home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV-Karakterer som du bare hader
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: TV-Karakterer som du bare hader  (Læst 44300 gange)
Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #60: 24 Maj 2013, 15:29 »

.. Fantastisk tråd!!
Carla fra Scrubs er ulidelig i mange af de 8 sæsoner, hun var med i. Hun bliver dog heldigvis mere og mere udholdelig for hver sæon.
Marie fra Everybody Loves Raymond. Fantastisk serie, med en genial humor, hvis man er til den slags comedy, som Ray udfører.
Family guy - Meg. (Behøver ikke sige mere)
The Simpsons - Lisa. Hun er sikkert et frisk pust til serien, ved at være en med intelligens og nogle fornuftige holdninger i serien, men kan simpelthen ikke klare hende. De afsnit, der kun handler om hende, ser jeg helst ikke.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Gungner
Gæst
 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #61: 24 Maj 2013, 15:36 »

Marie kan jeg kun erklære mig enig i... Selvom hun er en sød gammel dame, har man lyst til at stikke hende en flad op til flere gang i løbet af en episode.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #62: 24 Maj 2013, 16:08 »

Phoebe fra friends - Hader når historierne omhandler hende i det afsnit der vises.
Janice - Jeg elsker den akavede situation der opstår når hun dukker op, men hader hvis afsnittet handler om hende
(The Walking Dead sæson 2 spoiler)
Ricks' søn, den gamle mand og konen fra TWD. De bremser bare det hele med deres etik!! Ricks søn primært fordi at han skal have taget en masse hensyn. Så ærgerligt at Shane måtte dø.
(spoiler slut)

Og så skal jeg da være den første til at nævne: Barney Stinson. Jep, du læste rigtigt. Jeg er helt med på at han er awesome, har succes og styr på alt. Men når man sidder og ser afsnit efter afsnit, så bliver alt hans snak bare kedeligt i længden, hvilket gør hans karaktér irriterende. Han får Ted ud til en masse fest osv, hvilket er fedt, men hans overfladiske snak kan man godt blive træt af. Smiley


Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #63: 24 Maj 2013, 16:23 »

Whaaaaattttt. Phoebe (og Joey, og senere Mike) ER hele den serie.

Desperate housewives: Renee
Har du spist søm? Dårlig udgave af Edie måske, men hun er da alt for sjov!

Venner: Ikke nogen, jeg synes, at alle de større karakterer har hver deres fantastiske charme, selv Janice, selvom hun er ret fucked. Peace
HIMYM: Ted, jeg synes sgu han er for... jaaa.. håbløs agtigt. Jeg græmmer mig over hans måde at være på. Barney kan også irritere mig lidt på samme måde som Ibraa, men han er dog kongen for det meste. Elsker tilgengæld Lily, Marshall og Robin.
Prison Break: Hvis jeg skal nævne nogen må det sgu næsten være begge Scofield-brødrene, de veksler begge fra de største tosser  til tilgengæld at være helt geniale andre gange.
Arrested Development: George Michael og Maeby. Det er sgu lidt underligt det de har gang i hahaha.. Men fantastisk serie.
Two and a half men: Alan... har det nok svært med roller der er lidt vage i deres personlighed.
Desperate Housewives: Det samme gælder nok her.. Susan er sgu for vag.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #64: 24 Maj 2013, 16:32 »

Two and a half men: Alan... har det nok svært med roller der er lidt vage i deres personlighed.

Nu skal han så også bare være en karakter der på et eller andet punkt skal have så forkastelig en personlighed. Magen til snylter skal man lede længe efter. Og udover det føler han sig nærmest også berettiget til at få alt foræret, og stadig lave den ene store brøler efter hinanden. Da Charlie smuttede stoppede jeg med at se serien, da Allan simpelthen er for ulidelige en person at glo på. Og så kan Ashton altså bare ikke bære serien på samme måde som Charlie kunne i min optik.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #65: 24 Maj 2013, 16:43 »

Nu skal han så også bare være en karakter der på et eller andet punkt skal have så forkastelig en personlighed. Magen til snylter skal man lede længe efter. Og udover det føler han sig nærmest også berettiget til at få alt foræret, og stadig lave den ene store brøler efter hinanden. Da Charlie smuttede stoppede jeg med at se serien, da Allan simpelthen er for ulidelige en person at glo på. Og så kan Ashton altså bare ikke bære serien på samme måde som Charlie kunne i min optik.
Ja, jeg er rørende enig. Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #66: 24 Maj 2013, 16:50 »

Ja, jeg er rørende enig. Wink

De skulle bare have ladet Charlie Sheen blive og se hvad der skete. Kunne have været sjovt. Tunge
Logged

Jun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #67: 24 Maj 2013, 17:05 »

Joffrey fra Game of Thrones. Han er simpelthen ulidelig.
Logged

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #68: 10 Jun 2013, 21:21 »

Carrie fra Sex and the City. Har været tvangsindlagt af damen til at se serien. FUCK hvor er hun irriterende! ...og så mange penge kan hun bare ikke tjene på at skrive en klumme?!! i øvrigt en værre lorte-serie...
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #69: 10 Jun 2013, 21:37 »

Mr. Hankey i South Park. Alle karakterer i South Park har deres egen latterlige og irriterende charme. Men Mr. Hankey er bare pisse irriterende, uden på nogen måde at være charmerende.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #70: 10 Jun 2013, 21:37 »

Carrie fra Sex and the City. Har været tvangsindlagt af damen til at se serien. FUCK hvor er hun irriterende! ...og så mange penge kan hun bare ikke tjene på at skrive en klumme?!! i øvrigt en værre lorte-serie...
Har også været der! Det værste var dog, da jeg så hende den rødhåredes bryster! Nightmare... hun er bare for gusten!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #71: 10 Jun 2013, 21:40 »

Har også været der! Det værste var dog, da jeg så hende den rødhåredes bryster! Nightmare... hun er bare for gusten!
vi mangler en syntes godt om knap, så må nøjes med at skrive det Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #72: 10 Jun 2013, 21:59 »

Carrie fra Sex and the City. Har været tvangsindlagt af damen til at se serien. FUCK hvor er hun irriterende! ...og så mange penge kan hun bare ikke tjene på at skrive en klumme?!! i øvrigt en værre lorte-serie...
Hvordan kan man blive tvangsindlagt til at se en dårlig serie?  funny
Hvis konen herhjemme  gider at glo på S&TC, så gør hun bare det. Jeg finder på noget andet at lave.
Men hvis hun kan, så kan du da bare tvangsindlægge hende til at se alle Tarantinos film. Så er hun vel hurtigt færdig med det pjat...  Wink
Logged

Veni, vidi, vici

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #73: 11 Jun 2013, 00:56 »

Har sgu set hele SATC-serien, da der var to afsnit hver dag i julen engang. Er jeg bøsse?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #74: 11 Jun 2013, 00:58 »

Hvordan kan man blive tvangsindlagt til at se en dårlig serie?  funny
Hvis konen herhjemme  gider at glo på S&TC, så gør hun bare det. Jeg finder på noget andet at lave.
Men hvis hun kan, så kan du da bare tvangsindlægge hende til at se alle Tarantinos film. Så er hun vel hurtigt færdig med det pjat...  Wink
Guffe, guffe.. Så behøves jeg vist ikke sige mere Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010