home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Bernburg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bernburg  (Læst 1639 gange)
LazDad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Bernburg
« : 02 Jan 2013, 01:26 »

Jeg synes dette problem er så stort at vi må have en hel ny tråd.

Er der nogen der har haft held med at komme af med ham? jeg har i en hel sæson prøvet at tilbyde ham til 0 kroner men ingen vil have ham, og han trækker simpelthen så meget løn i klubben samtidig med at kontrakten ikke udløber før 2015.

Nogen der haft held med at komme af med dette sløve læs som når han endelig ikke er skadet, så spiller som en stinkende kæmpe ildelugtende bunke lort?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Bernburg
« Svar #1: 02 Jan 2013, 09:30 »

Det er svært at komme af med en spiller som er løntung, plaget af skader og dermed heller ikke i god form. - Hvilket jo er fuldt forståeligt.

Du har derfor følgende muligheder hvis du spørger mig:
1) lad ham sidde på bænken/reserveholdet indtil kontraktudløb.
2) forsøg at lave en ny kontrakt, så han ikke er så løntung
3) forsøg at integrere ham på holdet - Enten som en "forstærkning" til holdet, eller simpelthen så hans præstationer øger interessen fra udlandet, så du den vej igennem kan sælge ham.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bernburg
« Svar #2: 02 Jan 2013, 14:39 »

Jeg synes dette problem er så stort at vi må have en hel ny tråd.

Er der nogen der har haft held med at komme af med ham? jeg har i en hel sæson prøvet at tilbyde ham til 0 kroner men ingen vil have ham, og han trækker simpelthen så meget løn i klubben samtidig med at kontrakten ikke udløber før 2015.

Nogen der haft held med at komme af med dette sløve læs som når han endelig ikke er skadet, så spiller som en stinkende kæmpe ildelugtende bunke lort?
Tænker også du simpelthen må bruge ham og få ham til at spille godt, så han bliver interessant for klubber, der har råd og behov for ham. Det har jeg altid forsøgt med de spillere (tidligere FM-spil), som bare skulle ud af vagten pga. lønnen ikke matcher kvaliteten.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bernburg
« Svar #3: 02 Jan 2013, 17:53 »

Du kan også tage en snak med ham, og prøve at få ham til at indse hans skal acceptere en fælles kontraktopsigelse. Dog meget sjældent at det virker!! Men hvis han får et halvt år på bænken, kan det være han til den tid er mere villig Wink
Logged

Krobak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bernburg
« Svar #4: 06 Jan 2013, 01:00 »

Har haft samme problem, hvor jeg prøvede alt! Han røg på u19holdet i 2 sæsoner eller lign, men pludselig fik jeg brug for en angriber grundet skader..
Der sker det, at han bliver en vanvittig reserve, som udradere Real Madrid og generelt scorer en del mål. Det på trods af, at jeg gennem 2-3 år har svinet ham, prøvet at sælge ham gratis, prøvet at lave gensidig opsigelse osv. Smiley
Logged

Manchester United - Not arrogant, just better!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010