home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432202 gange)
Jyden
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1050: 31 Mar 2011, 20:51 »

Lige to fremragende numre!

<a href="http://www.youtube.com/v/n8N18diRMVE?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/n8N18diRMVE?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/NC9U6QGx1cU?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/NC9U6QGx1cU?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

Ender sgu nok med jeg sender den første i UP, men det aner du intet om så, Krook  Thumbs Up
To fantastisk numre Njaourinho, tak for dem (:
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1051: 01 Apr 2011, 22:42 »

Jeg leder efter en sang her, og jeg regner nu også med at det er denne tråd, men jeg har ikke kigget efter en tråd, der hedder "Jeg leder efter" eller lign., men henvis mig gerne til tråden, hvis der er en.

Sangen jeg leder efter, hedder "I am the one and only", og jeg har fundet ud af at kunstneren hedder Chesney Hawkes. Men lige her for tiden kører der en reklame for en ny bil, kan ikke huske om det er en ny Skoda, men jeg mener at det er en Skoda, der lige er kommet på banen, eller så er det en VW, men i den melodi er lyden mere stille og man kan høre en mere rolig guitar i forhold til den originale. Nogle der ved hvad kunstneren hedder, eller om det er selv der har genskabt sangen i et kort øjeblik eller hvad man nu kan sige? Peace
Logged


r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1052: 01 Apr 2011, 22:44 »

Logged

Supra Societatem Nemo

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1053: 01 Apr 2011, 22:44 »

Jeg leder efter en sang her, og jeg regner nu også med at det er denne tråd, men jeg har ikke kigget efter en tråd, der hedder "Jeg leder efter" eller lign., men henvis mig gerne til tråden, hvis der er en.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27334.0 Wink
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1054: 01 Apr 2011, 22:51 »


Har hørt den, lagt ind af flere forskellige brugere på youtube, men den jeg har hørt i reklamen er mildere eller hvad man nu kan sige. Den har ikke den guitar lyd, som den har i musikvideoen, men istedet lyder den som noget akustisk (Er det ikke sådan det staves?) - en helt almindelig guitar, ikke noget el-guitar eller lign. Hvis i forstår hvad jeg mener? Peace

Tak Ghertesteas Smiley
Logged


r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1055: 01 Apr 2011, 23:04 »

Logged

Supra Societatem Nemo

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1056: 02 Apr 2011, 16:29 »

Hej drenge Smiley

Jeg mangler titlen på en sang jeg hører i radioen for tiden..

Det eneste jeg kan huske er at de synger "Laa da di da da, la da da da da di" eller så noget.. Det sådan en sommer agtig dance sang, men kan fandme ikke huske hvad den hedder  Huh
Logged

It's all, part of the plan.

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1057: 02 Apr 2011, 16:29 »

Logged

Supra Societatem Nemo

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1058: 03 Apr 2011, 19:22 »

Skal så småt til at til at bestille mig en ny sending cd'er. Hospice af The Antlers er et sikkert valg efter jeg opdagede dem her, udover Two er Wake også helt fantastisk.  Jeg skal også have fat i det nye Glasvegas album der udkommer på mandag, det er næppe lige så godt som deres debutskive og jule EP, men jeg er alt for stor fan af bandet til ikke at købe den nye.

Derudover har jeg kik på at få hentet lidt af Mews bagkatalog hjem, en gang imellem kan jeg godt komme til at glemme hvor fantastisk det band er. 9 minutters versionen af Comforting Sounds er min klare favorit fra dem, men udover den indeholder såvel deres kendte som mindre kendte numre jo spandevis af perler. Apocalypso og Symmetry er de to numre jeg seneste har genopdaget.

Andre der har gode forslag til hvad jeg bør købe hjem nu fragten alligevel er ordnet?
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1059: 03 Apr 2011, 19:26 »

Der er så mange gode plader på vej. Jeg er virkelig positiv overfor The Strokes Angles. Havde ellers forventet noget møg. Fleet Foxes album er lige rundt om hjørnet ligesom Tv On The Radios 'Nine Types Of Light' også er. Derudover er Arctics plade også snart på gaden - det er ikke musik, vi kommer til at mangle!
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1060: 03 Apr 2011, 19:29 »

Well nu var det jo ikke plader på vej jeg ledte efter Smiley Men ja der er satme også mange plader jeg glæder mig til i år.

Hvis jeg ikke husker galt er Arctic skiven vist først på gaden i juni. The Strokes nye album skal jeg nok lige give et lyt før jeg bestiller, og Fleet Foxes har ikke bidt mig indtil videre, men er for populære til at jeg ikke skal give dem en chance en dag.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 19:40 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1061: 03 Apr 2011, 20:10 »

Årh, du burde virkelig give Fleet en chance mere. Mykonos, Blue Ridge Mountains, Tiger Mountain Peasant Song, White Winter Hymnal.. Jeg kunne blive ved Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 20:14 af Njaourinho » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1062: 04 Apr 2011, 17:53 »

Hvis det er gået nogens næse forbi, så har Justice lige udgivet deres første single fra deres kommende album i dag! Jeg har personligt tørstet i et halvandet års tid efter noget nyt fra dem, da det var deromkring jeg lærte dem at kende, og de har da heller ikke rigtig udgivet nyt solomateriale siden albummet i 2007. Nummeret hedder Civilization, og det er også med i en ny Adidas-reklame.

Jeg har personligt lidt blandede følelser omkring nummeret. Jeg havde måske håbet på noget lidt mere rådt fra dem, som f.eks. Genesis var det, men jeg er alligevel ikke ligefrem skuffet. Det er jo også den første single, og den er i stort set alle tilfælde den mest poppede, ligesom at DANCE var den mest poppede sang fra deres første album. Jeg synes Civilization er et rigtig fedt nummer, det er meget catchy, og man kan sagtens høre Justice' lyd bryde igennem det. Jeg vil give det en måneds tid før jeg rigtig kan danne en endelig mening, for at se om det er et nummer der er lige så godt efter mange lyt, eller om det er for poppet til at kunne holde over en længere periode.

Jeg har endnu ikke set noget om hvornår album nr. 2 er på gaden, men mon ikke det bliver en gang til juni eller juli? Jeg glæder mig i hvert fald, og håber at der er noget råt og non-vocal materiale på. Thumbs Up
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1063: 04 Apr 2011, 18:52 »

Kenton Slash Demon har i dag udgivet den tredje ud af tre EP'er. Det handler om EP'en ved navn Daemon, som efter min mening blot er endnu et bevis på, at de to gutter fra When Saints Go Machine er mesterlige til, at lave fed housemusik, som både fungerer til ren chill, men også til fest. Især nu hvor temperaturen stiger og solen skinner en hel del, er housemusik noget af mit foretrukne.

Og nu hvor vi er inde på dansk house, så har Taragana Pyjarama for nylig udgivet deres EP af samme navn, som jeg desværre ikke har fået hørt endnu. Men de 30 sekunders preview af numrene, man kan køre på iTunes Store, lyder fantastiske.

Kenton Slash Demon - Daemon
Taragana Pyjarama - Ocean
Logged


Arsenal Football Club


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1064: 04 Apr 2011, 22:01 »

Min umiddelbare favorit fra Angles

<a href="http://www.youtube.com/v/3JxoUo43Zg8?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/3JxoUo43Zg8?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 04 Apr 2011, 22:07 af Njaourinho » Logged

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010