home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1033 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Abramovich's Hær!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Abramovich's Hær!  (Læst 1540 gange)
Strandby
Landsholdsspiller

Abramovich's Hær!
« : 01 Feb 2013, 18:18 »

Hej alle sammen, det her er min aller-aller første blog.

Den vil mest bestå af tekst, og meget meget meget få billeder.

Holdet er Chelsea FC - Jeg er ikke nogen fan af Chelsea, så det kan kun overraske.

Jeg vil være en smule aktiv, samt usynlig i perioder, da jeg er på Uddannelse og arbejder i Netto!

Håber i vil følge med  Smiley

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Abramovich's Hær!
« Svar #1: 01 Feb 2013, 18:21 »

Følger med fordi det er om Chelsea. Håber du for strikket en super blog sammen!

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #2: 01 Feb 2013, 18:47 »

BREAKING NEWS!!!
RAFA BENITEZ FYRET

^Var hvad den 25 årige manager Alexander Strandby opdagede da han sad på en café i indre København.

Alexander bestilte en stor kakao, og satte sig for at læse mere om den spektakulære fyring af Rafa Benitez, som kun lige var blevet ansat.
Benitez havde år forinden været manager i den Engelske storklub Liverpool FC.
Det var der ikke manger Chelsea fans der var beundre af, der valgte Roman at hoppe ind og fyre ham.

Nederst i avisen stod der noget så mærkeligt som Alexander Strandby’s navn!
Roman havde været i København og set den talentulde træner fører holdet B93’s u18 drenge til tops.
Der valgte Alexander at forlade den lille café og satte sig straks på et fly til England, for at arrangere et møde med selveste Roman Abramovich.

Efter længere møder med klubben blev Alexander ansat i stor klubben. Bare 25 somre var han.

Nu havde han sat sig af mål at afskibbe ældre, og få nye unge spændende drenge til, som han arbejdede med i B93.

Alexanders forretrukkende må ses at være.

Lukaku

Hazard    Eriksen      Mata

Ramires Mikel

Alaba     Terry    Luiz      Ivano

Cech

Bænken vil se sådan her ud:

Blackmann
Okore
Azp
Bertrand
Lampard
Oscar
Sturridge

- De sidste som har trukket nitten må siges at være - Marko Marin, Victor Moses samt den ny indkøbte Guillaume Hoarau
Marin er en meget skadet herre som jeg regnede med ville blive klar til at smutte på et lån inden vinduet lukkede i, desværre ikke, så det må blive til Januar, vedmindre han overbeviser mig i de få kampe han står til at få. Moses står nogenlunde i samme bås som Marin... Alt kan ske!

Hoarau var en chok-signing fra min side af, men da han kun kostede 8.5mio, ville han i det mindste kunne bidrage som en mentor for de mange unge spillere som blev hentet til klubben.

Af transfers havde Alexander gjort følgende :

Royston Drenthe, med fortid i storklubben Real Madrid kom til Chelsea på en fri transfer, men blev straks udlejet til Stoke da han var udset til meget meget meget lidt spilletid.

Jores Okore - Det danske supertalent fra FC. Nordsjælland, rygtet væk til mange mange klubber, men han valgte at skrive med Chelsea for 12mio. Udset til backup.

Libor Kozak - Hentet for 16mio, fra Lazio, hentet som en herre der skulle lejes ud straks, og det blev han, Cardiff valgte at byde ham massere af førsteholdsbold, så det slår han sinde foldere pt.

Mason Bennett - Et af de største engelske talenter, på bare 15 år. Han valgte at takke ja til Chelseas bud, fremfor Tottenham, Manchester klubberne og Arsenal.  Den bette knægt kostede 25mio og er placeret på U-Holdet hvor han skal udvikles.

Christian Eriksen - Den nye Laudrup kalder folk ham, vi kalder ham bare for den største signing i Chelsea denne sommer. 195mio kostede han, han var utilfreds også slog vi til! Ham og Lampard skal dele om den offensive midtbane!

David Alaba - 170 mio kostede det os af få hentet en afløser for Ashley Cole som vi havde solgt til City for 100mio.. - Ganske fin aftale i Abramovichs øjne

Adryan kom til da vi ramte plet på hans klausul om et skifte på 8.25mio, han blev så udlejet med det samme.

Guillaume Hoarau - 8.5mio fra PSG, som backup for Lukaku og Sturridge, samt god mentor for unge.

Af dem man kender udgik :

Malouda for 20mio til LOSC Lille.
Paulo Ferreira til Sporting (POR) for 10mio.
Hilario til Academica for 1.8
Turnbull smuttede på fri.
Ashely Cole for 100mio - City
Fernando Torres smuttede for 190 til PSG
Gary Cahill smuttede samme vej som Torres, dog bare på en lejeaftale.
Lucas Piazon smuttede til Huddersfield for førsteholdsbold.

De første opvarmningskampe gik som følge :

Lokomotiv (Sofia) blev besejret solidt med 3-0
MLS All-Stars, vandt 3-2 på et mål af David Beckham i 90+3.
Black Leopards fk et flot 2-2
Rosario Central blev skudt i sænkt med 5-0
Juventus viste stor styrke og vandt 3-1
ACF Fiorentina tog chancen og vandt 1-0

- Såb blev det alvor, City ventede i Charity Shield og blev besejret på straffe med 4-2. ( 2-2 i ordinær ) Her scorede Ramires og Hazard.

Ligatid!

Vi skulle hjemme starte imod Winston Reid og co. det bliv til en svær hjemmekamp hvor den endte 1-1, hvor Hazard forsatte med mål, og Lampard brændte straffe.

Aston Villa bød og pænt velkommen, og vi takkede og smækkede dem 3-0, på 2 mål af hjemkaldte Lukaku, og endnu engang Hazard.

Nu står den på Super Cup imod Falcao og co.

Kom gerne med ris og ros, dette er min første blog.

Kig med næste gang hvor vi møder:

At. Madrid
Q.P.R
Ludogorets ( CL )
Mancheste United
Coventry
Arsenal

Alexander Strandby

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3: 01 Feb 2013, 19:18 »

Rodet, langt og urealistisk.

Fair nok at det er rodet og langt, da det er din første blog. Det kan jeg godt leve med. Men den måde du har valgt at gribe spillet an på kan jeg slet ikke håndtere. Du har svækket dig selv massivt ved salgene af Cole og Torres. Derudover forstår jeg ikke dine køb af Kozak og Drenthe. Hvorfor købe to spillere i midten af 20'erne for så at leje dem ud igen? det forstår jeg ikke..

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 01 Feb 2013, 19:25 »

syntes det er alt for rodet til jeg har løst til at følge med. det virker også som om du ikke har læst bloggen igennem for fejl, og at du som MBJ skriver har lavet nogle "sjove" hander og derefter lejet dem ud igen, virker også underligt. men bare klø på så må vi jo se om du kan gøre det bedre ved næste update Smiley

Brøndby IF!!!!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 01 Feb 2013, 22:54 »

Som folk skriver: En meget rodet blog. Men vil da lige se din næste update, før jeg beslutter om, det er noget, der er værd at følge Smiley

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #6: 01 Feb 2013, 23:23 »

MBJ, Alaba er nu en ganske habil venstre back, men nok om det - og bliver en af de bedste på pladsen efter et par år, hvis ikke den bedste.
Håber der kommer bedre styr på opsætningen Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010