home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV-Karakterer som du bare hader
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: TV-Karakterer som du bare hader  (Læst 44176 gange)
Gungner
Gæst
 
TV-Karakterer som du bare hader
« : 04 Mar 2013, 18:30 »

Fandt denne tråd et andet sted, og synes den kunne være ret underholdende.
Det hele handler om, hvem i finder virkelig irriterende eller som i bare ikke kan holde ud i diverse TV-serier. Gerne karakterer som det åbenlyst ikke var meningen at der skulle hades.

Jeg kan da selv sparke tråden igang og give jer følgende:

Jim fra "According To Jim" - Hver eneste episode handler om at Jim er et belastende individ, og man får virkelig lyst til at smadre en stol over hans hoved. Gentagne gange.

Phoebe fra "Venner" - Ja, der er meningen at hun skal være lidt dum, men det har vi Joey til og han gør det i det mindste godt. Phoebe er virkelig irriterende, og jeg ville ønske at hun var blevet skiftet ud med en anden karakter.

Carrie fra "King of Queens" - F*ck en bitch! Hun er virkelig træls at høre på, og hun er konstant en bitch. Jeg kan virkelig ikke tage hende.
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #1: 04 Mar 2013, 18:54 »

Fed tråd!


Hader Georgina Sparks fra Gossip Girl så ufuckingtroligt meget. Hun er så pisse - urealistisk - manipulerende, at jeg får opkast fornemmelser!  Peace
Logged

Neal Caffrey!

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #2: 04 Mar 2013, 18:58 »

Skyler White, fra breaking bad.. Die, BITCH.. som Jesse Pinkman vil ha sagt.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #3: 04 Mar 2013, 19:03 »

Whaaaaattttt. Phoebe (og Joey, og senere Mike) ER hele den serie.

Venner: Janice
SOA: Tig
Supernatural: Meg
The big bang theory: Abby
Desperate housewives: Renee
Orange County: Oliver, Theresa
Logged

welbz is dat guy

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #4: 04 Mar 2013, 19:04 »

Jeg vil også lige tilføje Lily fra How I met your mother. Jeg kan bare ikke fordrage hende, hun er så barnlig, at jeg nærmest slukker fjernsynet hver gang hun snakker!  crazy
Logged

Neal Caffrey!

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #5: 04 Mar 2013, 19:09 »

Jeg vil også lige tilføje Lily fra How I met your mother. Jeg kan bare ikke fordrage hende, hun er så barnlig, at jeg nærmest slukker fjernsynet hver gang hun snakker!  crazy

Hun er da grunden til at man ser det  Wink
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #6: 04 Mar 2013, 19:15 »

Carrie fra "King of Queens" - F*ck en bitch! Hun er virkelig træls at høre på, og hun er konstant en bitch. Jeg kan virkelig ikke tage hende.

NO !!!!!!!!
Carrie er nærmest den eneste sitcome kone der rent faktisk er sjov. Hun er det perfekte modspil til Doug.
I love her  Kys

Tror faktisk ikke rigtig der er nogen jeg hader, for hvis de er alt for irreterende så stopper jeg nok med at se serien rimelig tidligt.
Okay hele castet fra Glee, er da ret ulideligt, men har så heller aldrig kunne se et helt afsnit igennem.
På stående fod kan jeg faktisk ikke rigtig komme i tanke om andre.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Skipper
Gæst
 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #7: 04 Mar 2013, 19:20 »

Joffrey Baratheon fra Game of Thrones.
Det er meningen man skal hade ham, og ved gud hvor man gør det. Jeg har aldrig haft løst til at se en karakter dø så meget som den lille møghamrende magtliderlig indavlede horeunge ticked off
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #8: 04 Mar 2013, 19:41 »

Skyler White, fra breaking bad.. Die, BITCH.. som Jesse Pinkman vil ha sagt.
Er virkerlig også irriteret på Skyler i Breaking Bad. Synes dog det bliver bedre senere i serien. Desuden synes jeg alle er nogle whiny bitches i sæson tre(mere eller mindre).
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #9: 04 Mar 2013, 19:46 »

Ja, du har ret. Også Marie er forfærdelig at høre på!
Logged


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #10: 04 Mar 2013, 20:28 »

Et navn kommer op i mit hoved, selvom han er lidt uden for kategori: Thomas Blachman.

Mere bedrevidende, belærende, arrogant og selviscenesat  ***hul skal man godt lede længe efter.


Skal vi kigge lidt mere på fiktionens verden kan nævnes:

Amy i TBBT
Mias bror Mads i Klovn
Kim i LFLV
Shirley i Community
Diverse kvinder Ted finder sammen med i HIMYM, som ikke tilføjer nogen form for morskab til serien, men bare fjerner fokus fra de sjove karakterer i serien.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #11: 04 Mar 2013, 20:45 »

Ted fra HIMYM, hans schtick blev trættende efter et par sæsoner.
Logged


Skovby
Gæst
 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #12: 04 Mar 2013, 20:47 »

Rachels søster fra Friends. Springer altid de afsnit over hun er med i, hvis jeg ser serien!
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #13: 04 Mar 2013, 20:52 »

Et navn kommer op i mit hoved, selvom han er lidt uden for kategori: Thomas Blachman.

Mere bedrevidende, belærende, arrogant og selviscenesat  ***hul skal man godt lede længe efter.


Diverse kvinder Ted finder sammen med i HIMYM, som ikke tilføjer nogen form for morskab til serien, men bare fjerner fokus fra de sjove karakterer i serien.

Thomas er da skyld i der overhovedet er seer til det program Smiley det vage lort de andre præsentere deres snakke, jeg brækker mig, det er alvor ikke leg jo. Han er REEL, han pakker i lortet ind.. Det gør de andre. men det er bare mig Smiley
« Seneste Redigering: 04 Mar 2013, 20:55 af bryllen » Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #14: 04 Mar 2013, 20:59 »

Thomas er da skyld i der overhovedet er seer til det program Smiley det vage lort de andre præsentere deres snakke, jeg brækker mig, det er alvor ikke leg jo. Han er REEL, han pakker i lortet ind.. Det gør de andre. men det er bare mig Smiley

Jeg begriber så slet ikke at man overhovedet gider at se det skodprogram, at Blachman så er grunden til at man ser det, kan jeg så godt nok slet ikke forstå, men hver sin smag.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010