home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dit fodboldhold
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er du?
Målmand
Forsvar
Midtbane
Angriber
Bænkevarmer
Vandbærer

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Dit fodboldhold  (Læst 67646 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Dit fodboldholdd
« Svar #135: 07 Jun 2008, 19:44 »

Vi spillede som sagt mod puljens førerhold og det gik ganske glimrende. Vi vandt en overbevisende 3-1 kamp selvom vi manglede 3 af vores profiler. Det var også på tide med oprejsning.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #136: 07 Jun 2008, 23:20 »

JARH!!!

Vi slog det hold som ligger på en delt førsteplads!
Med 1-0!!!
Vi ligger selv på 4. ud af 6 hold. tættere på nedrykning en oprykning, men da der kun er 1 kamp tilbage af sæson, er vi mere end 100% på ikk at rykke ned, og tror faktisk at vi kan gå op og tage 3. pladsen Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #137: 13 Jun 2008, 21:06 »

Jaaaa!

Vi vandt 4-1 i dag.!! Så ligger vi nummer 2, og har 1 kamp tilbage (Mod Ghert Opstemt) og 2 point op til 1.-pladsen..! Havde sat mig selv det mål at skulle score, men det tætteste jeg kom på var et langskud som ramte stolpen Sur Men blev til gengæld kåret til MoM hvilket var meget fedt crazy

Så må jeg få scoret næste gang Thumbs Up Og så tar' vi lige 1.-pladsen ved at nr. 1 taber og vi vinder (mod Ghertesteas Opstemt) crazy

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #138: 13 Jun 2008, 21:12 »

Skal imorgen spille en kamp mod ligaens nummer 4., hvis vi vinder har vi sikret 2. pladsen i ligaen, og jeg forventer en målfest mod det dårligste hold i rækken i sidste spillerunde.

EDIT: Vi vandt 12-0 over ligaens anden sidste hold Wink!

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #139: 13 Jun 2008, 21:13 »

Jeg har scoret 9 mål i 8 kampe.. Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #140: 13 Jun 2008, 21:38 »

I morgen spiller vi sidste kamp. Vi ligger klart nummer et med maks. point efter ni kampe. Vi er altså mere end sikre på første pladsen. Har selv scoret tre mål i de syv kampe, jeg har været med i. Det er fint nok som center forsvar. To har været på straffe, og et på frispark.

Vi skal i øvrigt også spille sjællandsmesterskab . Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #141: 13 Jun 2008, 21:42 »

I morgen, der skal jeg spille vores allersidste fodboldkamp, den afgører om vi kommer på 3, eller 7. Jeg tror at vi kommer til at vinde, men vi har prøvet at tabe til et ligeså dårligt hold, før i sæsonen. Men det var en skandale, da en forældre af de andres hold, valgte at dømme kampen, så hans søns hold, kunne vinde en kamp. Så derfor blev jeg skadet, da jeg blev flækket. Og det bliver i morgen, at jeg skal spille min første kamp, siden skaden.

absalonsen
Gæst

« Svar #142: 14 Jun 2008, 17:55 »

I morgen spiller vi sidste kamp. Vi ligger klart nummer et med maks. point efter ni kampe. Vi er altså mere end sikre på første pladsen. Har selv scoret tre mål i de syv kampe, jeg har været med i. Det er fint nok som center forsvar. To har været på straffe, og et på frispark.

Vi skal i øvrigt også spille sjællandsmesterskab . Smiley

Vi vandt ganske fortjent med 2-0. Den skulle nok have været et mål større, da vi brændte et par store chancer samt blev snydt for straffe (som jeg jo så skulle have sparket).
Men fint nok. Så var der champagne bagefter, som der selvfølgeligt skulle spøjtes med. Derudover fik trænerne også lidt vand. xD
30 point for 10 kampe. Det' vel udemærket? Wink

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #143: 14 Jun 2008, 18:12 »

30 point for 10 kampe. Det' vel udemærket? Wink

Var det i A-rækken? Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #144: 14 Jun 2008, 18:22 »

Var det i A-rækken? Cool

Øhm.. Tja.. Noget lige under. Faktisk række tre i SBU regi. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #145: 15 Jun 2008, 00:51 »

http://nordkysten.nu/?Id=4985 CHAMPIONE CHAMPIONE OLÊ OLÊ OLÊ Opstemt Opstemt Opstemt Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Var desværre ikke selv med i kampen i dag, da vores 1. keeper var klar... Men kom da lige forbi og så denne rundbarbering af stakkels dunav Grin...

Og så fejrede vi det på bønhørig vis bagefter... Tør godt love at ingen serie hold fejrer oprykninger på den måde Opstemt Grin...

det hænder også at vi har romerlys til kampene Cool... Tror selv at jeg har spillet 4 af de kampe som der beskrives og vi har vundet alle sammen Thumbs Up.. Så har da haft min andel...

SERIE 3 HERE WE COME!!!! Opstemt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #146: 15 Jun 2008, 00:57 »

Jaaaa!

Vi vandt 4-1 i dag.!! Så ligger vi nummer 2, og har 1 kamp tilbage (Mod Ghert Opstemt) og 2 point op til 1.-pladsen..! Havde sat mig selv det mål at skulle score, men det tætteste jeg kom på var et langskud som ramte stolpen Sur Men blev til gengæld kåret til MoM hvilket var meget fedt crazy

Så må jeg få scoret næste gang Thumbs Up Og så tar' vi lige 1.-pladsen ved at nr. 1 taber og vi vinder (mod Ghertesteas Opstemt) crazy

Hey Ben, vi spillede 3-3 mod nr.1, KFUM. Vi spillede dem ud af banen, men var bagud 2-0 ved pause funny
Som kom vi op på 2-2, vores langsommenste spiller scorede endda Shockeret Grin. Så scorede de selvf igen, men to minutter før tid, bankede kampens spiller for os bolden ind fra kanten af feltet Opstemt

Jeg håber jeg kan komme til kampen mod dig Opstemt Opstemt

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #147: 15 Jun 2008, 01:14 »

Så er det sørme i morgen tidlig jeg skal op og spille mod Brøndby Wink Ikke nogen nem kamp, men glæder mig meget Smiley

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #148: 15 Jun 2008, 01:15 »

Så er det sørme i morgen tidlig jeg skal op og spille mod Brøndby Wink Ikke nogen nem kamp, men glæder mig meget Smiley

Første hold, årgang?  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #149: 15 Jun 2008, 01:17 »

Første hold, årgang?  Smiley

Hehe tror det er deres 3hold og det er årgang 93-92 (Jeg er 93  Smiley )
Jeg spiller i en klub der hedder MUK og vi har som sådan et fint hold dog kniper det rimelig meget med målmands posten hvor der meget tit går nemme mål ind desværre.

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010