home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 917 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130215 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #150: 10 Mar 2013, 00:16 »

Dejligt med nye ansigter! Men håber da også at der kan blive plads til Anthev Wink

Intet FmF Sommerbold uden den største prima donna i dansk fodbold Wink

Derudover, så skal jeg da glædes over, at TheX er forsvarsspiller Opstemt

Kan jo ligefrem være at vi kan danne par i centerforsvaret så Wink

Nu er jeg skuffet... jeg var ret sikker på jeg skulle danne forsvars par i centerforsvaret!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #151: 10 Mar 2013, 00:18 »

Hvor svært kan det være at skyde straffe på VK?

Jeg har aldrig mødt ham, men han virker ikke som en, man skal frygte særlig meget.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #152: 10 Mar 2013, 00:19 »

Det er jeg også ret sikker på man ikke skal.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #153: 10 Mar 2013, 00:19 »

Straffe!?  Skuffet Forlegen Min historik på den front er intet mindre end katastrofal... Bliver altid så pisse nervøs  Ubeslutsom Grin

Nej, nej, det er bare dem der har lyst Opstemt

Nogle af os andre tog en brydekamp i stedet Grin

Kampen, billeder og præmier er det eneste der ligger 100 % fast Peace


Hvad fanden vil du også oppe på midtbanen!?

Der skal man løbe frem og tilbage!


Jeg mener selv, at min placeringsevne og blik for spillet er (var) mine største forcer, og jeg vil gerne have friheden til at løbe med frem og genere modstanderen, ligesom jeg gerne vil kunne bidrage i forsvaret efter behov. Hvis min kondi var til det, så ville jeg være typen der konstant var i bevægelse.

Desværre gør min teknik at jeg ikke kan udnytte mit blik for spillet, og min kondi gør at jeg ikke stabilt kan vinde nærkampene efter at have tonset rundt på midten Tunge

Derfor er forsvaret, hvor jeg bedre kan konservere min energi bedre. Men bare vent! 2014 bliver mit Sommerbold-år! Så er jeg færdig med min medicin, og har haft 6-9 måneder til at komme i form!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #154: 10 Mar 2013, 00:19 »

Nu er jeg skuffet... jeg var ret sikker på jeg skulle danne forsvars par i centerforsvaret!

Med dig er der pludselig også ret mange forsvarsspillere! Fedt! Peace

Men der skal jo også være back-spillere, og så kan jeg da tage den Wink

Så har jeg stadig jer to i kæden Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #155: 10 Mar 2013, 00:21 »

Med dig er der pludselig også ret mange forsvarsspillere! Fedt! Peace

Men der skal jo også være back-spillere, og så kan jeg da tage den Wink

Så har jeg stadig jer to i kæden Grin

Jeg kan både spille back og i det centrale forsvar, så det går nok.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #156: 10 Mar 2013, 00:22 »

Jeg kan både spille back og i det centrale forsvar, så det går nok.

Nice Peace

Der er nogle ret irriterende teknikere til Sommerbold, så kun godt med en der kan lukke en wing ned Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #157: 10 Mar 2013, 00:25 »

Nice Peace

Der er nogle ret irriterende teknikere til Sommerbold, så kun godt med en der kan lukke en wing ned Peace

Så længe jeg ikke skal ud i nogle lange løbedueller mod nogle med speed i fødderne, så skal det nok gå. Ellers må man vel gerne save dem lidt bagfra, uden man får rødt, ikke? Cool
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #158: 10 Mar 2013, 00:26 »

Hvis du saver X ned for mig får du en kasse sodavand ganske gratis.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #159: 10 Mar 2013, 00:27 »

Så længe jeg ikke skal ud på nogle lange løbedueller mod nogle med speed i fødderne, så skal det nok gå. Ellers må man vel gerne save dem lidt bagfra, uden man får rødt, ikke? Cool

Altså... xD

Vi har aldrig haft behov for at kyle nogen ud før, så vi satser på at der ikke er grimme tacklinger Opstemt

Men det er vel en kontaktsport Wink

Det er bare vigtigt at huske, at det er et hyggearrangement, så står valget mellem at lade modstanderen gå igennem eller brække benet på ham, så lader man ham gå igennem crazy

Dog kan jeg ikke selv lade være med en lidt kraftig skuldertackling eller en glidende i ny og næ, så det er naturligvis en mellemting det ender med Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #160: 10 Mar 2013, 00:28 »

Hvis du saver X ned for mig får du en kasse sodavand ganske gratis.

Står X for nogen bestemt? Og sodavand kan ikke gøre det. En kasse øl!

Altså... xD

Vi har aldrig haft behov for at kyle nogen ud før, så vi satser på at der ikke er grimme tacklinger Opstemt

Men det er vel en kontaktsport Wink

Det er bare vigtigt at huske, at det er et hyggearrangement, så står valget mellem at lade modstanderen gå igennem eller brække benet på ham, så lader man ham gå igennem crazy

Dog kan jeg ikke selv lade være med en lidt kraftig skuldertackling eller en glidende i ny og næ, så det er naturligvis en mellemting det ender med Peace

Bare rolig, jeg har aldrig været nogen svinsk spiller. Men glidende tacklinger er min livret, så dem skal jeg nok lave nogle stykker af, hvis jeg finder det nødvendigt!
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #161: 10 Mar 2013, 00:30 »

Det regnede jeg nu også med, Tash Wink

Glidende er helt i orden, så længe man ikke sætter modstanderens førlighed på spil. Jeg elsker en god glidende, og jeg ved at i hvert fald VK gør det samme, så glid away Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #162: 10 Mar 2013, 00:30 »

Det regnede jeg nu også med, Tash Wink

Glidende er helt i orden, så længe man ikke sætter modstanderens førlighed på spil. Jeg elsker en god glidende, og jeg ved at i hvert fald VK gør det samme, så glid away Wink

Lidt regnvejr før kampen og så skal det nok køre på skinner! Wink
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #163: 10 Mar 2013, 00:30 »

Står X for nogen bestemt? Og sodavand kan ikke gøre det. En kasse øl!

Bare rolig, jeg har aldrig været nogen svinsk spiller. Men glidende tacklinger er min livret, så dem skal jeg nok lave nogle stykker af, hvis jeg finder det nødvendigt!

Ham tossen der elsker popprinsesser. TheX kalder han sig. Ville gerne, og gør det gerne jeg er bare ikke gammel nok til at købe øl xD
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #164: 10 Mar 2013, 00:32 »

Ham tossen der elsker popprinsesser. TheX kalder han sig. Ville gerne, og gør det gerne jeg er bare ikke gammel nok til at købe øl xD

Neeeej Opstemt

u16-spillere har der været mangel på ved de seneste arrangementer! Så velkommen til! Denne her gang nærmer alderssnittet sig jo også mere 30 end 20, fornemmer jeg xD

Normalt er vi jævnt fordelt fra 16 til 22.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010