|
Dida
Gæst
|
|
Nej man kan vel heller ikke mene at det er et grinagtigt nummer jo?  Nej det ville være synd at sige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Fandt lige en af mine gamle yndlings plader..... nemlig denne...  Er der nogen der kan huske den?
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
nej undskyld det med smilierne tror jeg tog den forkerte smiley jeg syntes det er et pisse fedt nummer elsker det  Ok så forstår jeg bedre Fandt lige en af mine gamle yndlings plader..... nemlig denne...  Er der nogen der kan huske den? Super funny sang, men gud hvor racistisk og diskriminerende! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dida
Gæst
|
|
En af de sange jeg lytter allermest til fortiden. Fantastisk sang fra Søren Huss, fra et fantastisk album, som kun kan anbefales
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Ok så forstår jeg bedre Super funny sang, men gud hvor racistisk og diskriminerende!  Hvad mener du helt præcis med det? Men alligevel måden han "synger" på... er vildt fed hehehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Hvad mener du helt præcis med det? Men alligevel måden han "synger" på... er vildt fed hehehe
Han er så skandinavisk som man kan være og ikke det mindste indisk. Derfor finder jeg det en smule diskriminerende. Men sangen er fandens sjov!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Han er så skandinavisk som man kan være og ikke det mindste indisk. Derfor finder jeg det en smule diskriminerende. Men sangen er fandens sjov!!  Hmm... ja der er jeg så lidt uenig med dig... mener ikke at det er diskriminerende da han ikke aktivt eller bevidst gør noget for at skade andre eller sætte dem i bås eller på anden måde gør grin med dem... jeg mener at det er tydeligt at det udelukkende er en facade eller et kostume om man vil, at han tager på og bliver til en helt anden... lidt ligesom hvis en eller anden skal spille den onde fyr i en actionfilm. Der gør skuespilleren det jo heller ikke for at nedgøre eller skade andre eller gøre grin med dem men han tager jo ligesom bare et kostume og dermed også en anden personkarakteristik eller personlighed på sig... Men selvfølgelig dejligt at der vel også kommer noget modspil ud af denne debat om man vil så det ikke kun er lutter solstrålehistorier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Han er så skandinavisk som man kan være og ikke det mindste indisk. Derfor finder jeg det en smule diskriminerende. Men sangen er fandens sjov!!  En sang kan vel ikke være diskriminerende, man må dog sige at hans musik gør grin med nogle fordomme, hvilket jeg personligt ikke ser det store problem i.
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
En sang kan vel ikke være diskriminerende, man må dog sige at hans musik gør grin med nogle fordomme, hvilket jeg personligt ikke ser det store problem i.
Enig... så længe det er noget der er sagt med et "glimt i øjet" så at sige
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
DeBarge's nye album blev leaket her i går! Jeg fik det hentet i går, men nåede desværre ikke at hører det, så jeg havde virkelig glædet mig til busturen til Herning i morges og den skuffede bestemt ikke! Der er 15 sange på albummet som genialt nok lige passede med turen til Herning. Og alle 15 sange er vilde! Hun holder et pænt niveau hele vejen igennem albummet. Det er et yderst tilfredsstillende pop / R&B album. Stilen igennem hele albummet er rimeligt meget det samme, men det gør bestemt ikke noget, for det er en fantastisk stil! Det var helt tilbage i 2009 hun udgav sit første album, så det har også haft sin tid undervejs, men det er fandme også lækkert med hele 15 sange! Jeg har ingen favoritsang lige nu fordi de alle er gode. Det bliver et af de album som bliver spillet fra start til slut, hvor jeg derefter gradvist finder nogle favorit sange.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho