DeBuur
|
|
har været med siden starten på Simcity og damm det er et super spil - favoritten var simcity 3000 siden er det kun gået ned ad bakke.... men det nye spil er bestilt og den stationære er frisk formateret og klar til Simcity.... det bliver stort... tror det bliver mit farvel til FM serien..... måske
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
har været med siden starten på Simcity og damm det er et super spil - favoritten var simcity 3000 siden er det kun gået ned ad bakke.... men det nye spil er bestilt og den stationære er frisk formateret og klar til Simcity.... det bliver stort... tror det bliver mit farvel til FM serien..... måske Whaaat? SimCity 4 sparker da så meget fucking røv! Det er ligefør det er bedre end FM.
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Whaaat?
SimCity 4 sparker da så meget fucking røv! Det er ligefør det er bedre end FM.
helt enig med dig TheX hehe det er klart det bedste jeg har prøvet ihf... men SimCity Societies er det klart dårligste IMO
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
helt enig med dig TheX hehe det er klart det bedste jeg har prøvet ihf... men SimCity Societies er det klart dårligste IMO Også enig. Det giver SLET ingen mening og det føles slet ikke som SimCity. Jeg håber virkelig ikke det nye bliver ligesom det hvad angår forskellige "typer" folk osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Fuck jeg hader allerede Origin og ikke mindst de over belastede server... jeg kommer kun lige igang og så kommer der en eller anden latterlig server fejl... sgu og helvede...... jeg vil spille SimCity..nu
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Haha DeBuur. Sådan er ofte med nye store spil..
|
|
|
|
|
|
|
|
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Synes absolut også at SimCity 4 holder! Spillede det rigtig meget i sidste sommer mens jeg havde en arbejdssommer i England og det var virkelig fantastisk! Håber på mere af det samme i det nye! Håber du kommer ind snart, DeBuur! Vi vil have et review :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Haha DeBuur. Sådan er ofte med nye store spil.. Jamen det kan sgu da ikke være rigtigt ... vi betaler for et spil og så kan vi ikke komme til at spille det... det stinker og er da skandaløst ...... jeg begynder sgu snart at spille senior kroket
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jamen det kan sgu da ikke være rigtigt ... vi betaler for et spil og så kan vi ikke komme til at spille det... det stinker og er da skandaløst ...... jeg begynder sgu snart at spille senior kroket Hehe ja grådige ea har ikke just været for heldige med serverne.
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Jamen det kan sgu da ikke være rigtigt ... vi betaler for et spil og så kan vi ikke komme til at spille det... det stinker og er da skandaløst ...... jeg begynder sgu snart at spille senior kroket Hvad med den der The Sims-blog? Har jeg misset den?
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Hvad med den der The Sims-blog? Har jeg misset den? Shhhhhh ikke for højt..... jeg fik jo nærmest en depression inden jeg kom igang med spillet.... så bloggen bliver nu først når Brøndby vinder guld igen.....
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Er det ikke noget med at man kan spille online med hinanden?
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
jo det er helt korrekt... glæder mig for sygt til der kommer penge på kontoen igen hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
Til jer der ikke kan få linket til at virke, bare skriv canyourunit.com
|
|
|
|
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
|
|
|
|
PEAST
|
|
den virker da ikke til mac vel?
|
|
|
|
|
|
|
|