home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II [Game Over]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II [Game Over]  (Læst 77785 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 39 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #150: 16 Jun 2013, 20:37 »



38 Truppen for 2017
// Oslo – 1. april 2017 //

Der har ikke været mange ændringer i truppen fra sidste sæson til denne. Jeg er af den holdning at kontinuitet som gør et hold godt (også i FM13), og derfor har jeg valgt ikke at hente mange nye spillere ind. Jeg havde dog en række spillere, som ikke rigtig fik spilletid, og en af mine tanker omkring vinterpausen var at komme af med en række af disse ”bredde” spillere og hente nogle unge spillere i førsteholds truppen.
På målmandsposten er det stadig Molton og Ahmed, som deler posten. Molton er og bliver første keeper, da han konkurrent ikke har niveauet til at slå ham af. Ahmed kontrakt løber ud i 2017, og jeg har besluttet ikke at forlænge kontrakten, da jeg har den 19 årig keeper Erik Sjøtun rendende rundt på B-holdet (udlejet til Eidsvold Turn – 2. div), som allerede nu er på niveau med Ahmed.
Målmænd: Aleksander Molton (26), Waqas Ahmed (25).

I forsvaret rendte Runar Brenden rundt som back-up for Carl-Frederik Lystad, som kun få gange var væk på grund af karantæne i sidste sæson. Da jeg samtidig havde unge Stian Falch (19) på reserveholdet, som var klar til at blive fast bestanddel af første holdet blev han hentet op og Brenden afsat. Også indkøbet Mads Astrup var endte i forrige sæson med at være reservespiller, og det var ikke tilstrækkeligt for ham. Da der samtidig var en lang række klubber som var interesseret i at hente Astrup, valgte jeg at lade ham gå. Alen Hasanovic (19) var med det samme klar, og er nu fjerde mand i forsvarskabalen.
Forsvar: Højre – Carl-Frederik Lystad (23), Stian Falch (19); Central – Martin Vethe (29), Ole Johan Aas (30), Kenneth Brudalen (20), Alen Hasanovic (19); Venstre – Christian Halvorsen (28), Jack Vonheim (19).

Alle spillerne på midtbanen var i 2016 blev brugt, hvorfor der som sådan ikke var for mange spillere på de centrale pladser, alligevel så sendte jeg Martin Forså videre i karrieren. Mange klubber vidste interesse for ham, og i kombination med jeg ikke havde været videre tilfreds med ham i de kampe han spillede, mente jeg det var en god chance for at slanke truppen. En anden spiller der også var stor interesse for i transfervinduet, men da jeg i den kommende sæson har valgt at han skal være første valg på venstrekanten, besluttede jeg mig for at beholde ham. Samtidig fortalte Morten Minh den Bui at han hellere ville være angriber, og derfor var Arve Jenssen alene på venstre kanten. Jeg besluttede mig for at jeg skulle have en forstærkning til pladsen, hvorefter Thorstein Dobloug (18) blev lejet i HamKam og Ole-Martin Skagevang (24) blev hentet til på fri transfer fra Kjelsås.
Midtbanen: Højre – Kenneth Dale (22),  Krenar Badivuku (31); Central - Terje Sanne (33), Ole Kristian Grime (25), Mads Haug (19), Hans Edvard Bergvin Andersen (23), Eirik Laabak (23); Arve Jenssen (21), Ole-Martin Skagevang (24), Thorstein Dobloug (18).

Angrebet er næsten uændret, det er stadig Kai Hauge, som  er første valg, og med hans mange scoringer i sidste sæson anbefalede han sig på aller bedste vis til pladsen. Da jeg ikke kunne se hvilken nytte jeg havde af Christian Bjerknes og hans kontrakt udløber pr, 31.12.2017, valgte jeg at sælge ham.
Angreb: Kai Hauge, Dennis Obeng, Markus Norheim Cham, Marius Alexandersen, Morten Minh Don Bui.

Tilgange: Thorstein Dobloug fra HamKam (Leje), Ole-Martin Skagevang fra Kjelsås (Fri)
Afgange: Mads Astrup til Mjøndalen (Fri), Martin Forså til Fløy (Fri), Runar Brenden til Ullern (Fri), Christian Bjerknes til Bøler
Derudover er en lang række af reserveholdsspiller ne udlejet til diverse klubber i 2. division, for at give dem erfaring, og sikre deres videre udvikling af talentet, så de inden for et par år, kan være heldige at komme i førsteholdstruppen.
Som det også ses har jeg ramt trupsammensætningen ganske godt i forhold til balance, dog er der stadig mange unge spillere i truppen, men når de har kvaliteten skal de selvfølgelig med i truppen. Dog har jeg planer om at slippe af med Bui, således at der kun er 4 angribere i truppen, da jeg ikke mener der skal mere end 4 mand til at klare den ene plads i truppen. Derfor mener jeg at denne del af mit koncept er opfyldt for forårssæsonen 2017.

Overlevelses chancer...
er ikke store, hvis man kigger på statistikken, for over de seneste 5 sæsoner er oprykkerne fra 2. division gruppe 4 altid rykket ned igen året efter. Derfor vurdere jeg ikke selv at der er store chancer for at jeg spiller i 1. division næste år, men det er selvfølgelig målet. Jeg har ikke nogen ide om styrken i ligaen, men jeg tror helt sikkert på at jeg har truppen til at overleve. Mine vigtigste spillere i sæsonen er keeper Molton og mine centrale forsvarer Vethe og Aas skal spille på samme niveau som tidligere år. Jeg er usikker på niveauet af min midtbane, da Terje Sanne er blevet 33 år, og jeg risikere han stopper i løbet af året. I angrebet er jeg meget afhængig af at Kai Hauge fastholder sit scoringssnit fra sidste år, eller at de øvrige angribere Obeng eller Cham begynder at scorer.

Træningskampe
Frigg – Brann 1:1 (Holmvik(B-holdet)); Herkules – Frigg 0:2 (Hauge, Holmvik(B-holdet)); Frigg – Ull/Kisa 3:2 (Alexandersen, Jenssen, Holmvik(B-Holdet)); Frigg – Lørenskog 1:2 (Obeng); Åssiden – Frigg 0:0.
Det har været hæderlige træningskampe, hvor specielt Holmvik fra mit B-hold har gjort det godt med 3 scoringer, men desværre for ham lader jeg ham blive på B-holdet stadig.

« Seneste Redigering: 19 Jun 2013, 18:29 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: | 38 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #151: 16 Jun 2013, 20:55 »

Spændene om du overlever! Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: | 38 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #152: 16 Jun 2013, 21:32 »

God ide at satse på kontinuiteten, fremfor at hente en masse forstærkninger som først skal spilles ind. Det er en fejl jeg flere gange har begået, hvor man i bagklogskabens klare lys, nok burde have satse på egne spillere, og så over en længere periode forstærke holdet.

Jeg glæder mig til at følge dig i 1. divisionen, og se om du kan sikre overlevelsen - selvom statistikkerne godt nok er imod dig..    Ubeslutsom



Thumbs Up
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 39 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #153: 19 Jun 2013, 18:28 »



39 Debutanter i første division
// Oslo – 4. juni 2017 //

Man skulle tro at det var mit hold, som var oprykkere, vi satte med det samme standarden i 1. division, med gode resultater mod nogle af de stærke hold fra sidste år, samt nedrykkerne fra Tippeligaen. Selvom vi tabte den første kamp i ligaen med 2-4 til Notodden, stod der alligevel 10 point på kontoen da de første 5 kampe i sæsonen var spillet. Sejrene var specielt flotte da det blandt andet var IK Start og Sogndal, som var besejret, mens vi også havde formået at hente 1 point mod på udebane mod Stabæk.

Successen kom på baggrund af 2 ting, for forsvaret har ligesom sidste år været yderst stabil, og det er kun få gange at de virkelig har fejlet. Endvidere har Kai Hauge virkelig fremvist sit potentiale med 7 mål i de første 5 kampe, og det er et under, hvis jeg får lov at beholde ham efter sæsonen, hvis jeg ikke ender i Tippeligaen.



En meget jævnbyrdig liga
1. Division har vist sig at være en meget jævnbyrdig liga, for efter successen i de første 5 kampe, kom vi i Frigg ned på jorden igen, da forsvaret virkelig sejlede mod Viking og Ranheim, hvor det blev til 2 ikke tilfredsstillende nederlag. I begge kampe var vi foran, men smed sejrene væk på dårlige præstationer i forsvaret. Det skal dog siges at vi på tidspunktet var ramt at 2 karantæner i forsvaret og de 2 backups ikke var tilstrækkelige til at hjælpe til sejr.
Heldigvis vendte det igen, og med 7 point i de seneste 3 kampe mod Skeid, Lyn og Åsane, har vi spillet os tilbage i toppen af tabellen og har heldigvis et forspring på 6 point til Kongersvinger på 13.pladsen. Nedrykning er dog stadig et tema, selvom vi i øjeblikket ligger pænt placeret på en 4. plads i ligaen.

Kampe: Frigg – Notodden 2:4 (Hauge x2); Stabæk – Frigg 2:2 (Hauge x2); Frigg – IK Start 1:0 (Skagevang); Asker – Frigg 1:6 (Hauge x2, Grime, Vethe, Brudalen, Laabak); Sogndal – Frigg 0:2 (Dale, Hauge); Frigg – Viking 1:4 (Grime); Frigg – Ranheim 2:3 (Badivuku, Vethe); Frigg – Skeid 0:0; Lyn – Frigg 0:1 (Hauge); Åsane – Frigg 0:5 (Hauge x3, Skagevang, Cham)

Som det ses er det specielt Hauge, som med 11  mål har sikret at vi med langt fremme i tabellen. Men når der kigges på oplæggende er vi ikke så afhængige af en spiller, som i forhold til at score målene. De 24 mål som vi har scoret i ligaen + pokalen er blevet produceret på baggrund af oplæg fra 11 forskellige spillere, og der er maksimalt tilskrevet 3 oplæg til en af mine spillere. Med en mand på toppen, så er det jo også forventeligt at hovedparten af målene skal komme herfra, så det virker nok meget naturligt med ovenstående fordeling.

Tidligt exit pokalen
Vi havde trukket Pors! Et hold fra 2. division. Et hold vi SKULLE slå. Sådan blev det ikke da vi var så uheldige at skulle spille pokalkamp lige i vores værste periode på skadesfronten. Derfor var det ikke det stærkeste mandskab der blev stillet med, da jeg også ville hvile nogle af de mere rutinerede kræfter. Det betød at hele 7 spillere ikke var fra den normale startopstilling, og det blev vi straffet for. Vi kom ellers foran på en tidlig scoring, og jeg troede derfor at sejren nok skulle komme, indtil Pors gik i gang med scoringen. Med 4 kasser fra det 18 minut og frem til det 27 minut afgjorde de kampen, og da Stian Falch fik sit andet gule kort i det 50’ minut, så vidste jeg hvor det bar hen ad. Et trøste mål blev sat ind af Cham, men med Pors 2 scoringer i anden halvleg, var der aldrig tvivl om at de tog sejren hjem.

Kampe: Pors – Frigg 6:2 (Badivuku, Cham)

Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: | 39 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #154: 19 Jun 2013, 19:01 »

Flot start af en oprykker klub - Med lidt held og et par gode stimer, så kan det jo være at du ligefrem slutter i den bedre halvdel med håbet om en mulig oprykning..   Thumbs Up

Dog et smertefuldt nederlag i Pokalen. 6-2 er alligevel et stort cifre at tabe med..   Forlegen
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: | 39 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #155: 30 Jun 2013, 12:03 »

Er også godt tilfreds med starten på sæsonen, men er også bange for at man lever lidt op oprykkeroptimismen, for Moralen er jo skide god efter en oprykning. Jeg er bange for hvad et par nederlag måske kan gøre ved det.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 40 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #156: 30 Jun 2013, 12:06 »



40 Mesterskaberne fordelt
// Oslo – 1. juli 2017 //

Sæsonen 2016/2017 er slut i en lang række af verdens bedste fodboldrækker, og endnu engang var der overraskelser at finde. Min tidligere klub FC København var favoritter til det danske mesterskab, men trods de svære odds jeg havde efterladt dem, endte de alligevel med at en sølvmedalje. Mesterskabet i Danmark blev for andet år i træk vundet af Vejle Boldklub Kolding, som med kun 56 point i sæsonen hold Københavnerne på 2. pladsen med 55 point. Mesterskabet blev afgjort i næstsidste spillerunde, da VB Kolding spillede uafgjort med Silkeborg og dermed kom 4 point foran FC København, som tabte 2:4 til FC Nordsjælland. 3. Pladsen gik til Esbjerg fB, mens AC Horsens og FC Nordsjælland blev årets nedrykkere. Ikke overraskende var det sidste års nedrykkere FC Midtjylland og AaB, som tog oprykningspladserne i 2. Division.

England var der endelig noget at juble af for Arsenals supportere, for med hele 94 point, så blev det engelske mesterskab efter 13 år, igen spillet hjem til London klubben. De var efterfulgt af Manchester United med 83 point og Tottenham med 77 point. Manchester City som sidste år blev skubbet af tronen endte på 4 pladsen, mens de forsvarende mestre fra Chelsea kun med nød og næppe spillede sig til en plads i Europa League, med en 5 plads. Nedrykningspladsern e tog Sunderland, Leeds og Everton sig af, og de bliver erstattet af Wigan, QPR og playoff vinderne West Ham. Pokalerne for sejre i pokalturneringerne står i den kommende sæson hos henholdsvis Tottenham (FA Cup) og Wolverhampton (Capital One Cup).

Mesterskaberne i Tyskland, Italien og Spanien gik til henholdsvis FC Bayern München, Sampdoria og Real Madrid (6 sæson i streg). Trods Real Madrids suverænitet i Spanien, er det stadig Barcelona som er den nærmeste konkurrent, for med 91 point for sæsonen, var de kun 3 point fra mesterskabet. 3./4. pladsen Malaga og Atl. Madrid var hele 32 point efter guldvinderne.

Barcelona endte uden nogle af de store titler, og trods en god sæson, endte det uden de store titler, for i finalen i Champions League, blev de slået af Manchester City med 1:0. De fik dog topscore titlen i Champions League, da Neymar, som valgte FC Barcelona foran de andre klubber i europa scorede 8 gange. Det var en lidt mindre anerkendt klub som tog sig af Europa League trofæet, for Vitesse sørgede for at Sevilla blev den anden spanske klub, som i 2017 sæsonen måtte tage til takke med sølvmedaljen. Topscoren blev Oscar Cardozo, og med hele 11 mål i sæsonens 10 Europa League kampe (Benfica tabte i kvartfinalen til AZ), var det et imponerende scoringsnit han holdte sig.

Det var ikke den store succes, som VB Kolding fik ud af sit første europæiske kvalifikation i mange år, med mesterskabet i 2015/16. De trak i 2. kvalifikationsrunde Hviderussiske BATE Borisov, og oer 2 kampe tabte man samlet 2:1, og var dermed ude af de europæisk turneringer. I modsætning viste AC Horsens en del mere kvalitet i de europæiske turneringer og sikrede koefficient point til Danmark ved at slå Tobyl fra Kazakhstan med samlet 6:1 og Schweiziske Grasshoppers med 4:1 inden endestationen blev Heerenveen som med en 1:0 sejr hjemme og 2:1 nederlag i Horsens gik videre på regelen om udebane mål.

OB nåede også til Slutspilskampen om at kvalificere sig til Euro League gruppespillet, efter at have slået Siroki Brijeg (Bosnien) og Pogon(Polen) ud med en samlede sejre på 9:0 og 2:1. Det blev i stedet græske Aris, som hjemme i Grækenland sikrede sig videre avancement efter en 4:1 sejr, da OB i Odense kun formåede at spille 1:1. Det sidste danske hold der deltog i de europæiske turneringer var Silkeborg, som ikke var stærke nok til at slå Metalurg Zp fra Ukraine, og måtte se sig slået samlet 2:1.

Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: | 40 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #157: 15 Jul 2013, 22:04 »

Jeg er på ferie en uge endnu, så kommer næste opdatering.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 41 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #158: 24 Jul 2013, 09:49 »



41 What a drop!
// Oslo – 17. september 2017 //

Efter at Frigg Oslo BK i den første tredje del af sæson levede på “oprykkerens optimisme” blev det hverdag igen. For lidt efter lidt begyndte nederlagene at rasle ind på hovedstadsklubbens konto. Men det fortsatte dog ganske fornuftigt, for efter 14 kampe havde Frigg Oslo spillet sig op på 24 point, hvilket var lig med en flot placering som nr. 3.
Efter sejrene over Haugesund og Kongersvinger, så vendte den positive stemning i klubben, for først blev det nederlag til Bryne og notodden, som begge var kampe jeg havde forventet at vinde, trods den første kamp i sæsonen var endt med et nederlag til notodden på 2:4. Efterfølgende var det kampe ude mod 2. pladsen IK Start og hjemme mod 1. pladsen Stabæk, hvilket ikke gav nogle point. Selvom det var blevet til 4 point mod disse hold i starten af sæsonen, så var det en oprykkers naivitet, som gjorde at jeg faktisk forventede at få point ud af opgørene.

6 nederlag på stribe
Efter nederlagene til de to topholdene, var det endelig tid til en sejr, da klubben på hjemmebane tog imod bundholdet Asker, som på daværende tidspunkt lå i bunden med 15 point. Endnu et nederlag blev dog tilføjet Frigg, og skuffelsen ville ingen ende tage. Derpå var det ingen overraskelse at også Sogndal kunne tage hjem fra Oslo med en sejr, for efter 90 minutters fodbold var endnu et nederlag til Frigg en kendsgerning. 
Det interessante er hvad der er sket i denne periode, for vi skaber stadig chancerne og det er ligesom om at mine dårlige vaner fra tiden i FC København er dukket frem til overfladen. Min ellers så stærke angriber Kai Hauge er stoppet med at score mål og vi formåede kun at juble over scoringer 4 gange i de 6 nederlag.

Kampe: Frigg – nybergsund 2:2 (Hauge, Cham); Moss – Frigg 1:0; Haugesund – Frigg 2:3 (Haug, Dale, Aas); Frigg – Kongsvinger 2:0 (Hauge x2); Frigg – Bryne 0:1; Notodden – Frigg 1:0; IK Start – Frigg 4:1 (Skagevang); Frigg – Stabæk 2:1 (Jenssen); Frigg – Asker 0:2; Frigg – Sogndal 2:3 (Hauge, Cham).






Det blev da også meddelt mig at 6 nederlag på stribe var ny rekord, og det må siges at være en jeg ikke er videre stolt over! Derfor måtte der gøres noget. Det som var planen, var at have en mere defensivt indstilling fra start i kampene, men samtidig gøre min opstilling mindre låst. Dette være med til at gøre at mine spillere blive mere frie til at forlade positioner og gøre det uventet, hvilket har været savnet i den seneste periode. Hvor målet fra starten af sæsonen udviklede sig fra at være overlevelse til at være top 8, så er det nu bare målet at sikre en sæson mere i 1. division.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2013, 09:52 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #159: 24 Jul 2013, 10:59 »

Ærgerligt at du er røget så langt tilbage, efter en ellers god start..   Ubeslutsom

Ændre du forsat startstrategi og filosofi inden hver kamp, baseret på oddsene?
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #160: 24 Jul 2013, 16:35 »

Ja - det var lidt ærgeligt, efter at jeg havde så god en start. Men sådan er det jo også som oprykker vil jeg tro. Men nej - Oddsene har jeg ikke brugt så meget i denne sæson - jeg er undertippet i alle kampene anyways.

Det er en af de ting jeg syntes FM savner er en "løbende" ændring i vurdering af niveauet af truppen. Det virker som om odds er sat på baggrund af en vurdering af truppen før sæsonen.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Svartovich
Gæst
 
Sv: | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #161: 24 Jul 2013, 16:46 »

Det er en af de ting jeg syntes FM savner er en "løbende" ændring i vurdering af niveauet af truppen. Det virker som om odds er sat på baggrund af en vurdering af truppen før sæsonen.
Synes du det? Jeg plejer tit at være små hold i FM, og plejer at være undertippet i starten af sæsonen, men hvis jeg får en winning streak på 4-5 stykker er jeg favorit mod større hold, hvis de har haltet lidt med resultaterne de sidste par runder. Tror at oddsene i høj grad er baseret på form. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #162: 24 Jul 2013, 20:36 »

Synes du det? Jeg plejer tit at være små hold i FM, og plejer at være undertippet i starten af sæsonen, men hvis jeg får en winning streak på 4-5 stykker er jeg favorit mod større hold, hvis de har haltet lidt med resultaterne de sidste par runder. Tror at oddsene i høj grad er baseret på form. Smiley

Lige præcist.. Helt klart også det jeg oplever. En god periode, kan hurtigt gøre dig til favoritter mod større hold, mens en formsvag periode kan gøre dig undertippet mod selv de dårligste hold i rækken. Netop derfor det giver god mening at stole på oddsene, da de tager ens form i betragtning.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #163: 25 Jul 2013, 00:08 »

Lige præcist.. Helt klart også det jeg oplever. En god periode, kan hurtigt gøre dig til favoritter mod større hold, mens en formsvag periode kan gøre dig undertippet mod selv de dårligste hold i rækken. Netop derfor det giver god mening at stole på oddsene, da de tager ens form i betragtning.

Haha - Så er det nok fordi jeg aldrig har prøvet sådan en periode.

Synes du det? Jeg plejer tit at være små hold i FM, og plejer at være undertippet i starten af sæsonen, men hvis jeg får en winning streak på 4-5 stykker er jeg favorit mod større hold, hvis de har haltet lidt med resultaterne de sidste par runder. Tror at oddsene i høj grad er baseret på form. Smiley

Eller også at det ikke er noget jeg har haft overdrevet tiltro til i mit spil, hvorfor jeg så ikke har kigget så meget på det. Men så kan det da være det er noget jeg skal til at tage lidt udgangspunkt i.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II [Game Over]
« Svar #164: 02 Aug 2013, 16:01 »

Jeg har godt nok flere opdateringer, men jeg har mistet lysten til at fortsætte på denne måde, da jeg oplever fyring efter fyring, hehe. Jeg spiller dog spillet videre. Jeg rykkede ned med Frigg i sæsonen, men tog revanche året efter [2018], da jeg tog direkte tilbage i den næstbedste række.

I 2019 lå jeg nr. 11 i den næstbedste række efter 11 kampe dog kun 2 point over nedrykningsstregen, og jeg valgte at skifte klub, da jeg var blevet lidt træt af Norge. Destinationen var Irland, hvor jeg blev manager for Limerick,  som var oprykker hold! De forventede imidlertidig europæisk kvalifikation, og det var holdet 100% ikke til, hvorfor jeg da også blev fyret grundet manglende resultater.

Den næste klub jeg kom til var MK Dons, som var placeret lige under playoff stregen, med 20 kampe igen. Lidt mere stabilitet og jeg havde placeret mig i Playoff kampene - Dette skete desværre ikke. i sæsonen 2020, så var jeg tilbage i FCK Style og kunne ikke score på de hundrede tusinder af chancer jeg havde, hvorfor holdet efter 10 kampe (og en i baghånden lå nr. 19 med 12 point (6point) fra Playoff pladserne og 7 point fra direkte oprykning. Helt uforståeligt valgte klubben at fyre mig.

Fucking lort på de britiske øer, jeg vil hjem til DK.

Jeg fortsætter dog spillet....
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010