home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid - Barcelona
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid - Barcelona  (Læst 11562 gange)
Zone 43
Manager

Real Madrid - Barcelona
« : 22 Okt 2006, 19:32 »

Utroligt nok er der ikke en tråd om aftens kamp! Shockeret - men før eller siden skulle den jo komme Smiley

En af de største kamp finder sted om ikke så længe igen. Faktisk ca. 1½ time lige nu..

Som Real M. fan, håber og tror jeg på de vinder. Så en 5-0'er herfra Wink - ej, en Real sejr er fin nok Thumbs Up

Kanal 5 kl. 20:55

God kamp

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid - Barcelona
« Svar #1: 22 Okt 2006, 19:34 »

Som skrevet i Real Madrid-tråden:

Så er det vidst på tide at tage denne tråd op igen. I morgen søndag kl. 21 på Kanal 5 sker det!
Real Madrid CF - FC Barcelona Årets kamp i spansk fodbold, og det tegner til at blive en meget lige affære. El Clasico på Bernabéu - så bliver det ikke meget større.
Real Madrid stiller formentlig med Ramos på højrebacken og Helguera i midterforsvaret, da Salgado stadig døjer med en lille skade. Mens Barcelona jo har en småskadet Puyol i truppen. Hvem trækker sig ud af opgøret med oprejst pande? Smiley

Kom med jeres bud. Jeg tipper 3-0 til Madrid.

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=2331.60

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 22 Okt 2006, 19:36 »

Ja, det var sq underligt... Barca har spillet utroligt svingende i denne sæson, og kunne ikke engang sætte sig op til kampen mod Chelsea, hvilket var noget af en overraskelse for mig. Real har tilgengæld spillet endnu værre end Barca, og når de først ikke har scoret i 20 minutter, begynder tilskuerne at pibe, og så bliver det bare endnu værre, og dér slår Barca til. Jeg tror på en udemærket kamp trods alt, på grund af rivalriet mellem de to klubber, men Barca kan ikke undgå at trække sig sejrsrigt ud af kampen med et enkelt mål. 0-1.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #3: 22 Okt 2006, 19:38 »

Som skrevet i Real Madrid-tråden:

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=2331.60

Jeg vil nu ikke helt mene at en klub tråd er det samme, som en kamp tråd.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #4: 22 Okt 2006, 19:39 »

Reals præstationer i ligaen har svinget lidt for meget her for tiden til at jeg tror de kan vinde.

supermehl
Gæst

« Svar #5: 22 Okt 2006, 19:45 »

Findes der ikke en odds-konkurrence til denne kamp? Altså det hvor man satser FM Balance Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6: 22 Okt 2006, 19:45 »

Findes der ikke en odds-konkurrence til denne kamp? Altså det hvor man satser FM Balance Smiley

Det gør der, skynd dig afsted;
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=3508.new;boardseen#new

FCK010
Ynglingespiller

« Svar #7: 22 Okt 2006, 19:48 »

Reals præstationer i ligaen har svinget lidt for meget her for tiden til at jeg tror de kan vinde.

jeg tro på en 2-0 til barca..real har ikk formen.. Peace crazy Opstemt

supermehl
Gæst

« Svar #8: 22 Okt 2006, 19:51 »

Tak Wink Jeg har satset og håber på at ryge op i top 10 kl 23  Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #9: 22 Okt 2006, 19:56 »

Dagens kamp i dag bliver afgørende for slutstillingen - ingen tvivl om det.
Ingen af holdene er startet specielt godt - mindst af alt Real Madrid, resultatsmæssigt, mens Barca har været ringe spillemæssigt - og derfor tror jeg, at vinderen af dagens kamp kommer på rette spor, mens taberen formentligt skal vente lidt endnu. Der skal utrolig lidt til for at komme ind i en krise, mens der skal ufatteligt meget til, for at komme ud af en igen, så mon ikke en sejr over sine værste rivaler hjælper?

Hvem der vinder i aften ved jeg ikke rigtigt. Jeg tror og håber på Barca, men jeg har så sandelig min tvivl, og specielt kampen i mod Chelsea er skyld i dette. Chelsea valgte at satse taktisk, og lukke for Barcelonas offensive kreatøre, og så var de lukket helt ude af den kamp. De var magtesløse og kreativt elendige - og så kører det bestemt ikke for Barcelona. Lykkes dette for Real Madrid, så tror jeg helt sikkert, at Barcelona taber, eller i hvertfald at kampen som min. ender 0-0.

Omvendt skal Barcelona få styr på deres angreb - Real Madrids mitbane virker imo meget håbløs. For mig virker det som om, at Emerson arbejder og løber til ingen verdens nytte, og at Beckham skulle være stoppet for flere år siden. I forsvaret skal Barcelona udnytte, at Real Madrids backs står oppe i den anden ende af banen, og at de så reelt set mangler, en højreback til ... Ronaldinho. Får Ronaldinho den plads han skal bruge, så tror jeg næppe Real Madrid kan slå dem.

Jeg tror, at Barcelona vinder 1-0.

Zone 43
Manager

« Svar #10: 22 Okt 2006, 20:59 »

Så er det nu Thumbs Up

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #11: 22 Okt 2006, 21:06 »

RAUL

2 min

Opstemt

- Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #12: 22 Okt 2006, 21:06 »

SÅDAN! HAR NEMLIG ODDSET 20.000 på MADRID!! 1-0 på mål af RAUL!!!

LosCules
Gæst

« Svar #13: 22 Okt 2006, 21:08 »

FUCK NOGET PIK!"/)¤&"/#T%/(¤"%(§!!!11111

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #14: 22 Okt 2006, 21:08 »

Kanon start af Real Madrid... Lover godt for de 466.70 jeg har smidt på dem

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010