home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Problemer med frispark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med frispark  (Læst 2954 gange)
The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Problemer med frispark
« : 08 Feb 2013, 11:02 »

Hey Freaks.
Jeg har store problemer med at holde mine modstandere fra at score på indirekte frispark. De scorer på 80% af deres frispark mod mig, og det pisser mig af. Mine spillere står på en linje foran min målmand, men de skyder bare bolden hen over mit forsvar, hvorefter en (eller flere) af deres spillere tæmmer bolden og sparker den ind. jeg har prøvet flere forskellige ting for at dæmme op for det, men intet hjælper. Er der nogen der har et eller flere råd?
Logged

Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Problemer med frispark
« Svar #1: 08 Feb 2013, 11:44 »

Det kender jeg alt for godt. Frispark nede omrking midten af banen og vupti 2-3 modstandere helt fri og der er mål. Har selv prøvet alt, så er lige med på en kigger her. Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Problemer med frispark
« Svar #2: 08 Feb 2013, 13:10 »

Det sker af og til hos mig, men ikke tit. Sker oftest hvis jeg i en periode ikke har trænet defensive standard situationer under kampforberedelsen i et stykke tid.

Så mit råd er at huske og træne def. standard situationer af og til Smiley
Logged


The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Problemer med frispark
« Svar #3: 08 Feb 2013, 15:08 »

Det vil jeg give et forsøg, tak Smiley
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Problemer med frispark
« Svar #4: 22 Feb 2013, 16:16 »

Hey Freaks.
Jeg har efterhånden prøvet mange forskellige ting af, for at dæmme op for de mange frisparksmål som bliver eksekveret mod mig. Det er særlig problematisk, når de sparker frisparket lidt over midten og derved sparker bolden mod mål. Her havner bolden altid ved en af deres spillere, som så har frit mål. Jeg har prøvet at øve defensiv positionering ved dødbolde, samt have alle mine høje drenge nede for at hjælpe. Men det virker ikke... Skuffet  Er der nogen der kan hjælpe en (næsten) desperat mand? Smiley
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Problemer med frispark
« Svar #5: 22 Jul 2013, 14:10 »

Jeg vil lige prøve med et frisparksspørgsmål, da jeg simpelthen ikke kan gøre noget ved mit problem. Når modstanderholdet skyder frispark fra midten af banen scorer de halvdelen af gangene, og det mener jeg jo er tæmmelig irriterende Skuffet Jeg har forsøgt med træning af def. dødbolde uden væsentligt resultat desværre. Har også forsøgt forskellige konstruktioner med mine spillere, men igen, uden resultat. Så jeg er MEGET interesseret i at høre nogle gode råd til, hvordan jeg kan forbedre denne del af min taktik.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010