home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV-Karakterer som du bare hader
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: TV-Karakterer som du bare hader  (Læst 44267 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #75: 11 Jun 2013, 02:05 »

Har sgu set hele SATC-serien, da der var to afsnit hver dag i julen engang. Er jeg bøsse?

Ja.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #76: 11 Jun 2013, 03:20 »

Friends - Rachels far er helt ude og skide... Jeg synes, at det er decideret tåkrummende, når han dukker op. Ét er at skriverne giver ham så mange platte og urealistiske lines, men at de samtidig bliver leveret SÅ utroværdigt får mine indvolde til at vende sig... Derudover synes jeg at folk misforstår Phoebe! Min tolkning af hende er faktisk, at hun er den suverænt klogeste i flokken! Hendes 'dumme' kommentarer er ofte pissehamrende offensive overfor dem de skal ramme, hvis man bare tænker sig om! Hun siger hvad hun vil, pakker det pæn ind i dumhedspapir, og slipper dermed godt fra det! Hun er sgu go' nok!

Klovn - Jeg kan ikke fordrage Mia. Det står værst til i de sidste par sæsoner, hvor jeg synes, at hun udvikler sig til et distræt og lettere uintelligent individ... Hun var fræk nok i de første sæsoner - Men for helvede hvor bliver det ødelagt. Jeg ved ikke hvad det er, men hendes udtryk skifter GEVALDIGT som sæsonerne skrider frem!

LFLV - Lisa... Magen til dårlig skuespiller skal man lede længe efter! Useless! Derudover er Michael Wulff også helt til hundene i den serie. Han bliver heldigvis også skrevet ud forholdsvist hurtigt.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #77: 11 Jun 2013, 09:46 »

Wrestleren The Miz(Michael Mizanin) er en af de tv-personligheder der VIRKELIG kan pisse mig af!

Hans provo-attitude er lige præcis hvad der skal til for at bringe mit pis i kog - nøøøj han er irriterende! ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #78: 11 Jun 2013, 09:48 »

Mr. Hankey i South Park. Alle karakterer i South Park har deres egen latterlige og irriterende charme. Men Mr. Hankey er bare pisse irriterende, uden på nogen måde at være charmerende.

Ja jeg er helt enig! Jeg fatter ikke hvad Mr. Hanky laver i den serie - afsnittene bliver simpelthen bare får åndssvage når han er med.

I Klovn kan jeg til gengæld ikke fordrage hverken Casper eller Iben. Men det er jo også lidt pointen i serien..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #79: 11 Jun 2013, 13:32 »

Klovn havde da intet været uden Casper. Med citater som f.eks "Selvfølgelig har manden sgu da epilipsi", "Jeg kan ikke aflæse en fed mands ansigtsudtryk" og "Jeg gider ikke indånde luft, som Pivert har haft inde i munden" - kan man da ikke andet end at elske ham.
Logged

FCK

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #80: 11 Jun 2013, 13:39 »

Klovn havde da intet været uden Casper. Med citater som f.eks "Selvfølgelig har manden sgu da epilipsi", "Jeg kan ikke aflæse en fed mands ansigtsudtryk" og "Jeg gider ikke indånde luft, som Pivert har haft inde i munden" - kan man da ikke andet end at elske ham.

Ej at forglemme "Han er ik så køn.. Han er møggrim, han har rødt hår og det ligner lort!" hahaha, han er genial!
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #81: 11 Jun 2013, 16:34 »

Og scenen hvor han sviner alle dem som er kommet for at sige tak! Opstemt
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #82: 11 Jun 2013, 17:22 »

Kimmy Gibbler... Den tøs er jo ulidelig.. (fra serien Fuldt Hus).

Derudover Jaime Lannister, og The Hound fra Game of Thrones, kan virkelig ikke lide at de lige pludselig begynder at virke helt menneskelige overfor deres medmennesker grrrr.

Prue fra Charmed (Heksene fra Warren Manor), syntes virkelig ikke om hende, plejer gerne at gå død undervejs i de første sæsoner og skippe afsnit som har hende i fokus.. kommer nok af at jeg var lidt ung da serien kom, og det først var da Paige kom ind at piger var viiiiirkelig interessant, og hun er saaaatme søø' at kigge på med de der røde læber og halv-albino hvide hud.. dunno why ^^

Ducky - NCIS, han irreterede mig længe, da han havde spillet skurk i et enkelt afsnit af The A team, men jeg vendte mig til ham og nu er han blevet en favorit - så ligesom friendzone, er hatezone også en man kan komme ud af!

Flanders - The Simpsons.. kan ikke tage ham og hans religiøse veje...

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #83: 11 Jun 2013, 17:23 »

Og scenen hvor han sviner alle dem som er kommet for at sige tak! Opstemt

Hahaha, ja! Så grineren!  funny

http://www.youtube.com/v/wc8vASy53gA
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #84: 12 Jun 2013, 17:43 »

Ja jeg er helt enig! Jeg fatter ikke hvad Mr. Hanky laver i den serie - afsnittene bliver simpelthen bare får åndssvage når han er med.

I Klovn kan jeg til gengæld ikke fordrage hverken Casper eller Iben. Men det er jo også lidt pointen i serien..

Mr. Hanky er da genial! Tunge funny Hvordan kan man ikke lide en omvandrende og talende gang fæces?
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #85: 12 Jun 2013, 22:35 »

Har sgu set hele SATC-serien, da der var to afsnit hver dag i julen engang. Er jeg bøsse?
Ja.
Den bliver jeg sgu nok nødt til at tilslutte mig. Aner ikke hvor mange afsnit der er, men at se to hver dag i en længere periode.... det er sgu lidt gay.  Wink
Logged

Veni, vidi, vici

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #86: 12 Jun 2013, 22:39 »

Guffe, guffe.. Så behøves jeg vist ikke sige mere Wink
Det er ikke det værd at skulle se SATC for at få et blæs i pomfritten.
Jeg ta'r en spiller og en Tarantino film anyday... (..og nej, ikke samtidig.  Opstemt)
Logged

Veni, vidi, vici

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #87: 13 Jun 2013, 06:42 »

Hvordan kan i ikke lide Jamie fra Game of Thrones? Ham, dværgen og dragebaben er dem som virkelig bær serien. Ligeså snart serien spoler hen på Joffrey / Sansa eller Stannis siden er man ved at blive kvalt...

Coster-waldau er da også en af dem som virkelig får ros for hans indsats i serien.... Opstemt

--

Locke fra LOST
Phoebe Friends.
Band of Brothers: David Schwimmer (kan ikke huske hans navn i serien)
Prison Break: Bellick og den anden fede vagt / sommetider Scofield. (T-bag var hel genial i den serie og en af grundene til man gad se de senere sæsoner)
NCIS: Hende tøsen som var en af hovedrollerne - hun blev heldigvis skudt og fjernet fra serien. (Opstemt)





Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #88: 13 Jun 2013, 10:52 »

Carrie fra King of Queens. Det er meget sjældent hun er sjov, og sympati er også en mangelvare hos hende.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #89: 13 Jun 2013, 10:59 »

Moderen i Arrested Development..
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010