home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 431549 gange)
Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #570: 09 Sep 2010, 21:10 »

Ja, lad os håbe det. Smiley

Tjaa? Tunge

Jeg håber i hvertfald, at han er gået væk fra sit autotune crap.. og det er blevet mere i stil med "The College Dropout"

Det tyder 1. singlen (Power) også på Smiley
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #571: 09 Sep 2010, 21:19 »

Jeg håber, han trækker sig tilbage og tager beyonce med sig Smiley 
« Seneste Redigering: 09 Sep 2010, 21:34 af Njaourinho » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #572: 10 Sep 2010, 18:50 »

Det var da alligevel en god idé! Det vil jeg da helt sikkert gøre, tak skal du have.

Det var så lidt, og hvis du i din tur tilbage i Ill Bills bagkatalog, falder over hans bror Necro og synes han er dope, så optræder han på Rust, KBH d. 06 december... Must see show!
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #573: 10 Sep 2010, 19:05 »

Der er også nostalgi for alle pengene i morgen i Frederikshavn, når selveste Coolio kommer på besøg og giver koncert. Ligesom han i de kommende uger også giver flere koncerter andre steder i Danmark. Det kan give et godt tilbageblik til de glade 90'ere, hvis man er tilpas gammel til at kunne huske dem Tunge
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #574: 10 Sep 2010, 19:32 »

Det eneste jeg kender til Coolio er Gangsters Paradise, men den er jo også en klassiker Wink
Logged

FCK

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #575: 11 Sep 2010, 20:31 »

Hold kæft jeg glæder mig til Kings of Leons kommende plade! Førstesinglen "Radioactive" er kanon fed og videoen er også et lille mesterværk.

Og jeg har godt nok fået øjnene op for Arcade Fire. Specielt "Ready to Start" er jeg helt forelsket i. Forsangeren Win Butlers hår er jeg også ret forelsket i. Håber at kunne komme til at se en livekoncert med dem på et tidspunkt, for deres liveshows ser ret så energiske ud!
Logged


Arsenal Football Club


Fernando
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #576: 11 Sep 2010, 20:37 »

Nogen der kender nogen gode rap/Hiphop numre som bare styrer for vildt!? mangler noget sygt musik lige nu Grin
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #577: 11 Sep 2010, 20:40 »



Og jeg har godt nok fået øjnene op for Arcade Fire. Specielt "Ready to Start" er jeg helt forelsket i. Forsangeren Win Butlers hår er jeg også ret forelsket i. Håber at kunne komme til at se en livekoncert med dem på et tidspunkt, for deres liveshows ser ret så energiske ud!

The Suburbs er et fabelagtigt album. Udover Ready To Start, så er Suburban War og Sprwal II albummets bedste sange.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #578: 11 Sep 2010, 20:57 »

The Suburbs er et fabelagtigt album. Udover Ready To Start, så er Suburban War og Sprwal II albummets bedste sange.

Skal også have anskaffet mig pladen inden længe. Har kun købt Ready To Start og We Used To Wait so far. Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #579: 11 Sep 2010, 21:15 »

Den norske duo Röyksopp, som de fleste nok bedst kender for at stå bag sangen Happy Up Here, har en plade lige på trapperne og førstesinglen derfra hedder The Drug og hvis man kan lide rigtig house musik, så vil jeg anbefale at man lige tager en lytter. Videoen er meget kryptisk og jeg kan stadig ikke forstå hvad videoen har at gøre med selve tracket.

Röyksopp - The Drug

Nå ja, og mange vil nok sige "det er da ikke house musik?!" Men jo. Det er det. House-genren rækker længere ud end David Guetta og hvad de andre pop-house-fyre hedder. Great listening!
Logged


Arsenal Football Club


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #580: 11 Sep 2010, 21:25 »

Den norske duo Röyksopp, som de fleste nok bedst kender for at stå bag sangen Happy Up Here, har en plade lige på trapperne og førstesinglen derfra hedder The Drug og hvis man kan lide rigtig house musik, så vil jeg anbefale at man lige tager en lytter. Videoen er meget kryptisk og jeg kan stadig ikke forstå hvad videoen har at gøre med selve tracket.

Röyksopp - The Drug

Jeg tror der er flere der kender dem for "Eple", men nok om det. Opstemt Ja deres nye plade Senior kommer snart, som "modspil" til deres 2009-plade Junior. Senior skulle være mere tilbagelænet og mæske mere kryptisk, i forhold til energiske og mere poppede Junior. Thumbs Up
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #581: 11 Sep 2010, 21:49 »

Den eneste sang, som virkelig har fanget mig fra Röyksopp er deres sang med Robyn. Dels fordi jeg godt kan lide Robyn clubvenlige sange, men det gav også lidt ekstra til Röyksopp at der kom lidt andre indover deres sange, som jeg ellers tit synes kan blive lidt for kedelige, når der ikke er vokal på.

Edit: Hvis I ikke ved hvilken sang jeg snakker om, så er det denne: http://www.youtube.com/v/cIWRYwCGEF4
« Seneste Redigering: 11 Sep 2010, 21:58 af Søgaard » Logged

vestergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #582: 12 Sep 2010, 12:45 »

Jeg er blevet vildt forelsket i The Kooks

Og skal have en af deres plader. Nogen der ved hvilket der er bedst? Inside in/Inside out eller Konk
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #583: 12 Sep 2010, 12:49 »

Ville høre om der er nogle herinde som kender til bandet Boyce Avenue? Kan informere om, at de kommer til Danmark for første gang d. 31 oktober, hvis folk er interesseret. I sommers udgav de deres første originale album, og udover det er de kendte for deres populære youtube covers af diverse kendte sange.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #584: 12 Sep 2010, 22:42 »

Nogen der kender nogen gode rap/Hiphop numre som bare styrer for vildt!? mangler noget sygt musik lige nu Grin

B.o.B ft. T.I & Playboy Tre - Bet i bust, klasse sang. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010