home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 1487 gange)
Don AA
Manager

Champions League
« : 21 Okt 2006, 18:25 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5156129.html
Kan kun sige at jeg er enig 4 hold fra et land i Champions League er for mange jeg kan godt gå med til 3 hold fra et land. Håber at det bliver til noget hvad siger i andre? 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sehested47
Førsteholdsspiller

Sv: Champions League
« Svar #1: 21 Okt 2006, 18:50 »

Enig ! Synes han har ret i at 3 er for mange .

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

United-styrer
Gæst

« Svar #2: 21 Okt 2006, 20:19 »

For min skyld måtte de gerne være syv fra hver land, så længe de er de bedste i verden. Jeg vil se fantastiske kampe med de største stjerner. Selvfølgelig virker det malplaceret i en liga kaldet Champions League, men det gør tre hold jo sådan set også med tre hold.
« Seneste Redigering: 21 Okt 2006, 21:02 af United-styrer » Logged

Kaw
Ynglingespiller

« Svar #3: 21 Okt 2006, 20:31 »

Hvis det abselut skulle laves om, så synes jeg at de skulle lave det om til Champions league.
hvor at mestrene fra hvert land spiller mod hinanden i en stor liga Smiley

Hb køge.
FCK.
United.

ZhotLog
Gæst

« Svar #4: 21 Okt 2006, 20:36 »

Jeg vil, ligesom US, også foretrække at det er de bedste i verden, og ikke bare mestrene Smiley

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #5: 21 Okt 2006, 20:40 »

For min skyld måtte de gerne være syv fra hver land, så længe de er de bedste i verden. Jeg vil se fantastiske kampe med de største stjerner. Selvfølgelig virker det malplaceret i en liga kaldet Champions League, men det gør tre hold jo sådan set også.

Enig!
Skal man ændre det så skal det jo være 100% gennemført så det kun er 1'erne fra hvert land. Men så får han jo problemer med G14 og det vil aldrig kunne lade sig gøre. Så at sætte et max. på 3 er vel eneeste løsning der tilfredsstiller de fleste. Personligt ville jeg dog hellere have hold som Tottenham, Stuttgart & Sociedad med, end mestrene fra Litauen. Men man skal jo tænke på de små også, og ja det hedder jo trods alt  "mestrenes" liga som du siger, og skal det også være til en vis grad.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 21 Okt 2006, 21:36 »

Hvis det abselut skulle laves om, så synes jeg at de skulle lave det om til Champions league.
hvor at mestrene fra hvert land spiller mod hinanden i en stor liga Smiley

Det synes jeg er fint. Ellers kan de jo ændre navnet til "Biggest Teams League" i stedet... Champions League burde være en liga med mesterholdene fra hver liga. Det kan godt ske at der ville komme nogle underlige og svage hold med, men så får de da også en masse tvpenge, og det kan være at det kan støtte de små lande i deres udvikling af spillet. Tænk hvis FCK (ja de vinder mesterskabet igen i år) var sikret CL deltagelse hver gang de vandt ligaen. Det ville jo være fantastisk for dansk fodbold Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 26 Okt 2006, 20:55 »

Det der gør Champions league spændende er om de store klubber fx. real madrid, kan vinde over de små hold som har kæmpet hårdt for at komme med. Og der vil ikke være noget pres på hvis alle top klubberne altid kom med selvom de ende på en 6. plads.

Det er jo det der gør fodbold spændende om man kan leve op til sit ry Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010