home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 431641 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #615: 12 Okt 2010, 18:59 »

Har hørt den 2-3 gange og jeg synes sgu ikke den er god. Og så hader jeg deres børnekor i videoen. Men glæder mig til at gennemlytte resten af pladen. KOL er jo altid kendt for kvalitet. Jeg håber dog, at den ikke er så mainstreamvenlig som Only By The Night - som havde gode numre på (Closer!!) - og laver en mere gennemtænkt plade som skal lyttes til flere gange. Lidt ala deres gamle materiale.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #616: 12 Okt 2010, 19:03 »

Vil lige anbefale The Tings Tings's Hands.

Har ikke været helt hip på The Tings Tings før, men Hands er altså en fremragende nummer, som skriger af 80'er lyd. Tror, den har været p3' ugens uundgåelige i sidste uge.

http://www.youtube.com/v/aqdf_t9ZlPM&feature=related
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #617: 12 Okt 2010, 19:17 »

Jeg har kun hørt pladen igennem én gang, men det nummer der klart fangede min opmærksomhed mest var Pony Up. Superfed guitar og basgang. Kunne godt forestille mig at det blev 2. singlen.

Og så kan jeg også anbefale at man tjekker denne uges Soundvenue High 5 ud. Efter min mening er de fem numre allesammen pisse fede!
Logged


Arsenal Football Club


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #618: 12 Okt 2010, 19:38 »

Og kan i så komme ud og investere i Kill Screen Music. Traffic var fantastisk og det samme er The Sand Is Washing Us Away

http://www.youtube.com/v/-rsz-lFIPfc
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #619: 12 Okt 2010, 19:58 »

Måske er det mig der er skør, men jeg synes the end er på closer og cold desert niveau Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #620: 15 Okt 2010, 16:42 »

Hej drenge.
Jeg skal til Tyrkiet i næste uge og vil gerne derfor have noget nyt musik. Derfor spørger jeg jer - hører meget disse navne under, så noget i samme stil:
Guns N' Roses, Dire Straits, Arctic Monkeys, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers, The Killers, Suspekt, L.O.C, Kanye West, Muse og Malk de Koijn.

Min musiksmag er meget bred. Hvad vil i anbefale mig? Gerne bare i albums.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #621: 15 Okt 2010, 16:47 »

Oasis - (What's the Story) Morning Glory
Kid Cudi - Man on the moon: The end of the day
B.o.B - The Adventures Of Bobby Ray
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #622: 15 Okt 2010, 17:08 »

Intens - Vand til vin Opstemt
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #623: 15 Okt 2010, 19:30 »

Andet?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #624: 15 Okt 2010, 22:00 »

Hej drenge.
Jeg skal til Tyrkiet i næste uge og vil gerne derfor have noget nyt musik. Derfor spørger jeg jer - hører meget disse navne under, så noget i samme stil:
Guns N' Roses, Dire Straits, Arctic Monkeys, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers, The Killers, Suspekt, L.O.C, Kanye West, Muse og Malk de Koijn.

Min musiksmag er meget bred. Hvad vil i anbefale mig? Gerne bare i albums.


http://stanleymost.tk/ Dansk grime
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #625: 17 Okt 2010, 20:56 »

Nu er jeg klart mest til indie, alternative og den slags rockmusik. Men kan sagtens også høre nogle af de andre genrer. Dog kan jeg godt lide Kid Cudi, selvom det er en helt anden genre. Jeg vil dermed gerne opfordrer folk til at høre hans seneste nummer på www.wearehunted.com. Det ligger nummer ét på den nuværende chart og hedder Maniac. Synes beatet er alt, alt for fedt!

Hej drenge.
Jeg skal til Tyrkiet i næste uge og vil gerne derfor have noget nyt musik. Derfor spørger jeg jer - hører meget disse navne under, så noget i samme stil:
Guns N' Roses, Dire Straits, Arctic Monkeys, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers, The Killers, Suspekt, L.O.C, Kanye West, Muse og Malk de Koijn.

Min musiksmag er meget bred. Hvad vil i anbefale mig? Gerne bare i albums.

Grizzly Bear - Veckatimest (et af de bedste albums jeg kender til)
Local Natives - Gorilla Manor (muligvis mit personlige favoritalbum)
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #626: 18 Okt 2010, 13:10 »

Er der nogen der har hørt The Rumour Said Fires plade, som udkommer netop i dag og evt. vil skrive deres mening om den? Jeg regner med at købe den om et par timer, og jeg kan ærlig talt ikke vente! Har kun hørt "Sentimentally Falling", "Sanctuary" og "Desolation, Mr. Foe".
« Seneste Redigering: 18 Okt 2010, 15:32 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #627: 18 Okt 2010, 13:33 »

Hej drenge.
Jeg skal til Tyrkiet i næste uge og vil gerne derfor have noget nyt musik. Derfor spørger jeg jer - hører meget disse navne under, så noget i samme stil:
Guns N' Roses, Dire Straits, Arctic Monkeys, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers, The Killers, Suspekt, L.O.C, Kanye West, Muse og Malk de Koijn.

Min musiksmag er meget bred. Hvad vil i anbefale mig? Gerne bare i albums.

Alt med Immortal Technique. Den mand er fantastisk.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #628: 18 Okt 2010, 14:00 »

Lige to anbefalinger herfra..

Den første er Morning Runner - Gone Up In Flames http://www.youtube.com/v/ChXiZh6Y1AE Herligt britisk nummer. Hvis nogen har set "The Inbetweeners" vil de kende den. Rigtig catchy

Også er der The Tallest Man On Earth med alt det han laver. Genial svensk kunstner. 2010's nye Bob Dylan. Han lyder tit mere fantastisk live, hvilket for mig er en stor del af at være musiker. Hør ham her:
http://www.youtube.com/v/Wa3lyo_Eowc
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #629: 18 Okt 2010, 17:54 »

Når man brænder en plade over på en cd, hvilken hastighed er det så bedst at gøre det på?
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010