OFFICIELT! Der er kommet release date på Ariana Grande's kommende album samt titel!
Albummet får navnet
"My Everything" (Bekræftet) og vil
udkomme den 25 August! (Bekræftet) Ariana's seneste album kom den 30 august sidste år, hvilket altså betyder at det er omkring 1 år siden hun udgav sit debut album
Album cover (ikke bekræftet) Ariana's album som udkommer den 25 August 2014, har fået en bekræftet tracklist!
- Der er INGEN sang ved navn "Don't Be Gone To Long" med Chris n som featured. Det var der rygter om.
- Der er INGEN Sang ved navn "They Don't Understand" som der først var rygter om.
- Der er INGEN sang ved navn "Only One" som der først var rygter om.
- Der er INGEN sang ved navn "Rediculous" som der først var rygter om.
Derimod er der følgende som ikke har været på tale før
- En intro
- Sangen "One Last Time"
- Sangen "Why Try"
- Sangen "Break My Heart Right Back featuring Childish Gambino
- Sangen "A Little Bit Of Your Heart"
- Sangen "Hands On Me" Featuring ASAP Ferg
Alt i alt gik vi fra rygter om et album med 10 sange til et album med 12 sange (Intro inkluderet)
Ligeledes fik vi byttet 4 rygter ud med 6 andre bekræftelse. Oh boy fuck rygter.
Jeg glæder mig selvom jeg ikke er fan af alle de featurede artister. No offence på forhånd dog, kan blive positivt overrasket.
Og så er jeg ret pissed over der er en intro... Artister skal stoppe med at lave intro sange. Jeg gider ikke sætte et helt album på anlægget og så høre en fucking intro sang til at begynde med. Det er fyld og det er ligegyldigt fyld!
Til sidst men ikke mindst er albummets cover blevet bekræftet!
1. Intro
2. Problem – (Feat. Iggy Azalea)
3. One Last Time
4. Why Try
5. Break Free – (feat. Zedd)
6. Best Mistake – (feat. Big Sean)
7. Be My Baby – (feat. Cashmere Cat)
8. Break Your Heart Right Back – (feat. Childish Gambino)
9. Love Me Harder – (Ariana Grande & The Weeknd)
10. A Little Bit Of Your Heart
11. Hands On Me – (feat. A$AP Ferg)
12. My Everything