home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 1050 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!  (Læst 50833 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!
« Svar #315: 11 Jan 2013, 17:50 »

Wow, hvor lyder det godt nok avanceret! Det må da godt nok have taget flere timer at få ordnet!! Så er det jo helt fair at Vinokourov ikke kan være med, når lodtrækningen kræver SÅ MEGET arbejde. Det kan umuligt laves om, så turneringen kan foregå på fair vis...

Mon ikke der også er andre grunde bag (fx: "Skrid over til ML" (HEJ HANSEN)).

For hvis årsagen vitterligt er, at det er for tidskrævende, at man har lavet to skåle og trukket lod herfra, så er der noget galt..
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 17:52 af JG7 » Logged

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #316: 11 Jan 2013, 17:50 »

Wow, hvor lyder det godt nok avanceret! Det må da godt nok have taget flere timer at få ordnet!! Så er det jo helt fair at Vinokourov ikke kan være med, når lodtrækningen kræver SÅ MEGET arbejde. Det kan umuligt laves om, så turneringen kan foregå på fair vis...

Godt vi er enige. Endelig en fornuftig person på den her side.

God dag.

EDIT: hvis der er nogen der stadig ønsker at diskutere det her emne, så skriv en PB i stedet. Tak.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 17:53 af Footi » Logged

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #317: 11 Jan 2013, 17:51 »

Tak for kampene. De var lidt nervepirende. Store chancer der bliver brændt i begge ender!

Ja tak for kampene,
Ja der blev i den grad brændt store chancer! Havde både en på stolpen og en på overlæggeren i første kamp  Forlegen
Men stadig fuldt fortjent at du går videre.
Nu har du bare at vinde det hele så  Thumbs Up

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #318: 11 Jan 2013, 17:54 »

Godt vi er enige. Endelig en fornuftig person på den her side.

God dag.

Håber du ikke er for udmattet efter så meget arbejde du har været igennem. Tænk, hvis du nu skulle have brugt fem minutter ekstra på at ændre ét hold i din lodtrækning.

God dag.

former zoesuckins

HansenLFC
Gæst

« Svar #319: 11 Jan 2013, 18:12 »

Deadline for 8-delsfinalen er mandag den 14. kl. 23:59.

Newcastle - Leverkusen
Atletico Madrid - Levante
Stuttgart - Hannover 96
Dinamo Moskva - Chelsea
Tottenham - Genk
Liverpool - Bordeaux
Salzburg - Molde
Rubin Kazan - Galatasaray

Vinokourov
Manager

« Svar #320: 11 Jan 2013, 18:21 »

Denne turnering er jo død. Såfremt én, der ikke er fra FIFA-banden, vinder turneringen (det sker nok ikke, eftersom FIFA-banden har fået alle de gode hold), skal de nok finde en måde, hvorpå de undgår at give vinderne præmiepengene. Denne turnering har jo mistet al troværdighed med HansenLFCs komplette mangel på lederegenskaber, der ovenikøbet er admin på FmFreaks, og Footi, der kalder folk for fjols, og jeg ved ikke hvad.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 18:25 af Vinokourov » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Legenden
Manager

« Svar #321: 11 Jan 2013, 18:43 »

Denne turnering er jo død. Såfremt én, der ikke er fra FIFA-banden, vinder turneringen (det sker nok ikke, eftersom FIFA-banden har fået alle de gode hold), skal de nok finde en måde, hvorpå de undgår at give vinderne præmiepengene. Denne turnering har jo mistet al troværdighed med HansenLFCs komplette mangel på lederegenskaber, der ovenikøbet er admin på FmFreaks, og Footi, der kalder folk for fjols, og jeg ved ikke hvad.
Jeg skal nok spille nogle kampe med dig, mens du er på skiferie. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #322: 11 Jan 2013, 18:56 »

Det er ingen grund til, at du går ned på mudderkastnings-niveauet. Jeg kan godt forstå, at du er hamrende irriteret og vred over, at de sparker dig ud af turneringen. Det er heller ikke fair i min verden. Men gør det konstruktivt - det vil du få langt mere ud af i sidste ende.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #323: 11 Jan 2013, 19:04 »

Undskyld, men hvad ville han få ud af det? De vil jo tydeligvis ikke have ham med.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #324: 11 Jan 2013, 19:07 »

EDIT: hvis der er nogen der stadig ønsker at diskutere det her emne, så skriv en PB i stedet. Tak.

TAK! Smiley

Opdateret
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 19:11 af Footi » Logged

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #325: 11 Jan 2013, 19:09 »

Det er bare ikke det samme uden Braga man.

PhilipFlink
Manager

« Svar #326: 11 Jan 2013, 19:12 »

(det sker nok ikke, eftersom FIFA-banden har fået alle de gode hold),

Jeg synes det er lidt åndssvagt at skrive, når der nu er "beviser" for at der ikke kunne blive lavet snyd, da holdene jo var trukket til de forskellige nr. inden hele turneringen begyndte? & nu ved jeg da godt med FIFA-banden at du også mener mig - Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, udover at man kan se  på billedet, at det hele var iorden Smiley

Jeg synes desuden at der er 2 sider af sagen..

Fordi, hvis jeg stod for det hele, og jeg fik en besked fra dig af at du ikke kunne spille før 8 dage efter, fordi du skulle på ferie, så var man jo nød til at handle, og finde en ny løsning fordi det er selvfølgelig ikke fair for alle andre deltagere, at vi skal vente på det.. Det synes jeg er fair..

Men... Jeg vil give dig ret i at nu når du skriver at du kan spille alligevel (Fordi du har din PS med), at du burde være med i turneringen, & dit navn bare burde byttes om med ham som fik din plads i lodtrækningen.. Altså, hvis du spiller fra din egen bruger. Fra dit eget PSN & ikke fra en anden's..

Men når dem der laver turneringen laver en beslutningen på baggrund af det du skrev, FØR, at du skrev at du kunne tage din PS med. Så må man vel respektere det..

Jeg vil ikke tage noget parti i denne sag, men jeg kan se det fra begge sider af Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 19:24 af PhilipFlink » Logged

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #327: 11 Jan 2013, 19:21 »

Du skriver, godt nok, mange, kommaer, Flink..., Wink

Men skriv nu for guds skyld bare en PB til Footi eller Hansen hvis man stadig er utilfreds, i stedet for at køre videre på debatten herinde.

PhilipFlink
Manager

« Svar #328: 11 Jan 2013, 19:23 »

Du skriver, godt nok, mange, kommaer, Flink..., Wink

Men skriv nu for guds skyld bare en PB til Footi eller Hansen hvis man stadig er utilfreds, i stedet for at køre videre på debatten herinde.

Du er nød til at leve dig ind i stemningen Oli!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #329: 11 Jan 2013, 19:31 »

Heh, men nu der må også trækkes en linje et sted. Der er trods alt allerede +5 siders god læsning. Peace

'Folkets' mening er vel efterhånden også hørt, så vi behøver ikke flere gentagelser. Smiley Og så må det blot være op til Footi/Hansen hvordan de takler det.

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010