home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  1 Bruger, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432154 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #975: 01 Mar 2011, 00:14 »

Troede kun vi havde en 26 februar eller noget i den stil.. Skal anskaffes med det samme.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #976: 01 Mar 2011, 00:18 »

Troede kun vi havde en 26 februar eller noget i den stil.. Skal anskaffes med det samme.
Spun, Slowres og This Is Not er mine favoritter indtil videre. Meget anderledes end Vetos to andre geniale cd'er. Måtte lige høre skiven igennem et par gange, men nu er jeg hooked!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #977: 01 Mar 2011, 00:20 »

Hvis der findes en sang, som blot er en brøkdel af den kvalitet som Duck, Hush and be Still er, så græder jeg af lykke.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #978: 01 Mar 2011, 00:21 »

Hvis der findes en sang, som blot er en brøkdel af den kvalitet som Duck, Hush and be Still er, så græder jeg af lykke.
I Brought the BBQ er da Vetos bedste Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #979: 01 Mar 2011, 00:24 »

Okke nej.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #980: 01 Mar 2011, 00:26 »

Okke nej.
Jo, det er sandt nok. Wink
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #981: 01 Mar 2011, 00:30 »

Hvis der findes en sang, som blot er en brøkdel af den kvalitet som Duck, Hush and be Still er, så græder jeg af lykke.
Jeg ved ikke om jeg græder, men jeg er enig i, at den sang er outstanding. :-)
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #982: 01 Mar 2011, 16:08 »

Veto - Everything Is Amplified. Genialt album, som klart kan anbefales!

Nu har jeg hørt den gennem, og det er helt sikkert en plade, som minder mere om There's A Beat In All Machines end Crushing Digits. Ikke i nærheden af samme 'catchiness-niveau' som i Crushing Digits, hvilket - på dette tidligere stadie - skuffer mig lidt. Men jeg havde dog regnet med det, da de selv har nævnt flere gange, at det vil minde mere om deres gamle materiale. Jeg ved dog, at det her er en 'grower', hvorfor min umiddelbart skuffelse for den manglende 'catchiness' hurtigt vil blive overskygget af glæde for den mere dybe, dystre, velovervejende lyrik og generelt langsommere tempo end på Crushing Digits.

Mine favoritter efter blot et par afspilninger er: Already Ready, Fell Into Place, This Is Not og Am I Awake Or Should I Wake Up.
« Seneste Redigering: 01 Mar 2011, 16:28 af Njaourinho » Logged

SilasBelli1998
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #983: 01 Mar 2011, 20:10 »

Jeg har et lille problem. Jeg har ikke så mange penge til musik pt. så jeg kan kun vælge ét album...
Hvilket album ville i vælge af disse?
Mikkel Mund - Udsigten fra den udsle side
Jooks - Priviligeret
SupaJan - DitIdol
Eller kan i måske anbefale et helt andet danskt rapalbum? Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #984: 02 Mar 2011, 15:27 »

Nu har jeg hørt den gennem, og det er helt sikkert en plade, som minder mere om There's A Beat In All Machines end Crushing Digits. Ikke i nærheden af samme 'catchiness-niveau' som i Crushing Digits, hvilket - på dette tidligere stadie - skuffer mig lidt. Men jeg havde dog regnet med det, da de selv har nævnt flere gange, at det vil minde mere om deres gamle materiale. Jeg ved dog, at det her er en 'grower', hvorfor min umiddelbart skuffelse for den manglende 'catchiness' hurtigt vil blive overskygget af glæde for den mere dybe, dystre, velovervejende lyrik og generelt langsommere tempo end på Crushing Digits.

Mine favoritter efter blot et par afspilninger er: Already Ready, Fell Into Place, This Is Not og Am I Awake Or Should I Wake Up.

Helt enig.

Jeg er fuld af beundring over Veto. Ingen af deres plader minder om hinanden, og alligevel elsker man alle numrene én for én. Jeg har fået ny favorit på Everything is Amplified: Fell Into Place. Jeg er generelt sårbar over for længere numre, specielt når der bygges op gennem hele nummeret, hvorefter det peaker. Elsker det nummer! Hele pladen er dog bare så flot gennemført.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #985: 04 Mar 2011, 22:14 »

Så!! Arctic-fans!!

Ingen ved om det er noget fra den kommende plade, men det er en video, som lige er kommet op på deres hjemmeside - det lover godt!

<a href="http://www.youtube.com/v/riV77WoFCBw?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/riV77WoFCBw?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #986: 04 Mar 2011, 22:16 »

haha. fuck hvor mærkeligt egentlig. Jeg sad lige og hørte arctic monkeys for første gang i 2 måneder eller lign. og så lægger du dette indlæg ind om Arctic Monkeys Peace Ved ikke om det bare er mig, men jeg syntes det er lidt underligt! Opstemt

-Til videon : Ja det lyder lovende. Har faktisk ikke så meget andet at sige! Peace
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #987: 06 Mar 2011, 23:22 »

Jeg er godt nok ikke voldsomt imponeret af den Arctics-skæring... Men den kan jo blive bedre med tiden Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #988: 06 Mar 2011, 23:33 »

et lille forslag prøv at hør en af disse to sange: Be yourself af Audioslave eller sleeping with the enemy af Mads Langer feat. Justin Hawkins
Logged


matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #989: 06 Mar 2011, 23:34 »

Hvem synger i starten? For det er da ikke Alex Turner?

Meget atypisk Arctic Monkeys nummer, generelt i hele opsætningen. Meget mere Oasis over sangen end Arctic. Desuden er de jo ikke kendt for sådan nogle solo-stykker, der kommer indimellem. Men det er måske endnu en ny retning, de har taget. Sidste album var helt anderledes i forhold til denne måske kommende single.
Logged

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010