home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Chelsea FC - 100% hygge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Champions League, FA Cuppen, Premier League. Tre kampe, tre finaler - Men hvilke trofæer render Chelsea med efter de tre kampe?
Champions League
Premier League
FA Cuppen

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC - 100% hygge  (Læst 12631 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #45: 20 Jan 2013, 10:59 »

Ja - hvad jeg kender til dine egne teorier, skulle du enten spiller kontrolleret eller defensivt i sådan en situation?

Men 4 titler på en sæson mener jeg stadig er godkendt - selvom det var de 4 små titler! Peace

Ja, jeg skal i hvert fald ikke gå hen og spille offensivt/flydende, for jeg ved jo at United vil stille sig defensivt og spille på kontra chancer, og det var netop det de gjorde og straffede mig på. Så en lidt mere tilbageholdende taktik, hvor jeg kunne lokke dem frem, og udnytte noget hurtigt omstillingsspil havde været et bedre træk.

Men jeg tænkte at der var så lidt tid tilbage, og jeg følte mig ikke sikker på at jeg kunne vinde i straffesparkskonkur rencen, derfor gik jeg all-in, selvom det jo var en klar fejl.

Det værste af det hele er bare at det ikke er første gang jeg laver det stunt i en Champions League finale, og sjovt nok blev jeg også straffet hårdt sidst jeg gjorde det. Dengang var det Messi der i det 120. minut sikrede Barcelona en 1-0 sejr imod mig.. Så man skulle ligesom tro at jeg havde lært lektien, men ak nej..   ticked off
Logged

FM_Cleverest_Man
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #46: 25 Jun 2013, 16:59 »

Super fed idé med sådan et save!

Som mange jo nok har erfaret kan der ofte gå for meget tænkning i det hele, hvilket tit leder til et kedeligt spil.
FM skal jo være sjovt forhelvede!

Jeg er vild med at du holder det enkelt og basalt. Alt hvad du foretager dig virker meget simpelt?

- Taktikken du har sat op, er det en du bare lige har kreaeret på 2 minutter, eller har du justeret få dele i den?

- Tænkte du igennem sæsonen på træningsdelen?

- Brugte du tid på at ansætte nyt staff?

- Lod du dig benytte dig meget af assistenten mht. pressekonferencer og taktiske dele?

Eller var det en af de spil hvor du bare trykkede space hele sæsonen igennem, uden at tænke over konsekvenser mv.?

Thumbs Up
Logged

Ingen FM - Ingen liv

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #47: 25 Jun 2013, 17:18 »

Super fed idé med sådan et save!

Som mange jo nok har erfaret kan der ofte gå for meget tænkning i det hele, hvilket tit leder til et kedeligt spil.
FM skal jo være sjovt forhelvede!

Jeg er vild med at du holder det enkelt og basalt. Alt hvad du foretager dig virker meget simpelt?

- Taktikken du har sat op, er det en du bare lige har kreaeret på 2 minutter, eller har du justeret få dele i den?

- Tænkte du igennem sæsonen på træningsdelen?

- Brugte du tid på at ansætte nyt staff?

- Lod du dig benytte dig meget af assistenten mht. pressekonferencer og taktiske dele?

Eller var det en af de spil hvor du bare trykkede space hele sæsonen igennem, uden at tænke over konsekvenser mv.?

 Thumbs Up

Spillet var bestemt ikke bare "click and play" - Alt vedrørende medierne samt team talks klarede jeg selv, da jeg stoler mere på egne evner, end på en eller anden assistent manager. Samtidig er det min klare opfattelse, at presse & mediedelen kan have en meget stor indflydelse på kampens forløb - Derfor håndtere jeg altid dette selv.

Taktikken havde det formål at den skulle være balanceret, samtidigt med at den skulle passe til holdet og dets kvaliteter. Derefter kører jeg efter mine egne taktiske teorier (se signatur) hvor oddsene op til hver enkelt kamp, afgøre hvilken mentalitet og filosofi jeg skal spille med. (jeg justere ikke ved de enkelte indstillinger)

Angående staben, så kan jeg ikke huske om jeg hentede nogle til i netop dette save - Men det plejer jeg at gøre, så mon ikke at jeg også gjorde det i dette save..

Træningsdelen gjorde jeg ikke så vanvittigt meget ud af - Jeg plejer dog at fjerne automatiske hviledage, og så styre jeg det selv manuelt alt efter programmet og hvor hårdt hver enkelt spiller bliver presset mht. kampe. individuel træning gjorde jeg ikke så meget i ved dette spil.
Logged

FM_Cleverest_Man
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #48: 25 Jun 2013, 20:38 »

Spillet var bestemt ikke bare "click and play" - Alt vedrørende medierne samt team talks klarede jeg selv, da jeg stoler mere på egne evner, end på en eller anden assistent manager. Samtidig er det min klare opfattelse, at presse & mediedelen kan have en meget stor indflydelse på kampens forløb - Derfor håndtere jeg altid dette selv.

Taktikken havde det formål at den skulle være balanceret, samtidigt med at den skulle passe til holdet og dets kvaliteter. Derefter kører jeg efter mine egne taktiske teorier (se signatur) hvor oddsene op til hver enkelt kamp, afgøre hvilken mentalitet og filosofi jeg skal spille med. (jeg justere ikke ved de enkelte indstillinger)

Angående staben, så kan jeg ikke huske om jeg hentede nogle til i netop dette save - Men det plejer jeg at gøre, så mon ikke at jeg også gjorde det i dette save..

Træningsdelen gjorde jeg ikke så vanvittigt meget ud af - Jeg plejer dog at fjerne automatiske hviledage, og så styre jeg det selv manuelt alt efter programmet og hvor hårdt hver enkelt spiller bliver presset mht. kampe. individuel træning gjorde jeg ikke så meget i ved dette spil.

Okay. Ville bare lige være helt sikker. Hvem ved om man kan få succes med "click and play" tilgangen.
I så fald er jeg sikkert på at man skal have fokus på nogle dele, før spillet kan fungere.

Mht. trænings-delen, hvordan justerer du så træningsintensitete n for hver spiller/spillerrolle?

Hvornår kan man tillade sig at øge intensiteten til enten HØJ, MIDDEL eller LET, og i hvilke situationer vil man gøre det.

- Her tænker jeg fx. om trænings-byrden skal være LET hvis nu spilleren er noget en høj alder?

- Om unge skal træne med en HÅRD intensitet, for at opnå en solid attribut-udvikling?

Osv osv...
Logged

Ingen FM - Ingen liv

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #49: 28 Jun 2013, 13:11 »

Okay. Ville bare lige være helt sikker. Hvem ved om man kan få succes med "click and play" tilgangen.
I så fald er jeg sikkert på at man skal have fokus på nogle dele, før spillet kan fungere.

Mht. trænings-delen, hvordan justerer du så træningsintensitete n for hver spiller/spillerrolle?

Hvornår kan man tillade sig at øge intensiteten til enten HØJ, MIDDEL eller LET, og i hvilke situationer vil man gøre det.

- Her tænker jeg fx. om trænings-byrden skal være LET hvis nu spilleren er noget en høj alder?

- Om unge skal træne med en HÅRD intensitet, for at opnå en solid attribut-udvikling?

Osv osv...

Tror et langt stykke af vejen, at der er det muligt med "click and play" tilgangen. Man kan jo sagtens lade assistenten klarer medie håndteringerne, men man må bare forvente at han ikke altid kan gøre det lige så godt som en selv - Men meget af det afhænger jo også af hans skills.

Personligt syntes jeg selv at mine taktiske teorier læner sig meget op af "click and play", for det tager ikke lang til at skifte mentalitet og filosofi inden en kamp, og under selve kampene..
Logged

VonBerg13
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #50: 28 Jun 2013, 21:38 »

Nice hold du spiller med! Opstemt
Logged

Football is more than life and death!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010