home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Sep 2024, 14:55 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
22 Jul 2024, 19:16 Arsrea Blogs #5 - Kongeblå Revoluti...
Antal Registrerede Brugere: 23402
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132870 over 31374 Emner
Nyeste Bruger: lisataylor123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 429335 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #60: 19 Mar 2009, 20:44 »

Jeg søger en sang som jeg kan huske, jeg hørte på boogie for nogle år siden.

Jeg kan huske at i musikvideoen havde forsangeren kortklippet hvidt hår.
Og mener at video starter med at han er inde på et hospital hvor han bare snakker, mens en ligger i sangen og er ved at dø, også starter sangen.

Jeg TROR han synger noget med:
carry on just carry on


Det lyder unægteligt som My Chemical Romance med The Black Parade. Der starter musikvideoen i hvert fald på et hospital så vidt jeg husker, forsangeren er kortklippet og har hvidt hår og der synges Carry On i omkvædet. Så umiddelbart ville det da være mit gæt! Tunge Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #61: 19 Mar 2009, 21:33 »

Forresten vil jeg da godt lige have lov til at gøre opmærksom på et band ved navn Mute The Band Press Play, som er et noget ukendt band. Det er en af mine bedste venners storebror som er forsanger, og jeg synes faktisk det er rigtig, rigtig godt. De har spillet i Pumpehuset flere gange, så hvis I kommer der af og til kan I jo være så heldige at støde ind i dem! Smiley
Anyways, jeg synes da lige i skal tjekke deres BandBase-profil ud, og høre noget af deres musik - det er super fedt! Smiley

Så dem til Melody Maker Contest Opstemt de var faktisk ret fede Grin
Logged



Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #62: 12 Apr 2009, 22:45 »

Så dem til Melody Maker Contest Opstemt de var faktisk ret fede Grin

Der kan man bare se! Jeg synes de er super fede, men har desværre ikke fået oplevet dem live endnu. Regner dog med snart at tage en tur over det store og det lille bælt, og se dem! Smiley

Forresten har jeg netop fået øje på en musiker jeg også synes nok så godt om. Det drejer sig om hollandske Allain Clark på 29 år, hvis CD jeg lidt tilfældigt hørte på en bar her i onsdags hvor jeg var i Italien. Jeg var ikke sen til at spørge bartenderen hvilken CD der kørte, og så var det ellers afsted til den nærmeste elektronikforretnin g og finde den. Den hedder Live It Out, og tredje nummer på CD'en er den sang jeg faldt pladask for, nemlig Father and Friend, hvor han synger duet med sin far, Dane, som er en anerkendt soul-sanger - i Holland, vel at mærke! Jeg er også rigtig vild med All You Gotta Change. Hvis I også er vilde med ham kan I bestille hans albums og singler på på hans officielle hjemmeside, via webshoppen som der er linket til ude i højre side. Giv ham en chance - det er det hele værd! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #63: 20 Apr 2009, 21:10 »

Ville meget gerne have lidt hjælp hvem er har lavet sangen og hvad den hedder. Har ikke så meget af teksten, men det er noget retningen af.

I am(aint) a superstar(shooting star), dont know who you are (dont know where you are).

Den er en smule techo, og så alligevel ikke. Den er stille og rolig, og sunget af en kvinde, eller en lys mandestemme.
Håber nogen kan hjælpe.

EDIT: Har prøvet google.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #64: 20 Apr 2009, 21:13 »

Jeg har lovet min lille kunsine at finde ud af hvad intro sangen til "Mille" hedder? (Programmet på DR1, lørdag klokken 19.30).
Så er der nogle der ved hvad den hedder ?

I vil være til stor hjælp   Smiley
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #65: 20 Apr 2009, 21:21 »

Ville meget gerne have lidt hjælp hvem er har lavet sangen og hvad den hedder. Har ikke så meget af teksten, men det er noget retningen af.

I am(aint) a superstar(shooting star), dont know who you are (dont know where you are).

Den er en smule techo, og så alligevel ikke. Den er stille og rolig, og sunget af en kvinde, eller en lys mandestemme.
Håber nogen kan hjælpe.

EDIT: Har prøvet google.

Efter som Tumle har fået svar på sit spørgsmål, i en anden tråd, synes jeg da lige jeg vil have mir forrest igen.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

sindsygt
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #66: 20 Apr 2009, 21:30 »

Hvad med youtube? Har du prøvet at søge på det, du har som tekst?
Hvor har du hørt den?
Hvis det er radio, kan du sikkert gå ind på deres hjemmeside, og finde deres playliste? Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #67: 20 Apr 2009, 21:32 »

Nogle der skal havde Oh No Ono's nye plade som er udkommet idag?
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #68: 20 Apr 2009, 21:33 »

Hvad med youtube? Har du prøvet at søge på det, du har som tekst?
Hvor har du hørt den?
Hvis det er radio, kan du sikkert gå ind på deres hjemmeside, og finde deres playliste? Smiley

Har prøvet youtube. har bare hørt den til en fest, så ved ikke hvor den er fra.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #69: 20 Apr 2009, 21:33 »

Ville meget gerne have lidt hjælp hvem er har lavet sangen og hvad den hedder. Har ikke så meget af teksten, men det er noget retningen af.

I am(aint) a superstar(shooting star), dont know who you are (dont know where you are).

Den er en smule techo, og så alligevel ikke. Den er stille og rolig, og sunget af en kvinde, eller en lys mandestemme.
Håber nogen kan hjælpe.

EDIT: Har prøvet google.

Selvom teksten er lidt anderledes kunne det lyde som denne

http://www.youtube.com/v/k4z76B-NE_8&feature=related
Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #70: 20 Apr 2009, 21:35 »

Efter som Tumle har fået svar på sit spørgsmål, i en anden tråd, synes jeg da lige jeg vil have mir forrest igen.

Søg på den del af teksten du kan på google, efterfulgt af "lyrics", så skulle den dukke op - plejer at virke for mig  Wink

".......... lyrics" --> søg

Too slow hvis du har prøvet google  crazy
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #71: 20 Apr 2009, 21:37 »

Har prøvet youtube. har bare hørt den til en fest, så ved ikke hvor den er fra.

Så fandt jeg den, havde ikke den helt korrekte tekst så prøvede lige et andet ord et sted og så var den der.

Til interreserede var det den her.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #72: 20 Apr 2009, 21:53 »

Fandt lige denne fantastiske sang via P3's "Karriere-Kanonen" -> M-Cnatet - Den Kreative Klasse.
Er helt vild med den! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #73: 22 Apr 2009, 11:07 »

Fuck jeg elsker dødsmetal/grindcore!!! Opstemt Grin Cool Thumbs Up.
Jeg elsker den dybe vokal og det hurtige tempo og især Napalm Death, Carcass, Entombed og Morbid Angel og selvfølgelig danske Dawn of Demise(hvor en af mine bedste venner spiller guitar i) og Exmortem(hvor jeg kender forsangeren) og ikke at forglemme Panzerchrist!!! er for fee, ordentlig smadder og som sagt dyb vokal og det hurtige tempo, fuck de bands kan finde ud at spille tråd og de/der er sgu også teknisk dygtige musikere i bandsne og måske også lidt underligt nok får det mig nogengange i godt humør og andre gange når at jeg er sur/vred så hjælper det også at hører det!!! og det er jo nok mere naturligt, men jeg er sgu mest til det rigtigt hårde , som dødsmetal/grincore og engang imellem lidt black, som f.eks. danske Horned Almighty og norske Satyricon og Darktrone og så engang imellem det lidt blødere, som Papa Roach f.eks,  men også f.eks. Hardcore og punk og Oi/ska musik/bands, hvor jeg også synes at der fee tråd i og følelser og attitude, fuck hvor jeg elsker det!!!
Grin Cool Thumbs Up
og så en gang imellem rap, som Clemens, Kælderposen, Suspekt, lidt/noget LOC, lidt/noget Niarn, Natten(Aleg) og Kaoskompagniet.
Lidt Reggae også en gang imellem.
Jo jeg har en bred smag hvad musik angår!!!.

Vh.Blackstone
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #74: 26 Apr 2009, 16:43 »

Så har jeg lige brug for jeres hjælp drenge Thumbs Up
Jeg søger en rimelig ny sang, hvor jeg kun kan huske omkvædet af det .. de synger noget som det her (bom bom booom, bom bom booom) Opstemt
det er godt nok ikke meget i har at gå ud efter, men håber da at en af jer kender sangen Smiley

EDIT: det kunne godt lyde som en T-pain som har lavet den, men jeg er ikke den største musikkender
« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 16:48 af jakob91 » Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010