home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Indtag af ungdomsspillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Indtag af ungdomsspillere  (Læst 7439 gange)
Plambek
Gæst
 
Indtag af ungdomsspillere
« : 07 Dec 2012, 20:39 »

Hej
Jeg håber for det første, at der er i orden, at jeg har oprettet en selvstændig tråd til mit emne/spørgsmål.

Jeg har nu spillet 3 sæsoner med Man Utd, og hvert år har klubben selvfølgelig fået en nyt kuld af nye "talenter". Jeg skriver i anførselstegn, da jeg indtil ikke har fået en eneste spiller med potentiale nok til nogensinde at kunne komme i nærheden at førsteholdet. Da jeg som så mange andre, gerne vil opforstre klubbens egne talenter, er det virkelig irriterende at jeg altid er nødt til at købe talentfulde ungdomsspillere fra andre klubber, da klubben aldrig producere nogle selv. Rent faktisk har jeg aldrig prøvet at få nogle talenter fra klubben selv, men jeg er altid nødt til at gå på jagt hos andre klubber. Mine faciiliteter er i top, så jeg forstår ikke hvorfor jeg hvert år får så ringe regens.
Som et eksempel kan i se den spiller som min assistent, jair ventura der har 18 i judging player potential, fremhæver som en kommende stjerne

http://i49.tinypic.com/2582fe1.png


Hvad er jeres erfaringer, ikke nødvendigvis med Man Utd, men også med andre klubber?
Og har i nogle tricks?
Logged

qwetdk
Gæst
 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #1: 07 Dec 2012, 20:54 »

hvis det ikke lige var fordi du spillede med united ville jeg forslå dig at have anmodet bestyrelsen om at udvide jeres ungdoms rektuterings netværk, men mener allerede uniteds er helt i top. men prøv evt. at finde en rugekasseklub som så vi sende ungdoms spillere op til dig Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #2: 07 Dec 2012, 20:54 »

Altså af en spiller på 16 år, vil jeg da mene han er et ret stort talent? - Der er da virkelig stort udviklingspotential e., så jeg tror mere det handle om dine træningsmetoder og evnen hos dine trænere, som afgør om han bliver en stjerne.

Pt har han niveau til en 2. Division i Danmark (måske i bunden af 1. Division), og det er da meget pænt.

Hvordan har du din træning sat op?
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Plambek
Gæst
 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #3: 07 Dec 2012, 21:04 »

Altså af en spiller på 16 år, vil jeg da mene han er et ret stort talent? - Der er da virkelig stort udviklingspotential e., så jeg tror mere det handle om dine træningsmetoder og evnen hos dine trænere, som afgør om han bliver en stjerne.

Pt har han niveau til en 2. Division i Danmark (måske i bunden af 1. Division), og det er da meget pænt.

Hvordan har du din træning sat op?

Jeg synes nu ikke det er så imponerende, jeg synes ikke hans stats er så i øjenfaldende, udover hans førstegangs berøringer og straffespark, ihvertfald ikke hvis jeg sammenligner dem, med de stats som mange af de ungdomsspillere jeg henter udefra.
Mit spørgsmål er ikke så meget rettet på udviklingen af spillere, det synes jeg går meget godt, især nu, når man kan sikre sig at ens spillere får masser af førsteholdskampe når de er udlånt.
Jeg er bare frustreret over at der ikke kommer spillere, som man mere tydeligt kan se kan komme til at spille en rolle på 1. holdet i fremtiden.
Logged

qwetdk
Gæst
 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #4: 07 Dec 2012, 21:13 »

Altså af en spiller på 16 år, vil jeg da mene han er et ret stort talent? - Der er da virkelig stort udviklingspotential e., så jeg tror mere det handle om dine træningsmetoder og evnen hos dine trænere, som afgør om han bliver en stjerne.

Pt har han niveau til en 2. Division i Danmark (måske i bunden af 1. Division), og det er da meget pænt.

Hvordan har du din træning sat op?

Jeg er heller ikke synderlig imponeret, jeg har selv fået betydeligt bedre ungdoms spillere i mit FC United save allerede da jeg spillede i Blue Squart Premier League
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #5: 07 Dec 2012, 22:43 »

Altså af en spiller på 16 år, vil jeg da mene han er et ret stort talent? - Der er da virkelig stort udviklingspotential e., så jeg tror mere det handle om dine træningsmetoder og evnen hos dine trænere, som afgør om han bliver en stjerne.

Pt har han niveau til en 2. Division i Danmark (måske i bunden af 1. Division), og det er da meget pænt.

Hvordan har du din træning sat op?

Hcan, prøv at kigge oppe til højre, hvor han kun er sat til 2 stjerner, altså langt fra den pågældende liga, i potentiale Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #6: 09 Dec 2012, 02:55 »

Hvor mange sæsoner er du inde? Der er jo en vis grad af tilfældighed over hvor gode regens man får i en given sæson, jeg tror bare du har været lidt uheldig.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Plambek
Gæst
 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #7: 09 Dec 2012, 08:40 »

Hvor mange sæsoner er du inde? Der er jo en vis grad af tilfældighed over hvor gode regens man får i en given sæson, jeg tror bare du har været lidt uheldig.
Jeg er i min 3. sæson.. Og du har selvfølgelig ret, men faktisk, så har jeg heller ikke i FM 2012, prøvet at få en fornuftig regen med Man Utd. Måske er jeg er bare "uheldig" men det undre mig bare meget, hvorfor jeg gerne ville hører hvad andre har af erfaringer..
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #8: 09 Dec 2012, 08:56 »

Det er sjovt at du skriver du ikke får eller fik gode regenspillere med Man Utd hverken i 12 eller 13. Jeg har der på nøjagtig samme måde når jeg spiller med de røde djævle. Mon vi  er ofrer for en sammensværgelse?
Logged


qwetdk
Gæst
 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #9: 09 Dec 2012, 11:38 »

Jeg er simuleret frem til 2025 og spillet videre derfra, jeg vil sige jeg har fået nogle pænt vilde regens, bl.a er en af mine spillere fået anden pladsen som verdens bedste spiller 3 gange (lidt nedern han aldrig har vundet) Smiley
Logged

morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #10: 09 Dec 2012, 11:55 »

Har det på samme måde med Liverpool..
skal til at starte på 4. sæson nu her, og mine egne regins er virkelige dårlige

De regins man så vil købe, de vil have sindsyg meget i løn..
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #11: 09 Dec 2012, 12:15 »

Har det på samme måde med Liverpool..
skal til at starte på 4. sæson nu her, og mine egne regins er virkelige dårlige

De regins man så vil købe, de vil have sindsyg meget i løn..
Eller så koster de overdrevet meget!
Har fået 2 spillere op, begge med 5 stjerner i potentiale i mit united-game. Dog har jeg fundet 2 andre, 1 fra henholdsvis Italien og Frankrig, også med 5 stjerner i potentiale og samme position, de er dog allerede meget bedre. Dog er prisen også 80 mio. kr. pr. stk!  Huh
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #12: 09 Dec 2012, 12:31 »

Nu får England slet heller ikke samme talentmasse af spillere, som fx. Tyskland, Spanien og Frankrig i FM. Det skyldes, at den engelske liga i høj grad køber spillere til landet, hvor der en højere procent af hjemlige spillere i de andre ligaer. Personligt spiller jeg med Chelsea og er i 2018, hvor jeg har fået to spillere med over 3,5 stjerner i potentiale over de fortløbende sæsoner. Men der er slet ikke mangel af engelske regens og de kommer i større stadig grad end de tidligere sæsoner, hvorfor ved jeg ikke.

En god idé er, at når man kan lave "youth intakes", så skal man have scouts ude tidligt og så lan du få en idé om, hvor gode alle de andres regens er på dagen, de kommer. Så kan du skrive kontrakt med dem inden, at deres respektive klubber gør det. Det har sikret mig en række gode spillere. Faktisk så mange, at jeg snart kan stille med udelukkende engelske spillere.
Logged


dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #13: 09 Dec 2012, 13:13 »

Nu får England slet heller ikke samme talentmasse af spillere, som fx. Tyskland, Spanien og Frankrig i FM. Det skyldes, at den engelske liga i høj grad køber spillere til landet, hvor der en højere procent af hjemlige spillere i de andre ligaer. Personligt spiller jeg med Chelsea og er i 2018, hvor jeg har fået to spillere med over 3,5 stjerner i potentiale over de fortløbende sæsoner. Men der er slet ikke mangel af engelske regens og de kommer i større stadig grad end de tidligere sæsoner, hvorfor ved jeg ikke.

En god idé er, at når man kan lave "youth intakes", så skal man have scouts ude tidligt og så lan du få en idé om, hvor gode alle de andres regens er på dagen, de kommer. Så kan du skrive kontrakt med dem inden, at deres respektive klubber gør det. Det har sikret mig en række gode spillere. Faktisk så mange, at jeg snart kan stille med udelukkende engelske spillere.

Hey!
hvordan laver man det der "youth intakes" som du kalder det? :-)
Jeg har nemlig også mange problemer med at finde de rigtig gode regens!
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: Indtag af ungdomsspillere
« Svar #14: 09 Dec 2012, 17:09 »

Ja, som andre nævner, så skal man altså sende talentspejdere ud på dagen hvor der kommer regens i de forskellige lande, så undgår man at skulle betale enorme summer, men man skal selvfølgelig stadig betale kompensation, som dog ofte ikke er mere end 10 mio kr. Her er et link til hvornår regens kommer i de forskellige lande

http://www.aidtheboss.com/football-manager-2013-regen-dates/

Og som i nævner er det rigtigt at der ikke er samme talentmasse i england, men husk nu stadigvæk på folk som rooney, gerrard, lampard, beckham, scholes, smalling, jones, wilshere, cleverly, welbeck.. Jeg har gjort meget ud af at finde de bedste engelske talenter, og på 3 sæsoner har jeg ikke set en eneste som er nærheden af at nå deres niveau.. Og det synes jeg er mærkværdigt!
« Seneste Redigering: 09 Dec 2012, 17:11 af Plambek » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010