home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jan 2025, 22:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dit fodboldhold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er du?
Målmand
Forsvar
Midtbane
Angriber
Bænkevarmer
Vandbærer

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Dit fodboldhold  (Læst 67558 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #195: 12 Aug 2008, 22:08 »

Spiller også på Haarby u-14. (lorteklub crazy)
Også hedder det ''fodboldhold'' og ikke ''fodboldholdd''
funny

-LFC-
Manager

« Svar #196: 12 Aug 2008, 22:14 »

Begynder i Tårnby Boldklub her i efteråret - 94 Tunge

AMRDK
Gæst

« Svar #197: 12 Aug 2008, 22:34 »

Spiller selv i Fremad Valby. Selvfølgelig på  1.Junior  !

Nogle der kender klubben ? Smiley

Culés
Gæst

« Svar #198: 12 Aug 2008, 22:41 »

Også hedder det ''fodboldhold'' og ikke ''fodboldholdd''
Benja har aldrig kunne stave Grin
- Jeg spiller på Tunes 3.Seniorhold (Ynglingehold der er rykket op i seniorrækkerne) og vi spiller i sølle serie 5 Græder

hammer89
Lilleputspiller
*

« Svar #199: 12 Aug 2008, 23:37 »

Er lige kommet op omkring 1. holdet i tørring/ølholm som lige er rykket op i serie 3.
Tabte dog aftenens træningskamo mod et serie 2 hold 4-0 men spillede godt i en halvleg.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #200: 12 Aug 2008, 23:45 »

Jeg havde et skud på stolpen  Ubeslutsom
Det havde jeg også i dag. Endda som et flot løb op igennem feltet.
Jeg startede mit mål nede i midtercirklen hvor jeg dribler et par meter hvor der så kommer end mand imod mig. Jeg tager en løbe duel op, men jeg snyder ham fuldstændig da jeg lige pludselig skifter retning med en smart finte. Så var han sat. Bagefter kørte jeg væk fra en anden som prøvede at få mig ned med "ulovlige" midler, hvilket var fair nok da jeg havde fået sat 4 stemplinger ind på flere forskellige af hans holdkammerater. Men jeg får løbet fra ham og skyder så, omkring 10 meter ude fra feltet en bold op på det øverste af overliggeren. Lidt uheldigt da den nemt kunne ha' røget ind. Men det ville den ikke Grin
Det skal så nævnes at jeg er centralmidtbanespil ler Wink

smoothly
Gæst

« Svar #201: 13 Aug 2008, 02:12 »

Ærgeligt, lyder ellers som om det kunne have været et ægte klassemål :-)

-Benja-
Gæst

« Svar #202: 14 Aug 2008, 17:56 »

Benja har aldrig kunne stave Grin
- Jeg spiller på Tunes 3.Seniorhold (Ynglingehold der er rykket op i seniorrækkerne) og vi spiller i sølle serie 5 Græder

Doh'!

Det gør jeg os! Men vi rykker da selvfølgelig op!
- Vi skal faktisk spille i dag, her kl. 19.00. Ærgerligt det er samtidigt med Brøndby kampen.
Jeg husere rundt på højrebacken, det gjorde jeg ihvertfald sidste gang. Tidligere angriber, så meget offensiv back kan man godt kalde mig.

NichlasKirk
Gæst

Sv: Dit fodboldhold
« Svar #203: 14 Aug 2008, 17:59 »

Jeg spiller ynglinge (u19) i Spjald IF, jeg er dog kun 15 år, men stadig første målmand Smiley

Vi vandt desuden 4-0 i en træningskamp igår (hvor et gul kort til mig nok havde været fortjent, men fløjten forblev tavs) Wink)

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #204: 14 Aug 2008, 18:08 »

Spiller u-15 i Skalborg som det jo hedder.. Igår var jeg ude med andenholdet fordi de ikke havde nok spillere og de spiller 7-mands.. Vi spillede mod Freja, og smadrede dem 14-1 Opstemt Opstemt  Jeg scorede 4 kasser.. Et på hjørne hvor jeg header overlægger ind.. (Skal siges jeg ikke er højere end 1.52.. Og nogle fra Freja er 1.70-1.90 eller sån et eller andet.. Opstemt

NichlasKirk
Gæst

« Svar #205: 14 Aug 2008, 18:14 »

Spiller u-15 i Skalborg som det jo hedder.. Igår var jeg ude med andenholdet fordi de ikke havde nok spillere og de spiller 7-mands.. Vi spillede mod Freja, og smadrede dem 14-1 Opstemt Opstemt  Jeg scorede 4 kasser.. Et på hjørne hvor jeg header overlægger ind.. (Skal siges jeg ikke er højere end 1.52.. Og nogle fra Freja er 1.70-1.90 eller sån et eller andet.. Opstemt
Omg dværg!  Opstemt Grin crazy Cool funny Djævel Rullende Øjne Peace

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #206: 14 Aug 2008, 18:46 »

Ja for 1.70 er jo sindssygt højt!
Og er der nogen u-15 der er 1.90?! Shockeret

Vuelve la ilusión

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #207: 14 Aug 2008, 18:49 »

Ja for 1.70 er jo sindssygt højt!
Og er der nogen u-15 der er 1.90?! Shockeret
Ja for ham.. Opstemt
Kender faktisk et par stykker op den størrelse, så det er ikke usansynligt..

MLL
Manager

« Svar #208: 28 Aug 2008, 16:54 »

Vores 3. hold, spillede lige i weekenden. De vandt 4-3 eller 3-0.

http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1048587.ece

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #209: 12 Sep 2008, 22:36 »

Vi tabte 6-1 i dag. Det var fortjent nok vi tabte, men vi skulle slet ikke have tabt så stort. Og så er jeg selv helt nede efter at have brændt 2 GIGA chancer. Den første hvor det er en retur. Jeg står 2,5 meter fra målet og så kommer bolden hoppende. Den hopper så lidt for højt så jeg ere nødt til at tæmme den med knæet og så kommer forsvarsspillerne så jeg kan ikke få afsluttet ordenligt. Anden gang er endnu en retur. Står ca. samme sted. Bolden ligge i fødderne på mig, og er helt fri foran mål så det bliver lidt "febrilsk" med så stort pres hvor den bare skal ind. Så sparker jeg, men det bliver i stedet et lop og så rammer den undersiden af overlæggeren ticked off Er virkelig sur. Især fordi jeg ikke har scoret siden jeg spillede miniput Shockeret Scorer aldrig, og i dag sagde jeg til mig selv at "den skal bare i kassen" og så sker det Skuffet Virkelig nederen. Nu ligger vi så nr. 2, 1 point efter nr. 1(dog med en kamp mere end dem) og med samme antal point som nr. 3 og 4. Vi har også spillet en kamp mere end nr. 2.. Men dem skal vi spille mod i næste runde Thumbs Up

Så kom forløsningen! Efter flere års måltørke fik jeg i dag endelig bolden i mål! Endda hele to gange! .. på straffespark! :-D De sad begge to ude i siden. Målmanden gik til den rigtige side begge gange, men ramte den så perfekt at han ikke kunne nå den xD ;-) Vi tabte bare desværre 6-2.. :-(

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010