home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:18:22 vaakansha Mødelokalet Top 10 Reasons Why You...
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 433266 gange)
Solskjaer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1665: 13 Sep 2012, 00:37 »

Hey guys

Jeg har brug for lidt fornyelse til mit Itunes-bibliotek, og jeg synes, jeg mangler noget kvindelig vokal. Af en eller anden grund, har jeg bare ufatteligt lidt musik med en kvindelig vokal, men det skal der laves om på nu. Derfor ville jeg høre, om I kunne anbefale noget fedt musik, hvor der er kvindelig vokal?

Min musiksmag er meget varieret, og jeg hører alt lige fra Bon Iver til Eminem til Chase and Status. Så genren er egentligt ikke altafgørende.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1666: 13 Sep 2012, 00:45 »

Jeg kan godt lide Kira And The Kindred Spirits og så er de endda danske, desværre laver de ikke nyt musik mere.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1667: 13 Sep 2012, 01:37 »

Hey guys

Jeg har brug for lidt fornyelse til mit Itunes-bibliotek, og jeg synes, jeg mangler noget kvindelig vokal. Af en eller anden grund, har jeg bare ufatteligt lidt musik med en kvindelig vokal, men det skal der laves om på nu. Derfor ville jeg høre, om I kunne anbefale noget fedt musik, hvor der er kvindelig vokal?

Min musiksmag er meget varieret, og jeg hører alt lige fra Bon Iver til Eminem til Chase and Status. Så genren er egentligt ikke altafgørende.

Florence + Machine, Stars, Nicki And The Dove, Tina Dickow, Agnes Obel, Lykke Li, The Naked And Famous, Exitmusic.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1668: 13 Sep 2012, 01:43 »

Hey guys

Jeg har brug for lidt fornyelse til mit Itunes-bibliotek, og jeg synes, jeg mangler noget kvindelig vokal. Af en eller anden grund, har jeg bare ufatteligt lidt musik med en kvindelig vokal, men det skal der laves om på nu. Derfor ville jeg høre, om I kunne anbefale noget fedt musik, hvor der er kvindelig vokal?

Min musiksmag er meget varieret, og jeg hører alt lige fra Bon Iver til Eminem til Chase and Status. Så genren er egentligt ikke altafgørende.

Kan du godt lide lidt mere eksperimenterende elektronisk musik?
Logged


Arsenal Football Club


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1669: 13 Sep 2012, 08:04 »

Hey guys

Jeg har brug for lidt fornyelse til mit Itunes-bibliotek, og jeg synes, jeg mangler noget kvindelig vokal. Af en eller anden grund, har jeg bare ufatteligt lidt musik med en kvindelig vokal, men det skal der laves om på nu. Derfor ville jeg høre, om I kunne anbefale noget fedt musik, hvor der er kvindelig vokal?

Min musiksmag er meget varieret, og jeg hører alt lige fra Bon Iver til Eminem til Chase and Status. Så genren er egentligt ikke altafgørende.
Tjek evt. First Aid Kits seneste album, der er et par rigtigt gode numre på, og jeg hører ellers normalt også sjældent kvindelig vokal.
<a href="http://www.youtube.com/v/cl5FdvRR4pQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cl5FdvRR4pQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Solskjaer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1670: 13 Sep 2012, 19:12 »

Jeg siger mange tak for jeres svar, og jeg vil skynde mig at tjekke det hele ud.
Logged

Solskjaer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1671: 14 Sep 2012, 23:55 »

Kan du godt lide lidt mere eksperimenterende elektronisk musik?
Hit me.
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1672: 16 Sep 2012, 17:34 »

Skal have nogle flere sange på mit itunes bibliotek.
Det skal være noget ala, eminem, fun(dem som har lavet some nights og we are young) og skrillex.

Det kunne være en stor hjælp hvis i kunne skrive nogle gode sange.
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1673: 16 Sep 2012, 17:52 »

Skal have nogle flere sange på mit itunes bibliotek.
Det skal være noget ala, eminem, fun(dem som har lavet some nights og we are young) og skrillex.

Det kunne være en stor hjælp hvis i kunne skrive nogle gode sange.

Skrillex: Rock N' Roll (Will Take You To The Mountain), Scary Monsters and nice sprites, Kill everybody - Bare Noize remix, The Disco Rangers Bus, Do Da Oliphant, Ruffneck Bass
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1674: 16 Sep 2012, 18:18 »

Tak skal du have Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1675: 21 Sep 2012, 02:50 »

Hit me.

Prøv at lyt til Flying Lotus, Samiyam, Teebs, Nosaj Thing og Shlohmo. Hvis du har brug for et par tracks som "smagsprøve", så siger du bare til. :-)
Logged


Arsenal Football Club


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1676: 23 Sep 2012, 01:50 »

Det er sikkert ikke et album jeg kommer til at høre 100 gange, dertil siger genren mig sgu for lidt og mens der er mange passager der lyder fedt, er der også en del der bliver lige vel kedelige og trækker ud for længe.

Studsede lige over denne kommentar fra da jeg opdagede House of Balloons, Last.FM afslører at The Weeknd står for 12 af mine 15 mest spillede numre over det sidste år, med over 200 plays for de mest spillede numre, og jeg er stadig helt tosset med dem. Jeg tog vist fejl.

In other news er det lige blevet annonceret at Dry The River kommer til Danmark, jeg har vist slået et slag for dem ved tidligere lejligheder, men er ikke for fin til at gøre det igen. Glimrende pompøs folkrock med god vokal og en fin spand stryger, jeg ser frem til en af mine bedste koncertoplevelser i år. Deres nyeste single kan findes her
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1677: 26 Sep 2012, 20:29 »

<a href="http://www.youtube.com/v/WyE99hBLnvA?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/WyE99hBLnvA?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

På den ene side tænker man FUUUCK JA MAN!
Mens man på det næste tænker OH GOD WHY!?

Som youtube kommentaren pænt siger "My penis is confused" Grin
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1678: 26 Sep 2012, 21:30 »

Jeg er igang med at lede efter en sang, som jeg har ledt efter i ca. en uge. Så vidt jeg husker bliver der ikke sunget i den, men den er lidt i samme stil som de her to sange. Smiley

<a href="http://www.youtube.com/v/JfdBFLaA88k?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/JfdBFLaA88k?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/32udqal_lyQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/32udqal_lyQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



 
« Seneste Redigering: 26 Sep 2012, 21:33 af Tuxtla » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1679: 27 Sep 2012, 22:20 »

Jeg er igang med at lede efter en sang, som jeg har ledt efter i ca. en uge. Så vidt jeg husker bliver der ikke sunget i den, men den er lidt i samme stil som de her to sange. Smiley


Vi kunne være ude i noget M83.
Logged

Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010