home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  1 Bruger, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432267 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1065: 08 Apr 2011, 12:21 »

Har endelig fået hørt Alex Turners Submarine soundtrack et par gange, ikke alle sange der har fanget mig helt endnu, men det kan de sagtens nå.

Jeg har hørt det igennem en del gange efterhånden. Numrene er lidt for stille i det, i min optik, men man skal selvfølgelig også huske på, at det er filmmusik.

Jeg synes EP'en starter lidt langsomt, men er helt vild med Stuck on the Puzzle, og den efterfølgende Piledriver Waltz er også ganske fornuftig. De tre andre er sådan lidt vage, dog med Hiding Tonight, som den bedste.

Det hele ligger lige på grænsen af de stille Arctic-numre, som holder for hårdt. Her er der så bare lidt svingende kvalitet, som jeg vurderer det.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1066: 09 Apr 2011, 03:46 »

Har netop hørt de tre første singler fra The Vaccines og albummet er derfor bestilt. Det lyder satme godt. Simple rytmer, men med dejlig guitar, som tager lytteren tilbage i tiden

The Vaccines - Wreckin' Bar (Ra Ra Ra)
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1067: 12 Apr 2011, 11:29 »

http://functionisthekey.wordpress.com/2011/04/11/arctic-monkeys-dont-sit-down-cause-ive-moved-your-chair/
Førstesinglen fra det kommende Arctic Monkeys album. Jeg er ikke overbevist.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1068: 12 Apr 2011, 14:03 »

Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1069: 12 Apr 2011, 21:18 »

Halløj alle fmfreaks Smiley

-Nu leder jeg efter en/flere sang(e) som man bare ikke kan glemme, og de skal bare høres om og om igen. Er åbent for meget men jeg er ikke for hård rock og metallica, Justin Bieber og alle de andre nye og dårlige kunstnere der lige er kommet frem.

Et andet sangmulighed kan også bare være lidt stille sange, hvor der er lidt roligt guitarspil i evt og eller noget der gør en glad? Smiley F.eks hører jeg Johnny Cash - Hurt lidt her for tiden, da det er en rolig sang med roligt guitarspil og en fed stemme. Og sange der kan gøre mig ekstra glad her for tiden er Nice Little Penguins - Flying. Det er også en klassiker IMO, så kom gerne med nogle forslag a la det? Smiley
Logged


matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1070: 14 Apr 2011, 22:07 »

http://www.youtube.com/embed/h1vYbHHhqYE

Så er der nyt fra de arktiske aber igen. Deres første "single" fra det kommende album bliver nu fulgt op af denne sang, som siger mig lidt mere end "Brick by Brick". Døm selv ! Opstemt
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1071: 14 Apr 2011, 22:22 »

Jeg synes sjælen er røget ud af musikken, bedømt på de to sange. Jeg ender nok med at købe albummet alligevel, men det er ikke lovende indtil videre
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1072: 14 Apr 2011, 22:26 »

Jeg syntes det har været ned af bakke siden det første album, de har i hvert falde ikk formået at fange mig siden  Ubeslutsom
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1073: 14 Apr 2011, 22:31 »

Jeg syntes det har været ned af bakke siden det første album, de har i hvert falde ikk formået at fange mig siden  Ubeslutsom

Det var umådeligt svært at følge op på det første album. Personligt synes jeg dog Humbug overgår Favourite Worst Nightmare, og Cornerstone er da også den mest spillede sang i mit iTunes Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1074: 14 Apr 2011, 22:34 »

Jeg er vild med de to singler. En mere moden udgave med en blanding af de to første og lidt Humbug-inspireret materiale. Glæder mig!
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1075: 14 Apr 2011, 22:55 »

Synes udmærket om "Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair", men den er ikke helt oppe på Fluorescent Adolescent eller Mardy Bum niveau. Dette er dog også nærmest umulige sange at efterfølge. Men jeg synes de går lidt tilbage til rødderne især i versene, i omkvædet er det lidt en blanding ad Favorite Worst Nightmare og Humbug. Men det lover uden tvivl godt Smiley

I øvrigt synes Favorite Worst Nightmare er det mest fuldendte album, med alt fra de mere hårdtslående "Brianstorm", "Old Yellow Bricks" over ballade-agtige sange som "Only Ones Who Knows", "505" og "Do Me A Favour".
« Seneste Redigering: 14 Apr 2011, 23:00 af matnic_92 » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1076: 14 Apr 2011, 22:59 »

Do Me A Favour er bedre end de to, du nævner Wink
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1077: 14 Apr 2011, 23:01 »

Do Me A Favour er bedre end de to, du nævner Wink
Ja, det er bestemt også en af mine absolutte favoritter, men om den er bedre end de to andre ved jeg ikke om jeg synes. De er nok alle på ca. samme niveau Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1078: 14 Apr 2011, 23:07 »

Jeg vil godt lige understrege, at jeg på ingen måde synes det er dårlige albums. De er alle sammen klasse. De varierer dog lidt i stil og udtryk.

Det virker dog bare på deres to første singler, at de skifter udtryk for meget over i den boldgade, som jeg ikke synes om, på fjerde album.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1079: 14 Apr 2011, 23:10 »

Jeg vil godt lige understrege, at jeg på ingen måde synes det er dårlige albums. De er alle sammen klasse. De varierer dog lidt i stil og udtryk.

Det virker dog bare på deres to første singler, at de skifter udtryk for meget over i den boldgade, som jeg ikke synes om, på fjerde album.
Selvfølgelig er de det Wink

Det kan da godt være de skifter stil, men det er har de indtil videre gjort flot på de to forrige albums. Men lad os nu se til vi har det endelige produkt i hånden. Jeg er stadig fortrøstningsfuld (selvom Brick by Brick virker lidt kedelig).
Logged

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010