home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 439164 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Musik tråden
« Svar #2340: 05 Maj 2014, 14:38 »

Jeg er sateme ked af at jeg ikke fik købt billet til deres koncert i Vega i tide. Godt jeg fik set dem på Loppen for nogle år siden.

Der var vi heldigvis nogen der var mere forudseende. Jeg ser ikke umiddelbart deres musik som vanvittigt live-egnet, men glæder mig til at se hvor meget jeg tager fejl.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2341: 05 Maj 2014, 15:00 »

Har pretty much været AFK de sidste to måneder, så har ikke rigtigt holdt øjet med de nyeste releases. Er der nogle bestemte albums, der er blevet offentliggjort i de seneste to måneder (plus/minus) som folk syntes, der er værd at tjekke op på? Jeg er åben for de fleste genrer. (:
Som Tuxtla skriver, så er Foster the Peoples nye album rigtig fint. Ikke på Torches-niveau, men det ville også være umenneskeligt. Derudover er jeg ret lun på AM fra Arctic Monkeys. Det er dog fra efteråret 2013, men bestemt et lyt værd, hvis du ikke har hørt det endnu. Ellers kommer Coldplays nye album 'Ghost Stories' her den 19. maj, hvor flere af sangene allerede er offentliggjort. 'Magic' er nok den mest kendte af dem, mens 'A Sky Full Of Stars' med garanti bliver et sommerhit. 'Midnight' er efter min mening pladens bedste nummer.

Der var en lille smule, men jeg skal nok lige skrive, hvis jeg falder over noget ekstraordinært.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #2342: 05 Maj 2014, 19:22 »

Har pretty much været AFK de sidste to måneder, så har ikke rigtigt holdt øjet med de nyeste releases. Er der nogle bestemte albums, der er blevet offentliggjort i de seneste to måneder (plus/minus) som folk syntes, der er værd at tjekke op på? Jeg er åben for de fleste genrer. (:

Hvis du stadig leder efter noget. Så er disse albums også rigtig gode (og nye).

Lost in The Dream - The War on Drugs
The Cautionary Tales of Mark Oliver Everett. - Eels

Så noget helt andet:
I kender nok højst sandsynligt 'Ylvis' og deres megahit 'What does the Fox Say'. Lortesang, men det er ikke den der skal fokuseres på. De to brødre der har lavet Ylvis er sindssyg musikalske og har lavet nogle andre sange, hvor jeg synes de to sange 'Massachusetts' og 'Stonehenge' er ret gode. Ikke nok med at de egentlig lyder meget godt, så er de også sindssyg sjove.

Det anbefales højt at se videoen samtidigt.

<a href="https://www.youtube.com/v/JvUMV1N7eGM?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">https://www.youtube.com/v/JvUMV1N7eGM?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

<a href="https://www.youtube.com/v/mbyzgeee2mg?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">https://www.youtube.com/v/mbyzgeee2mg?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

« Seneste Redigering: 07 Maj 2014, 16:05 af Tuxtla » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2343: 05 Maj 2014, 22:13 »

Ja de er sgu meget cool, dine videoer ledte mig videre til dette knap så musikalske men endnu sjovere klip:

<a href="https://www.youtube.com/v/gsYRnj1EzKQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">https://www.youtube.com/v/gsYRnj1EzKQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #2344: 06 Maj 2014, 14:27 »

Man kan streame The Black Keys nye album 'Turn Blue' på iTunes lige nu, hvis man ikke kan vente til på mandag, hvor det kommer ud.

Korzika
Gæst

« Svar #2345: 07 Maj 2014, 15:53 »

Man kan streame The Black Keys nye album 'Turn Blue' på iTunes lige nu, hvis man ikke kan vente til på mandag, hvor det kommer ud.
Lækkert!

Og tak til Jakob E og dig for anbefalingerne!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2346: 10 Maj 2014, 20:51 »

Som altid nogle glimrende numre du har fundet frem Njaurinho, sidstnævnte også med en temmelig mindeværdig musikvideo.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2347: 13 Maj 2014, 18:09 »

Iggy Azalea
-----------------------------------------------
The New Classic

Udgivet 21 April 2014

Iggy Azalea! Hvem kender hende? Nok ikke så forfærdeligt mange, for hun er en ganske ny rapper og sang skriver. Normalt er det her lidt udenfor min genre, men ligesom Nicki Minaj, så siger Iggy mig bare noget. Jeg føler hun er utrollig ærlig i hendes sange og utrolig talentfuld til at skrive dem.

Det er Iggy's første album og hun synger utrolig meget om hendes opvækst og hendes oplevelser til der hvor hun er nu. "Walk The Line" hedder den første sang på albummet og i sær starten er jeg helt tosset med "Yeah we don't wanna do anything to scare your children \ That's the last thing we wanna do \ We don't wanna scare anybody". Det reflektere Iggy's opvækst og hvordan folk blev ved med at sige til hende at hun ikke ville blive til det hun gerne ville, og det ikke var for at skræmme hende at de sagde det. Nicki siger her til folk der hører albummet, at hun håber folk bliver inspireret af hendes album og at hun ikke vil skræmme nogle væk for at følge deres drømme.

Sang nummer 2 er jeg også helt og aldeles pjattet med. "Don't Need Y'all" handler i bund og grund om det mange kunstnere oplever når de bliver kendte. Folk som ikke gad have noget med Iggy at gøre før i tiden slikker nu pludselig røv på hende nu hvor hun er kendt. "And if you wasn't here when I was down \ Then you won't be here when I'm up \ Now the same one you looked over \ Be the same one that blew up \ Ain't it funny how this life thing works?"

Jeg kunne forsætte sådan her med hele albummet, for det er simpelthen genialt, men lad os lige tage en sidste sang. "Black Widow" er sang nummer 10. Noget så genialt som en sang, Katy Perry har skrevet omkvædet på og Rita Ora og Iggy Azalea synger, fortjener sgu omtale. Sangen er også utrolig god, men no fucking wonder. Det kan jo ikke gå galt.

Udover det kan det siges at albummet er fantastisk hele vejen igennem. "Fancy", "New Bitch", "Work", og "Fuck Love" kan i den grad også nævnes som nogle af mine favoritter og så har vi jo næsten også været hele albummet igennem. Solid debut album fra den unge Iggy! Glæder mig allerede til næste album, men indtil da vil jeg nyde dette i fulde drag!

Tracklist

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2348: 13 Maj 2014, 21:40 »

Hej,

Skal virkeligt til at have noget nyt musik, så prøver at søge lidt inspiration her. Jeg er mere eller mindre til alt (metal, rock, alternative, hip/hop, pop er nok det jeg mest hører, men er åben for alt, hvis det har kvalitet).

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2349: 13 Maj 2014, 21:44 »

Hej,

Skal virkeligt til at have noget nyt musik, så prøver at søge lidt inspiration her. Jeg er mere eller mindre til alt (metal, rock, alternative, hip/hop, pop er nok det jeg mest hører, men er åben for alt, hvis det har kvalitet).

Der har Spotify virkelig hjulpet mig - jeg hørte stort set også kun de samme bands igen og igen, men så downloadede jeg Spotify. Efter at have hørt lidt af det musik jeg plejer, begyndte det at strømme ind med forslag til lignende bands, og nu har jeg slet ikke tid til at høre alt det nye fede musik jeg opdager!

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #2350: 13 Maj 2014, 21:55 »

Hej,

Her er der nogle bands og 2-3 sange med dem, som er de sange jeg bedst kan lide med de forskellige bands.

Pop:
Alt J - 'Taro' og 'Breezeblocks'
XXYXX - 'About You'
Retro Stefson - 'Glow' og 'She Said'

Rap:
Chance The Rapper - 'Good ass Intro' og 'Cocoa Butter Kisses'
Childish Gambino - 'Bonfire' og 'Shadows'
og så har de to lavet en sang sammen der hedder 'The Worst Guys'

Rock:
King Krule - 'Lizard State og 'Easy Easy'
Two Door Cinema Club - 'Something Good can Work', 'Eat That Up It's Good for You' og 'Undercover Martyn'
Anberlin - '(*Fin)' og Adelaid
Chevelle - 'Sleep Apnea' og 'Mexican Sun'
The Black Keys - 'Lonely Boy' og 'Gold on The Ceiling'
Spids Nøgenhat - 'Lolland-Falster' og 'Mere Lys'
George Ezra - 'Did You Hear the Rain' og 'Benjamin Twine'

Lidt/meget hårdere rock:
Of Mice and Men - 'Second & Sebring' og 'My Understandings'
Monuments - 'Blue Sky Thinking' og 'Admit Defeat'
The Color Morale - 'Smoke and Mirrors' og 'In Light in Me'

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2351: 13 Maj 2014, 22:15 »

Mange tak, jeg vil helt sikkert kigge nærmere på noget af det der! Overså lige indlægget ovenfor - Azalea er en steg. Kan også meget godt lide hende.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2352: 19 Maj 2014, 11:16 »

Billboard Music Awards 2014

Billboard Music Awards, blev afholdt i nat dansk tid og der er delt en ordentlig røvfuld awards ud.
Specielt er jeg glad for at Katy Perry river 2 artist awards med hjem og derudover STORT tillykke til LORDE, som igen hiver en award hjem. Man kan kun have respekt for den lynkarriere hun har fået. Derudover må man også sige at Justin Timberlake giver den gas over hele linjen. Han snuppede altså hele 7 trofæer med hjem fra aftenens show. Den populære "Blurred Lines" sang, må også siges at dominerer rimelig meget hvad angår priser.

ARTIST AWARDS

Top Artist
Justin Timberlake
Top New Artist
Lorde
Top Male Artist
Justin Timberlake
Top Female Artist
Katy Perry
Top Duo/Group
Imagine Dragons
Top Billboard 200 Artist
Justin Timberlake
Top Hot 100 Artist
Imagine Dragons
Top Digital Songs Artist
Katy Perry
Top Radio Songs Artist
Justin Timberlake
Top Touring Artist
Bon Jovi
Top Social Artist
Justin Bieber
Top Streaming Artist
Miley Cyrus
Top R&B Artist
Justin Timberlake
Top Rap Artist
Eminem
Top Country Artist
Luke Bryan
Top Rock Artist
Imagine Dragons
Top Latin Artist
Marc Anthony
Top Dance/Electronic Artist
Daft Punk
Top Christian Artist
Chris Tomlin

ALBUM AWARDS

Top Billboard 200 Album
Justin Timberlake, "The 20/20 Experience"
Top R&B Album
Justin Timberlake, "The 20/20 Experience"
Top Rap Album
Eminem, "The Marshall Mathers LP 2"
Top Country Album
Luke Bryan, "Crash My Party"
Top Rock Album
Imagine Dragons, "Night Visions"
Top Latin Album
Marc Anthony, "3.0"
Top Dance/Electronic Album
Daft Punk, "Random Access Memories"
Top Christian Album
Alan Jackson, "Precious Memories: Volume II"

SONG AWARDS

Top Hot 100 Song
Robin Thicke Featuring T.I. & Pharrell, "Blurred Lines"
Top Digital Song
Robin Thicke, Featuring T.I. & Pharrell "Blurred Lines"
Top Radio Song
Robin Thicke Featuring T.I. & Pharrell, "Blurred Lines"
Top Streaming Song (Audio)
Imagine Dragons, "Radioactive"
Top Streaming Song (Video)
Miley Cyrus "Wrecking Ball"
Top R&B Song
Robin Thicke Feat. T.I. & Pharrell, "Blurred Lines"
Top Rap Song
Macklemore & Ryan Lewis Featuring Ray Dalton, "Can't Hold Us"
Top Country Song
Florida Georgia Line Featuring Nelly, "Cruise"
Top Rock Song
Lorde, "Royals"
Top Latin Song
Marc Anthony "Vivir Mi Vida"
Top Dance/Electronic Song
Avicii "Wake Me Up!"
Top Christian Song
Matthew West "Hello, My Name Is"

Batigol
Manager

« Svar #2353: 23 Maj 2014, 20:51 »

<a href="http:////www.youtube.com/v/46X7YLRfLUA?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http:////www.youtube.com/v/46X7YLRfLUA?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

The Roots slår aldrig fejl.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2354: 23 Maj 2014, 22:19 »

https://www.youtube.com/v/6lSO_u1Y0CM

Crushet på Shakira er real. Den er sang er på en eller anden måde ret catchy!

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 171 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010