og dommer sagde, at jeg var målscoren - havde altså scoret direkte på frispark.
Senere fik vi straffespark, som jeg sparkede. Normalt plejer jeg at sætte den nede i venstre side (for mig), men i dag valgte jeg at sætte den oppe i nettaget i højre side og det gav pote.. :-P

Cool Hævet Øjenbryn
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #86: 05 Maj 2008, 23:44 »

Vi vandt over OB's førstehold med en kneben 1-0 sejr. Verdensklasse Opstemt
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #87: 05 Maj 2008, 23:47 »

Så vandt mit hold 9-0 idag. :-)
Papa spillede central forsvar, men det forhindrede mig ikke i at score to gange.
Det første var en frispark i højre side, som jeg gik op for at sparke. Ramte den dog lidt forkert, så den kom meget tæt på keeperen. Hvad der efterfølgende skete, er svært at forklare, men bolden havnede i nettet og dommer sagde, at jeg var målscoren - havde altså scoret direkte på frispark.
Senere fik vi straffespark, som jeg sparkede. Normalt plejer jeg at sætte den nede i venstre side (for mig), men i dag valgte jeg at sætte den oppe i nettaget i højre side og det gav pote.. :-P

 Cool Hævet Øjenbryn
dit hold er?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #88: 05 Maj 2008, 23:51 »

Vi vandt over OB's førstehold med en kneben 1-0 sejr. Verdensklasse Opstemt
Dit hold er
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #89: 06 Maj 2008, 21:47 »

VB/Nyborg Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010