home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 431713 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #690: 17 Nov 2010, 23:47 »

Hold kæft jeg får ondt i hovedet. Virkeligt..
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #691: 18 Nov 2010, 11:21 »

Nu når det er en musik tråd, så må det vel også omhandle det at spille musik. Jeg har spillet bas i godt og vel 7-8 måneder nu, så er stadig grøn i faget. Men jeg ville høre om nogle af jer kender nogle gode DVD'er der kunne erhverves, som virkelig går i dybden, og tager det trin for trin, så man lærer det, og ikke bare bliver kastet igennem det ene og det andet, og ikke når at lære noget som helst.

Jeg vil anbefale dig bare at rode lidt rundt på aage.dk, der er der helt sikkert nogle DVD´er med bas for begyndre eller noget i den dur. Wink
Logged


TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #692: 20 Nov 2010, 14:40 »

Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #693: 21 Nov 2010, 17:11 »

Har før sagt at jeg mest er til indie og rock, men jeg kan også godt høre meget Kid Cudi og Kanye West. Nu har Kanye West i lang tid lagt i ovnen til at hans kommende plade ville blive meget populær. Nu har GAFFA så anmeldt den og givet seks stjerner! GAFFA er et af de magaziner der ikke giver seks stjerner, når der skal gives seks stjerner. Fx har Animal Collectives Merriweather Post Pavilion og Grizzly Bears Veckatimest kun fået fem stjerner. Men med seks stjerner til Kanye, kan det kun blive spændende at høre pladen imorgen!
Logged


Arsenal Football Club


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #694: 21 Nov 2010, 17:14 »

Den sang de har lavet sammen er mega fed!

http://www.youtube.com/v/ICaTsTkBPV8
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #695: 22 Nov 2010, 13:40 »

10.0 ud af ti mulige af Pitchfork.

Fem stjerner ud af fem mulige af Rolling Stone.

Det var yderligere to anmeldelser af Kanye West pladen. Udemærket indtil videre!
Logged


Arsenal Football Club


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #696: 22 Nov 2010, 15:35 »

White Lies nyeste single - lovende!

http://vimeo.com/16959100
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #697: 22 Nov 2010, 15:45 »

http://hulkshare.com/r55gq64yi4yd

Eminem - Echo !! Smiley alt for fed
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #698: 22 Nov 2010, 17:57 »

Yeezy har gjort det igen!

"My beautiful dark twisted fantasy" er fra første til sidste sekund en sand fornøjelse for ørerne.
Som han selv har sagt i et interview:
"I do have a goal in this lifetime to be the greatest artist of all time, [but] that's very difficult being that I can't dance or sing."
I en sjov tone, men manden kan i den grad producere og skrive fantastisk musik. Det er så fantastisk at høre denne plade, når man tænker på den sidste var den ret uoriginale 808's & Heartbreaks - en fabelagtig udvikling.

Fortjent at anmelderne roser Kanye til skyerne - min ipod ved i hvert fald, hvad den skal lave den næste tid nu Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #699: 22 Nov 2010, 19:17 »

MBDTF er et klasse album, ingen tvivl!

Dog synes jeg det er mærkeligt at kalde 808's for uoriginalt. Det var da lyrisk og tematisk noget så originalt, og igennem de monotone og sjælløse produktioner kunne man stadig høre smerten i hans stemme. At det så ikke var særlig 'street' er noget helt andet
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #700: 22 Nov 2010, 20:58 »

Animal Collective - Merriweather Post Pavilion (5/5)

Nu har jeg efterhånden hørt pladen igennem tre-fire gange, og jeg kan bedre og bedre forstå, hvorfor de fleste musikmagaziner/musiksites, ikke blot har placeret Merriweather Post Pavilion som et af 2009s bedste albums, men et af årtiets bedste albums. Der er så meget dybte i deres numre, at man lever sig helt ind i alle sangene. Helt klart et anbefalelsesværdigt album, hvis man er til experimental/indie af den bedste skuffe! Animal Collective er endnu et af de mange geniale bands med hovedkontor i Brooklyn, N.Y.C.
Logged


Arsenal Football Club


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #701: 22 Nov 2010, 21:10 »

MBDTF er et klasse album, ingen tvivl!

Dog synes jeg det er mærkeligt at kalde 808's for uoriginalt. Det var da lyrisk og tematisk noget så originalt, og igennem de monotone og sjælløse produktioner kunne man stadig høre smerten i hans stemme. At det så ikke var særlig 'street' er noget helt andet

Forskellig smag I guess. Jeg nød virkelig 3-4 numre, men selve albummet fik mig bare ikke op af stolen. Det var for ujævnt og for meget baseret på "hvad der lige var oppe i tiden" i stedet for selv at forsøge rulle hjulet længere op ad bjerget.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #702: 23 Nov 2010, 14:07 »

Forskellig smag I guess. Jeg nød virkelig 3-4 numre, men selve albummet fik mig bare ikke op af stolen. Det var for ujævnt og for meget baseret på "hvad der lige var oppe i tiden" i stedet for selv at forsøge rulle hjulet længere op ad bjerget.

Det var jo det der var det smukke ved albummet. At han tog autotune og 808's, der er noget sjælløst og følelseskoldt, og stadig igennem det, formår at viderebringe de meget personlige ting fra hans eget liv, gør da albummet meget originalt i mine øjne.

Originalitet behøver jo ikke at være et blåstempel!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #703: 25 Nov 2010, 12:35 »

Nåh, nu var jeg lige på 'bib'en' og låne nogle cd'er. Det blev til Grizzly Bear, som jeg endnu ikke har fået rigtig hørt, Delphic - Acolyte og Surfer Blood - Astro Coast. Det ser jeg meget frem til. Skulle være nogle gode plader.


Så kom jeg også i tanke om noget andet...

Nøøøøj, hvor er p3 - som i øvrigt er den eneste radiokanal, der er værd at høre på - blevet ringe rent musikmæssigt. Hvad blev der at den gode varierede rock/pop-musik..? De spiller satme ikke andet 6 forskellige numre i løbet af en dag. Og 3 af de numre er lavet Rihanna, Robyn og Clara Sofie... Det er til at blive dårlig over. Vi har allerede Voice og 100FM til det elendige musik.

Fair, der skal også være plads til Rihanna og de andre kunstnere på P3 en gang i mellem, det er trods alt den største radiokanal i Danmark, men at spille de samme sange konstant, er virkelig noget andet, end vi er vant til fra P3s side. Jeg er selv en rock-gut, men Radioactive af KOL er blevet spillet så meget, at jeg snart begynder at græde. Savner nogle programmer, hvor de sender, hvad de har lyst til. Nogle spejdere i sort gjorde dette  Ubeslutsom

De mangler bare lidt Tokio Hotel og så er vi snart på Boogie-niveau..
« Seneste Redigering: 25 Nov 2010, 12:42 af Njaourinho » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #704: 27 Nov 2010, 20:04 »

Hej Smiley

Er kørt lidt fast i mit gamle musik. Er der nogle, som ville liste de aller hotteste albums op fra de seneste par måneder? Lidt ligegyldigt med genren Smiley

Det ville jeg være rigtigt glad for.
Logged

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010