home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Lyngby BK
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK  (Læst 14965 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #30: 19 Jun 2013, 07:48 »

3 frie transfers har nu taget så meget af mit lønbudget at jeg har måtte lade Jack gå og hente Peter Foldgast ind som min nye assistent! Jaja det kører for mig Wink

Edit: 2 Reagens fra klubben der så meget lovende ud, men ikke var det iflg. spejderne er nu 4½ - og det er lykkedes mig at hente Absalonsen på 4 stjerne til 240k  Opstemt !! holy bono
Fremtidens HB på landsholdet: Nicolaj Hamalainen ;p

Godt at se Hamalainen junior spille på Lyngbys førstehold. Grin

Har du et ss af Hama?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Mangerel
Gæst
 
Sv: Lyngby BK
« Svar #31: 19 Jun 2013, 13:04 »

Ja stensikkert en fremtidig klublegende!  Thumbs Up

http://gratisupload.dk/vis_billede/697954/

Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #32: 19 Jun 2013, 13:08 »

Ja stensikkert en fremtidig klublegende!  Thumbs Up

http://gratisupload.dk/vis_billede/697954/

Der er i hvert fald krummer i den knægt.

Sørg for at få ham på en længere kontrakt. Jeg har ikke fået nogle stjerne regens endnu i Lyngby, men et par enkelte der har været ganske fornuftige. Den ene vil dog nu have en kæmpe løn, selvom han kun er bænkevarmer.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Mangerel
Gæst
 
Sv: Lyngby BK
« Svar #33: 19 Jun 2013, 13:25 »

Ja har også nogle dårlige erfaringer med unge der får storhedsvanvid.. Plejer bare at føje ethvert ønske de måtte have, og så give en 5årig kontrakt når de bliver 18
« Seneste Redigering: 19 Jun 2013, 13:29 af Mangerel » Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #34: 09 Jul 2013, 16:38 »

Hvad gør folk for at forbedre klubbens skrantende økonomi? Smiley
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #35: 11 Jul 2013, 09:29 »

Hej guys, vil gerne starte med Lyngby. Har i nogle tips til mig?
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #36: 29 Jul 2013, 14:35 »

Hvad gør folk for at forbedre klubbens skrantende økonomi? Smiley

Skil dig af med løntunge spillere som du ikke bruger. Hvis du stadig er i Nordic Bet Ligaen, er det grunden. Der får du ikke nogen præmiepenge, men da jeg rykkede op i suppen, kom præmiepengene og økonomien blev bedre. Hvis du har nogle værdifulde spillere, du ikke har brug for, synes jeg du skal sælge dem. I Lyngby er min største indtægt spillersalg.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #37: 29 Jul 2013, 14:39 »

Hej guys, vil gerne starte med Lyngby. Har i nogle tips til mig?

Kig på norske spillere som Torstein Andersen Aase, Simen Wangberg og Magnar Ødegaard. Jeg har ligeledes haft succes med den dyre Jacob Dehn og med billige Emiliano Marcondes og Oliver Sigurjunson (AGF). Behold de unge talenter de bliver mange penge værd. Yussuf har jeg stor succes med. Selvom hans stats ikke er prangende, er han min topscorer i næsten alle sæsonerne, kun overgået af Torstein Andersen Aase en enkelt sæson. Sælg gerne de løntunge spillere, du ikke bruger. Jeg har bl.a. selv solgt anfører Mathias Tauber, Thomas Rasmussen og opsagt Fanol Perdedajs lejeaftale (han var dyr og blev skadet for mig). Du vil have et underskud det første år, da du ikke får præmiepenge. Forbedrelse af ungdomsrekruttering s netværke og træningsfaciliteter n e er klart noget, du skal bruge penge på.

Jeg skifter min taktik, efter hvilke spillere jeg har til rådighed, så jeg har ikke haft den samme taktik i mere end to sæsoner. Jeg spiller dog altid med en central midtbanespiller og en defensiv.

Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #38: 29 Jul 2013, 17:48 »

Jeg har i skrivende stund også stor succes med norske spillere. Tore Andreas Gundersen og Pål Andre Helland er helt fantastiske! Jeg hentede dem i vinterpausen i 1. sæson! Derudover er Christian Keller også en fornuftig forstærkning på midten, og brug for alt i verden Bror Blume! Han bliver hjernedødt god!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Lyngby BK
« Svar #39: 29 Jul 2013, 17:50 »

brug for alt i verden Bror Blume! Han bliver hjernedødt god!
Really? I mit Lyngbyspil røg han på fri, med kun pokalkampe i bagagen, efter første sæson og en 1. plads. Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #40: 29 Jul 2013, 17:52 »

Jeg har i skrivende stund også stor succes med norske spillere. Tore Andreas Gundersen og Pål Andre Helland er helt fantastiske! Jeg hentede dem i vinterpausen i 1. sæson! Derudover er Christian Keller også en fornuftig forstærkning på midten, og brug for alt i verden Bror Blume! Han bliver hjernedødt god!

Så er det her, man ærger sig over, man ikke brugte Bror Blume. Solgte ham til Horsens for 1,2 mio.  Statsene kan snyde! Selvom de ser dårlige ud, kan de være guld værd. Yussuf er fantastisk for mig.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #41: 29 Jul 2013, 17:55 »

Bror lavede 12 kasser for mig i min oprykningssæson (Sæson 2).. Og det var som defensiv midt - Alle kasser scoret i åbent spil!

Yussuf har store udsving hos mig... Når han brillerer er det oftest på toppen. Kan ikke få ham til at fungere på højrekanten!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #42: 29 Jul 2013, 17:58 »

Bror lavede 12 kasser for mig i min oprykningssæson (Sæson 2).. Og det var som defensiv midt - Alle kasser scoret i åbent spil!

Yussuf har store udsving hos mig... Når han brillerer er det oftest på toppen. Kan ikke få ham til at fungere på højrekanten!

Jeg bruger ham også kun i angrebet. Jeg bruger ham yderst sjældent på kanten. Det ville ellers være dejligt, hvis han kunne brillere på kanten som i virkeligheden.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #43: 02 Aug 2013, 16:08 »

1. sæson færdig! Det blev til en direkte oprykning, med en sikker 1. plads i 1. division.
Nu gælder det Superligaen. Opstemt
Nogen der har forslag for forstærkninger af truppen her i 2. sæson? Søger specielt en central midtbane Wink
« Seneste Redigering: 02 Aug 2013, 17:44 af Wulff » Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #44: 02 Aug 2013, 17:13 »

!. sæson færdig! Det blev til en direkte oprykning, med en sikker 1. plads i 1. division.
Nu gælder det Superligaen. Opstemt
Nogen der har forslag for forstærkninger af truppen her i 2. sæson? Søger specielt en central midtbane Wink

Emiliano Marcondes (FCN) og Oliver Sigurjunsson (AGF) vil være to gode unge spillere, som du kan få på nuværende tidspunkt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010