home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV-Karakterer som du bare hader
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: TV-Karakterer som du bare hader  (Læst 44202 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #15: 04 Mar 2013, 21:04 »

Skyler fra Breaking Bad. Og Lori fra The Walking Dead. For helvede, hvor er de irriterende.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #16: 04 Mar 2013, 21:10 »

Åh jeg hader Leslie Winkle fra Big Bang Theory. Hold kæft en nar... Hvorfor dog have kvinder med i sitcoms hvis de ikke ser godt ud? Derudover har jeg, som alle andre, aldrig kunne fordrage Janice fra Venner. I The Walking Dead er det Susan der er den grimme kælling som jeg ikke gider og så selvfølgelig de typiske, ham indavlsknægten fra Game of Thrones, Belleck fra Prison Break og ham inderen som Cece kommer sammen med i de nuværende seneste episoder af New Girl. Absolut ikke sjov på nogen måde.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #17: 04 Mar 2013, 21:13 »

Hvem er Susan?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #18: 04 Mar 2013, 21:19 »

Hvem er Susan?

Hende den korthårede dame som var sammen med den voldelige ægtemand i starten. Både hende og datteren kunne de godt have efterladt tidligt for min skyld Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #19: 04 Mar 2013, 21:32 »

Hende den korthårede dame som var sammen med den voldelige ægtemand i starten. Både hende og datteren kunne de godt have efterladt tidligt for min skyld Tunge

Carol?

Men stort set alle personerne i TWD er utålelige.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #20: 04 Mar 2013, 21:34 »

Carol?

Men stort set alle personerne i TWD er utålelige.

Lige præcis, Susan! Tunge Men ja, det er virkelig utroligt at de har skabt en så spændende serie med så irriterende personer. Rick og ham asiaten kunne jeg godt lide i starten, men de er begge blevet irriterende i længden, den ene mere end den anden. Den eneste som man ikke kan undgå at holde af, er Daryl. Hold kæft han er sej.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #21: 04 Mar 2013, 21:34 »

Kan blive træt af Ted fra HIMYM, når han gang på gang fucker hans chancer med spæde kvinder op! Men det er også det der holder hele serien kørende... Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #22: 04 Mar 2013, 21:45 »

The Janitor fra Scrubs... Ham sammen med J.D. er nok de mest øre-tæve indbydende individer.
Dr Cox rules, ingen tvivl om det, men han alene kan ikke redde serien.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #23: 04 Mar 2013, 21:57 »

The Janitor fra Scrubs... Ham sammen med J.D. er nok de mest øre-tæve indbydende individer.
Dr Cox rules, ingen tvivl om det, men han alene kan ikke redde serien.

The Janitor er sgu da for genial!  Opstemt

Allan fra Two and a Half Men. Magen til en nasser skal man lede længe efter. Han er simpelthen for frustrerende at se på!  ticked off
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #24: 05 Mar 2013, 01:27 »

Lige præcis, Susan! Tunge Men ja, det er virkelig utroligt at de har skabt en så spændende serie med så irriterende personer. Rick og ham asiaten kunne jeg godt lide i starten, men de er begge blevet irriterende i længden, den ene mere end den anden. Den eneste som man ikke kan undgå at holde af, er Daryl. Hold kæft han er sej.

Ah, okay. Dén Susan. Men, ja. De er efterhånden alle sammen irriterende. Daryl er for cool og T-Dog kunne jeg også godt lide. Men det er som om at samtlige personer er blevet mere og mere irriterende, i takt med at der er færre og færre zombier med i afsnittene. Hvilket i øvrigt er det mest irriterende ved The Walking Dead overhovedet.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Kratos
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #25: 05 Mar 2013, 01:55 »

Stoppede godt nok med TWD for længe siden. Den blev langtrukken og irriterende og konen er den dummeste person jeg længe har set. Hvis hun stadig lever,  no clue.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #26: 05 Mar 2013, 08:32 »

Phoebe fra "Venner" - Ja, der er meningen at hun skal være lidt dum, men det har vi Joey til og han gør det i det mindste godt. Phoebe er virkelig irriterende, og jeg ville ønske at hun var blevet skiftet ud med en anden karakter.

Carrie fra "King of Queens" - F*ck en bitch! Hun er virkelig træls at høre på, og hun er konstant en bitch. Jeg kan virkelig ikke tage hende.

Duuuuude?
Jeg elsker dem begge til skyerne og de er da begge to store grunde til at se de 2 serier. Altså, venner har mange grunde for det er i det hele taget genialt, men i King of Queens, der er Carrie sgu da for vild?!

Og så var der en der nævnte Lilly i HIMYM.
Hun er så fucking fantastisk også. Hun er sgu da et dejligt kvindemenneske?

Når det så er sagt, så tror jeg faktisk ikke jeg har nogle jeg hader.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #27: 05 Mar 2013, 09:46 »

Ah, okay. Dén Susan. Men, ja. De er efterhånden alle sammen irriterende. Daryl er for cool og T-Dog kunne jeg også godt lide. Men det er som om at samtlige personer er blevet mere og mere irriterende, i takt med at der er færre og færre zombier med i afsnittene. Hvilket i øvrigt er det mest irriterende ved The Walking Dead overhovedet.

Du har helt ret! TWD var rigtig spændende i starten, og det var en lang overlevelseskamp. Nu camper de bare i CS-sniper stil og så er det blevet til noget dramafis som man intet får ud af. Jeg er virkelig også blevet langt mindre begejstret for den med tiden.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gungner
Gæst
 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #28: 05 Mar 2013, 13:50 »

Og så var der en der nævnte Lilly i HIMYM.
Hun er så fucking fantastisk også. Hun er sgu da et dejligt kvindemenneske?


Mht Lily, synes jeg det er helt fair at nævne hende. Hun er konstant kritisk, irriterende og direkte led. På intet tidspunkt er hun sjov, hvilket man skal være i en komedie-serie.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV-Karakterer som du bare hader
« Svar #29: 05 Mar 2013, 14:18 »

Kan blive træt af Ted fra HIMYM, når han gang på gang fucker hans chancer med spæde kvinder op! Men det er også det der holder hele serien kørende... Wink
Jeg elsker HIMYM, og til tider også Ted, men har også tit selv siddet og tænkt hvor er han dog bare irriterende, jeg ved godt det er det hele serien går ud på. Men nogen gange strækker de den for langt og man har lyst til at give Ted en ****
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010