home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  3 Brugere, 1197 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!  (Læst 50861 gange)
Badefar
Manager

Sv: FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!
« Svar #330: 11 Jan 2013, 19:54 »

Denne turnering er jo død. Såfremt én, der ikke er fra FIFA-banden, vinder turneringen (det sker nok ikke, eftersom FIFA-banden har fået alle de gode hold), skal de nok finde en måde, hvorpå de undgår at give vinderne præmiepengene. Denne turnering har jo mistet al troværdighed med HansenLFCs komplette mangel på lederegenskaber, der ovenikøbet er admin på FmFreaks, og Footi, der kalder folk for fjols, og jeg ved ikke hvad.

Kan alle os dødelige ikke få en afsløring af, hvem der opererer i den mytiske FIFA-bande?

bobbefar
Gæst

« Svar #331: 11 Jan 2013, 20:02 »

Kan alle os dødelige ikke få en afsløring af, hvem der opererer i den mytiske FIFA-bande?

+1!

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #332: 11 Jan 2013, 20:07 »

Haha, Well said Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #333: 11 Jan 2013, 21:35 »

Det vil jeg egentlig også gerne vide. Jeg har selv spillet meget med Footi, Hansen, Flink, Neymar(Har faktisk ikke mødt Neymar i fifa 13 crazy ) mfl, og spiller generelt meget fifa. Er det så dermed min skyld at jeg får Liverpool overhoved ikke er noget jeg har haft medvirkende i ?

Vino du slynger om dig med påstande om snyd, som allerede er blevet modbevist. Var det ikke på tide at komme lidt ned på jorden hvos vi andre befinder os? Det er da utroligt at der skal stilles tvivl ved os andre, fordi du får en sag på halsen du ikke bryder dig om.

Forstår ikke hvorfor folk ikke kan lade det her være en sag mellem Vino og de to som styrer showet. Det hjælper ikke rigtigt at folk skriver indlæg på indlæg fyldt med sarkasme og dårlig stemning.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #334: 11 Jan 2013, 21:50 »

Nå, spiller de dårligste 180 min i min FIFA13 karriere ... Igen, alt for mange 100% chancer brændt.. Bedste mand på dagen vandt.. Ingen tvivl.

Genk - Tottenham 0-1

Tottenham - Genk 1-3

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #335: 11 Jan 2013, 21:55 »

Skandale.

Badefar
Manager

« Svar #336: 11 Jan 2013, 21:57 »

Genk 0-1 Tottenham
Tottenham 1-3 Genk

Fantastisk skalp for mine Genk drenge. Jeg følte virkelig at vi spillede godt i første kamp men marginalerne var ganske enkelt ikke med os og på en kæmpe forsvarsbommert taber vi 0-1. Anden kamp starter forfærdeligt med at vi kommer bagud efter 7 minutter og pludselig var kvartfinalen langt væk. Det lykkedes os dog på to rigtigt gode angreb at få scoret 2 mål i 1. halvlegs overtid, så pludselig stod vi med kortene på hånden. Nwanganga skaber forløsningen med et fremragende langskuds mål i starten af 2. halvleg og det lykkes os at holde føringen hjem.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #337: 11 Jan 2013, 22:02 »

Arh, nu handler Hansen som bruger og ikke som crew, så det vil vi gerne holdes ude af Tunge
Det var skam heller ikke en hentyding til crewet. Slet ikke.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #338: 11 Jan 2013, 22:18 »

Forstår ikke hvorfor folk ikke kan lade det her være en sag mellem Vino og de to som styrer showet. Det hjælper ikke rigtigt at folk skriver indlæg på indlæg fyldt med sarkasme og dårlig stemning.

Fordi de to, som styrer showet, absolut ikke styrer noget. Det er jo fedt, at der er nogle, der gider arrangere sådan en turnering her, men det skal altså styres bedre. Se på forløbet:

Vino skriver han skal på ferie, og han spørger om han kan spille senere.

Svaret er basalt set: "Nej, det kan du ikke, du er smidt ud".

Intet forsøg på at løse konflikten. INTET. Han er smidt ud. Det er fair nok, at alle andre ikke skal vente på ham, og det havde været et fair valg - men hvorfor smide ham ud, i stedet for at arbejde på en løsning? Det er jo ikke fair på nogen måder, og da hverken Hansen eller Footi forstår, at det er forkert, er der flere, der forsøger at forklare dem det - nogle på bedre måder end andre. Vino vidste jo ikke, at det ville medføre, at han blev smidt ud, at han skulle på ferie, men det blev han åbenbart. Herefter forsøger han at komme med løsninger, og så bliver der lollet for vildt.

Den ene stikker jo hovedet i jorden ved diverse konflikter, den anden holder bare stædigt fast i at det er mega svært for ham, at trække lod og kalder folk for fjols og snakker ned til andre. Ingen af dem har overhovedet vist tegn på at de ønsker at finde ud af noget. Det er ærgerligt. Jeg siger ikke, at de absolut skal tage Vino med igen - men de bør være indstillet på at tage en dialog med ham i stedet for det her fis. Og naturligvis skulle Vino jo have lov til at deltage, når han jo skriver, at han godt kan spille kampen alligevel (Igen: Da han skrev sit første indlæg, kunne han jo på ingen måde vide, at han ville blive smidt ud.. det er jo helt sort).

Helt optimalt havde man ret hurtigt løst det her ved at indlede en dialog. Det sker ikke, og så er det jo kun naturligt, at andre kommer ind og deler deres synsvinkel på denne sag. Sådan er det jo: Hvis man ikke tager det i opløbet, så løber det løbsk. Og så havde der ikke været et behov for at jeg fx skulle blande mig (Rygterne vil, at det går jer meget på i crewet crazy). I princippet kan det jo være hamrende ligegyldigt, hvem der skriver hvilke indlæg - folk må vel færdes på dette forum som de vil så længe de overholder retningslinjerne (og det gør de fleste vel, hvorfor crewet ikke rigtigt har slået ned...?)

Og ærlig talt, så synes jeg ikke, det er så uforståeligt, at folk kommenterer på dette uden at være med i turneringen: Det virker jo som en helt vanvittig beslutning som de har taget. Jeg kan ikke finde nogen grund til dette, udover at de bare er glade for at de fik en mulighed for at losse Vino ud.

verdenskrig
Manager

« Svar #339: 11 Jan 2013, 22:24 »

Jeg har ikke sagt om jeg er enig eller uenig, men jeg vil stadig mene at der ikke kommer meget godt ud af den debat der kom efterfølgende.
Det havde mere at gøre med at udstille hinanden end det havde at få løst det, og jeg må indrømme at jeg er rimelig træt af at små ting konstant skal køres op i det røde felt. Det er en tendens som bør være mulig at stoppe, hvis folk dog ville slå koldt vand i blodet. Det gælder begge sider, og jeg har også tidligere været dum til det Smiley

Ærligt må jeg dog sige en ting, og det mener jeg.
Havde jeg været arrangør for sådan en turnering, og var blev beskyldt for at snyde fuldkommen ubegrundet, så havde jeg nok også stilt mig på bagbenene. Synes det er uforskammet for at sige det mildt.

Alt i alt en kedelig sag som jeg ser det.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #340: 11 Jan 2013, 22:26 »

Ærligt må jeg dog sige en ting, og det mener jeg.
Havde jeg været arrangør for sådan en turnering, og var blev beskyldt for at snyde fuldkommen ubegrundet, så havde jeg nok også stilt mig på bagbenene. Synes det er uforskammet for at sige det mildt.

Helt enig - men han var smidt ud før det. :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #341: 11 Jan 2013, 22:29 »

Helt enig - men han var smidt ud før det. :-)

Som jeg skriver, er jeg enig i at håndteringen fra begge sider i denne sag er uheldig. En dialog kunne som du skriver det, sagtens have løst det her.
Man kan håbe det bliver husket til næste gang, og at der kommer en form for løsning på det her som alle kan støtte op om Thumbs Up

Cool

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #342: 11 Jan 2013, 22:33 »

Som jeg skriver, er jeg enig i at håndteringen fra begge sider i denne sag er uheldig. En dialog kunne som du skriver det, sagtens have løst det her.
Man kan håbe det bliver husket til næste gang, og at der kommer en form for løsning på det her som alle kan støtte op om Thumbs Up

Jeg vil ikke blande mig mere i debatten her, har sagt at folk kan skrive på PB hvis de vil have svar på noget.
Dog vil jeg gerne afsløre at det for mit vedkommende er sidste gang jeg afholder en turnering herinde, da jeg ikke mener, det har været det værd. Så der kommer nok ingen næste gang med mig som arrangør - men håber da at fremtidige arrangører kan tage ved lære af dette.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #343: 11 Jan 2013, 22:34 »

Heps alle sammen.

Det ser ud til at der at faldet lidt ro på igen, så lad det gerne blive ved det.

Tak for et par konstruktive indlæg til sidst, og vi kan nok alle blive enige om at sagen kunne være behandlet bedre med dialog som nøgleordet. Når det er sagt, er det Hansen og Footi som kører denne turnering, og derfor er det suverænt dem som bestemmer det videre forløb.

De har taget en beslutning, og den har de valgt at stå ved. Om man er enig eller ej, skal skal denne tråd derfor fremover kun bruges til opdateringer vedrørende turneringen, og al dialog (der var den igen) bedes foregå mellem Hansen/Footi og de øvrige involverede over PB - og dette naturligvis stadig i en god tone.

På forhånd tak Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #344: 12 Jan 2013, 02:56 »

Yeah, vil lige sige tak til Kipmand & Balslev for de gad vente så lang tid på mig, så vi kunne for spillet vores kampe i stedet for at at sige "Nu har vi ventet så længe og har ikke tid mere" Det synes jeg er god stil fra dem.

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010