|
OnkelMorfar
|
|
selfølgelig kan jeg lide andre band end metallica  kan faktisk også godt lide Linkin park, Disturbed, Nephew, King Diamond, Niravana  Kender ikke King Diamond. Er de gode? Og nå ja, jeg glemte da helt Nirvana. Skammeligt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Og han kommer på Copenhell i år! EDIT: Metallica har udtalt tidligere at King Diamond var en af deres tidlige inspirationskilder!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vijofrech
Odds-hjælper
|
|
Og han kommer på Copenhell i år! EDIT: Metallica har udtalt tidligere at King Diamond var en af deres tidlige inspirationskilder!
ja jeg ved det han holder sin fødselsdag på copenhell festival. skal du ind og høre ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Det lyder sgu da rimelig sejt at en dansker har været en af deres inspirationskilder!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KyleBrotzman
Gæst
|
|
Men ellers hører jeg alt fra Coldplay til Fall Out Boy.  Du kan vel også lide andre bands end Metallica? Du har/havde vel også den obligatorisk man crush på Pete Wentz?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vijofrech
Odds-hjælper
|
|
Det lyder sgu da rimelig sejt at en dansker har været en af deres inspirationskilder!
jeg tror han er mere kendt i USA end han er i Danmark engang til en en koncert i san fransissco var han oppe på scenen sammen Metallica det kan du . Ja det er mega sejt faktisk. Så bliver man stolt over at være dansker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Du har/havde vel også den obligatorisk man crush på Pete Wentz?
Wtf. Hvem havde det da?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
jeg tror han er mere kendt i USA end han er i Danmark engang til en en koncert i san fransissco var han oppe på scenen sammen Metallica det kan du . Ja det er mega sejt faktisk. Så bliver man stolt over at være dansker  Ikke noget der sker så tit. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meulensteen
|
|
http://www.youtube.com/v/bf-oDwWi4FwHar reklameret for Shinedown før i denne tråd, men bliver simpelthen lige nød til at gøre det igen, da der er kommet en ny cd og en masse nye akustiske versioner af disse. Her er deres sang 'Unity', nyd den mens i gamer FM!
|
|
|
|
|
|
Lålålålålååååå Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå
|
|
|
|
|
|
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
ja jeg ved det han holder sin fødselsdag på copenhell festival. skal du ind og høre ham?
Nope, da Copenhell ligger oveni mine eksaminer. Men overvejer at se ham i Belgien istedet, til Graspop. Hvad med dig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vijofrech
Odds-hjælper
|
|
Nope, da Copenhell ligger oveni mine eksaminer. Men overvejer at se ham i Belgien istedet, til Graspop. Hvad med dig?
nej er kun 13 må ikke for min far 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Ah ok! Så har du noget at se frem til når du bliver ældre!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Ah ok! Så har du noget at se frem til når du bliver ældre!
Spørger lidt dumt til hvad Graspop er? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|