home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 487 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Chelsea FC - 100% hygge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Champions League, FA Cuppen, Premier League. Tre kampe, tre finaler - Men hvilke trofæer render Chelsea med efter de tre kampe?
Champions League
Premier League
FA Cuppen

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC - 100% hygge  (Læst 12632 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #30: 15 Jan 2013, 19:42 »

Fed blog. Mesterskabet virker stadig til at være inde for rækkevidde Smiley

Mange tak, og ja mesterskabet er absolut indenfor rækkevidde. Men City er godt kørende og må betragtes som favoritter som det ser ud lige nu..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #31: 18 Jan 2013, 14:47 »

Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #32: 18 Jan 2013, 15:21 »

Spændende afslutning på sæsonen...  Smiley Held og lykke
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #33: 18 Jan 2013, 17:08 »

Fed sæson du har haft! Tror desværre ikke, Man City taber hjemme mod Stoke, så mesterskabet er jo nok røget, men de to andre finaler kan du sagtens vinde! Krydser fingre for dig Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #34: 19 Jan 2013, 11:38 »

Spændende afslutning på sæsonen...  Smiley Held og lykke

Ja, man må sige at det er en sindssyg spændende afslutning. Havde godt nok ikke regnet med at jeg kunne nå at indhente City som har været utrolig stabile og suveræne, men nu kan jeg med lidt held snuppe mesterskabet i sidste runde.


Fed sæson du har haft! Tror desværre ikke, Man City taber hjemme mod Stoke, så mesterskabet er jo nok røget, men de to andre finaler kan du sagtens vinde! Krydser fingre for dig Wink

Ja det har godt nok været en sjov og spændende sæson. City er dog klart favoritter, men de har trods alt været inde i en "dårlig periode", med pointtab til både Arsenal og United. Så det taler heldigvis til min fordel.

FA Cuppen burde jeg snuppe, alt andet vil ikke være godt nok. CL finalen bliver helt klart et spændende og jævnbyrdigt opgør.


Jeg får dog spillet kampene nu her, så der vil komme en update inden længe medmindre noget andet kommer op..
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #35: 19 Jan 2013, 11:41 »

Rigtig god blog!

Kunne du evt. komme med en gennemgang af din taktik når sæsonen er færdigspillet? Den virker jo til at have fungeret fantastisk.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #36: 19 Jan 2013, 11:48 »

Rigtig god blog!

Kunne du evt. komme med en gennemgang af din taktik når sæsonen er færdigspillet? Den virker jo til at have fungeret fantastisk.

Ja, det skal nok godt kunne lade sig gøre..   Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #37: 19 Jan 2013, 12:02 »

Ny afstemning oppe.. Smid jeres stemme, inden den sidste update bliver lagt op.
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #38: 19 Jan 2013, 12:33 »

Ny afstemning oppe.. Smid jeres stemme, inden den sidste update bliver lagt op.
Jeg tror, du løber med CL og FA Cup Wink
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #39: 19 Jan 2013, 12:39 »

Er enig med aien. Håber dog på miraklet i PL Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #40: 19 Jan 2013, 12:52 »

« Seneste Redigering: 19 Jan 2013, 12:55 af Guldbrand » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #41: 19 Jan 2013, 13:03 »

Øv, øv, øv.. Det var sgu en ærgerlig slutning på sæsonen. Dog må sæsonen som en helhed være acceptabel?

Jeg havde en del mere succes end dig i min første sæson. Jeg endte med at vinde 6 titler, hvor kun FA Cuppen glippede.
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #42: 19 Jan 2013, 13:07 »

Øv, at du tabte CL-finalen efter forlænget! Men fed FA Cup-finale lyder det til. Så kan du forstærke holdet nu og komme endnu stærkere tilbage næste sæson Smiley
« Seneste Redigering: 19 Jan 2013, 13:30 af aien » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #43: 20 Jan 2013, 10:28 »

Øv, øv, øv.. Det var sgu en ærgerlig slutning på sæsonen. Dog må sæsonen som en helhed være acceptabel?

Jeg havde en del mere succes end dig i min første sæson. Jeg endte med at vinde 6 titler, hvor kun FA Cuppen glippede.
Ja, det var godt nok en ærgerlig sæson afslutning. Men nej, jeg vil egentlig ikke mene at sæsonen endte acceptabelt, når nu jeg hverken vandt Premier League eller Champions League. Målsætningen var helt klart at vinde en af de to turneringer. Men helt skidt var det dog ikke, når man trods alt snuppede 4 titler.

Øv, at du tabte CL-finalen efter forlænget! Men fed FA Cup-finale lyder det til. Så kan du forstærke holdet nu og komme endnu stærkere tilbage næste sæson Smiley

Dumt at tabe Champions League finalen på en "begynder fejl". Det var for dumt at begynde at satse offensivt i de døende minutter, blot fordi United fik en mand smidt ud. Jeg kunne på forhånd ha sagt at det ville gå galt, men alligevel dumme jeg mig..

Jeg skulle bare være tålmodig, og så bare lade kampen blive afgjort på straffesparkskonkur rence - Men sådan kan man altid være bagklog..
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - 100% hygge
« Svar #44: 20 Jan 2013, 10:43 »

Ja, det var godt nok en ærgerlig sæson afslutning. Men nej, jeg vil egentlig ikke mene at sæsonen endte acceptabelt, når nu jeg hverken vandt Premier League eller Champions League. Målsætningen var helt klart at vinde en af de to turneringer. Men helt skidt var det dog ikke, når man trods alt snuppede 4 titler.

Dumt at tabe Champions League finalen på en "begynder fejl". Det var for dumt at begynde at satse offensivt i de døende minutter, blot fordi United fik en mand smidt ud. Jeg kunne på forhånd ha sagt at det ville gå galt, men alligevel dumme jeg mig..

Jeg skulle bare være tålmodig, og så bare lade kampen blive afgjort på straffesparkskonkur rence - Men sådan kan man altid være bagklog..

Ja - hvad jeg kender til dine egne teorier, skulle du enten spiller kontrolleret eller defensivt i sådan en situation?

Men 4 titler på en sæson mener jeg stadig er godkendt - selvom det var de 4 små titler! Peace
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010