home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130595 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #495: 22 Maj 2013, 23:00 »

Swizz, jeg kommer lige ovenpå to uger med 4 eksamener, hvoraf den ene direkte afgør om jeg kan fortsætte på studiet eller ej Tunge

Jeg kan ikke udelukke at jeg vil have ligget i sprit dagen før heller xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #496: 22 Maj 2013, 23:10 »

var det ikke fordi det lige var oven i Roskilde, kom jeg gerne og drak en øl eller to og råbte nogle mere eller mindre intelligente ting mod banen.
Logged




Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #497: 25 Maj 2013, 00:28 »

Jeg vil også lige informere om, at jeg ikke bliver til det store efter kampen. Jeg bliver selvfølgelig og hygger, men druk er der ikke fra min side af. Det fordi jeg har en aftale om aften, hvor jeg får rigeligt indenbords på arbejdspladsen...
Logged


Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #498: 25 Maj 2013, 01:22 »

Jeg bliver nødt til at springe fra, da det først lige er gået op for mig, at jeg sidder på festival pladsen i Roskilde, på samme tidspunkt.   Forlegen
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #499: 25 Maj 2013, 01:46 »

Jeg bliver nødt til at springe fra, da det først lige er gået op for mig, at jeg sidder på festival pladsen i Roskilde, på samme tidspunkt.   Forlegen

Oh no, you don't.
Men ingen Hawk og ingen RCD, hvem skal så have assist, når jeg skal banke VK hjem med min venstrepote? Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #500: 25 Maj 2013, 08:07 »

Jep... så er den gal igen Tunge

Vi har igen en ledig plads på holdkortet, så kom frisk! Som altid går pladsen efter først til mølle Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #501: 25 Maj 2013, 14:49 »

Jep... så er den gal igen Tunge

Vi har igen en ledig plads på holdkortet, så kom frisk! Som altid går pladsen efter først til mølle Smiley

Du har vel smidt en besked til dem på Standby listen? Tunge
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #502: 25 Maj 2013, 21:34 »

Jeg vil meget gerne høre noget mere om den bytur dagen før.
Jeg står nemlig og skal til Speedway i København dagen før og vil meget gerne vide hvad mulighederne er for overnatning fra lørdag til søndag og hvad vi skal.

Jeg er nok først færdig med speedway klokken lort, men det vigtigste er at jeg har et sted i CPH at sove fra lørdag til søndag.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #503: 25 Maj 2013, 23:02 »

Du har vel smidt en besked til dem på Standby listen? Tunge

Mjaaaa... Oli var den eneste der reagerede fra standbylisten, da jeg få dage forinden skrev rundt, så tror/håber på at de faktisk kigger ind i tråden, når de ser beskeden Tunge


Jeg vil meget gerne høre noget mere om den bytur dagen før.
Jeg står nemlig og skal til Speedway i København dagen før og vil meget gerne vide hvad mulighederne er for overnatning fra lørdag til søndag og hvad vi skal.

Jeg er nok først færdig med speedway klokken lort, men det vigtigste er at jeg har et sted i CPH at sove fra lørdag til søndag.

Jeg ved ikke noget om en bytur inden, selvom nogle da har luftet tanken?

Så den kan du vel egentlig være med til at planlægge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #504: 26 Maj 2013, 18:13 »

Hawkins snakkede om det.
Men nu kommer han jo ikke.

Og det der med at planlægge noget i København, som er langt hjemmefra, ved jeg ikke helt om jeg vil være i stand til.
Hvis den bytur bliver til noget er jeg klar til at mødes med nogle i CPH efter speedway, men skal også have et sted at sove som sagt.

Hvis den bytur ikke bliver til noget har jeg svært ved at få Speedway og sommerbold til at passe sammen. Tager ikke hjem fra København lørdag for at tage til København igen søndag crazy
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #505: 26 Maj 2013, 18:18 »

Er der ingen hoteller i København?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #506: 26 Maj 2013, 18:22 »

Er der ingen hoteller i København?

Det er for dyrt uanset hvad.
Har lige bestilt hotel for flere tusinde kroner når jeg skal til Sverige sidst i August.
Sommerbold og andre aktiviteter indtil den dato skal være så billige som overhovedet muligt.
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #507: 26 Maj 2013, 18:40 »

Nu skal jeg ikke til sommerbold og ej heller hjemme, men ellers kunne du godt ha' crashet hos mig... Mon ikke at der er nogle bosiddende i København som kan gøre den tjeneste. Du skal dog nok garantere, at der ikke vil blive spillet høj popmusik Tunge
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #508: 26 Maj 2013, 18:42 »

Jeg vil meget gerne høre noget mere om den bytur dagen før.
Jeg står nemlig og skal til Speedway i København dagen før og vil meget gerne vide hvad mulighederne er for overnatning fra lørdag til søndag og hvad vi skal.

Jeg er nok først færdig med speedway klokken lort, men det vigtigste er at jeg har et sted i CPH at sove fra lørdag til søndag.

I behøver ikke havde en seng til tossen, bare et klædeskab han kan ligge i ske med også noget hårdt som hovedpude så kører det.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #509: 26 Maj 2013, 18:45 »

Skovlyst: Ja det behøver sådanset ikke være en der skal med til sommerbold, hvis byturen ikke bliver til noget. Bare en jeg kan crashe ved ville være fint.

Og Sunbao har ret. Jeg sover hvor der er plads.
Logged


Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010