home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432775 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1425: 02 Apr 2012, 21:21 »

Jeg syntes ikke at der er så meget gang i ham Opstemt

Hvilke rappere er jeres yndlings Opstemt Jeg har pludselig fået en forkærlighed for rap, men jeg kan ikke rigtig finde en kunstner, hvor jeg kan lide mere end 2 af hans sange.

Lil'Wayne med "Hot to love", er mega fed, men ellers kan jeg ikke lide andre af hans sange....

Hvad kan i anbefale?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Dida
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1426: 04 Apr 2012, 21:04 »

Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1427: 04 Apr 2012, 21:20 »

Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1428: 04 Apr 2012, 21:46 »

Logged

YNWA

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1429: 06 Apr 2012, 18:29 »

Er jeg den eneste der er helt vild med The Roots relativt nye cd Undun den kører på repeat hos mig ynglinsnummeret er nok
http://www.youtube.com/v/pkaV2lkLIeE musikvideoen er iøvrigt osse monsterfed
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1430: 10 Apr 2012, 13:23 »

<a href="http://www.youtube.com/v/Z3HeNu5KGhQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Z3HeNu5KGhQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1431: 10 Apr 2012, 15:26 »

Jeg syntes ikke at der er så meget gang i ham Opstemt

Hvilke rappere er jeres yndlings Opstemt Jeg har pludselig fået en forkærlighed for rap, men jeg kan ikke rigtig finde en kunstner, hvor jeg kan lide mere end 2 af hans sange.

Lil'Wayne med "Hot to love", er mega fed, men ellers kan jeg ikke lide andre af hans sange....

Hvad kan i anbefale?
Måske er du slet ikke rap så? Wink

Men mine favoritter pt. må være Childish Gambino, Tyler the Creator, Earl Sweatshirt (ham kunne jeg ikke fordrage i starten dog), Mac Miller og Nas. Det eneste jeg hører fra Nas er dog hans album Illmatic fra 1994.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1432: 10 Apr 2012, 15:56 »

Det eneste jeg hører fra Nas er dog hans album Illmatic fra 1994.

Vanvittigt album, står stadig som det bedste hiphop-album jeg nogensinde har hørt, hvis man udelukkende tænker på kvalitet hele vejen igennem. Virkelig et fedt album, hans flow og hans lyrik er lige i skabet, mens der også er nogle rigtig geniale beats imellem. Jeg kan umuligt vælge et favoritnummer fra det album, når jeg hører et af numrene, så vil jeg automatisk høre resten af pladen også.

Btw, godt at du kan lide Earl nu, kan godt huske at du syntes han lød som en idiot eller sådan noget. Lide ham kunne du i hvert fald ikke. Grin
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1433: 10 Apr 2012, 16:03 »

Det var nok fordi, jeg hørte den sang, der bare hedder Earl. Nu hørte jeg den lige igen og lyden på den er forfærdelig. Der lyder det virkelig dårligt. Men hvis man hører Orange Juice med Tyler og Earl, så kan man høre, hvordan rap skal lyde.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1434: 10 Apr 2012, 16:28 »

Det var nok fordi, jeg hørte den sang, der bare hedder Earl. Nu hørte jeg den lige igen og lyden på den er forfærdelig. Der lyder det virkelig dårligt. Men hvis man hører Orange Juice med Tyler og Earl, så kan man høre, hvordan rap skal lyde.

Earl er vanvittig, det kan godt være at kvaliteten er lort, men når det er så fedt et nummer, så ser jeg bort fra det. Tunge
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1435: 13 Apr 2012, 14:22 »

Var inde og se SPAS med mick øgendalh i går. Som opvarmning var der så en DJ der spillede lidt og det kom jeg så til at hører en sang som jeg længe har ledt efter. Det er en klassiker, som de fleste formenligt kender. Det er også en meget rocket sang, og så synger de noget med daddy i omkvæet skulle jeg mene. Det er også en mandig sanger.. Ved godt det ikke er mange oplysninger, med det er da forsøget værd, så håbe der er en der ved hvilken sang jeg taler om.
På forhånd tak.. Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1436: 13 Apr 2012, 15:33 »

<a href="http://www.youtube.com/v/Z3HeNu5KGhQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Z3HeNu5KGhQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

 Thumbs Up
Logged

FC Barcelona

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1437: 13 Apr 2012, 17:41 »

Var inde og se SPAS med mick øgendalh i går. Som opvarmning var der så en DJ der spillede lidt og det kom jeg så til at hører en sang som jeg længe har ledt efter. Det er en klassiker, som de fleste formenligt kender. Det er også en meget rocket sang, og så synger de noget med daddy i omkvæet skulle jeg mene. Det er også en mandig sanger.. Ved godt det ikke er mange oplysninger, med det er da forsøget værd, så håbe der er en der ved hvilken sang jeg taler om.
På forhånd tak.. Smiley


<a href="http://www.youtube.com/v/E5gNYVia2rg?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/E5gNYVia2rg?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

?
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1438: 13 Apr 2012, 20:52 »

Hvor ville jeg da ønske at pop/R&B var mere udbredt herinde.
Det er kritisk få der er til det.
Skræmmende faktisk.
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1439: 13 Apr 2012, 21:18 »

Jeg er lodret uenig. Jeg synes det er lækkert, at folk ikke følger mainstream popkulturen og sluger det råt. Ikke at man skal sige, at man ikke kan lide det fordi det er populært, det er bare en fesen hipsterholdning. Jeg synes det er godt, at folk er lidt kritiske og ikke bare går efter det The Voice spiller.
Logged

Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010