home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  S.S.C. Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: S.S.C. Napoli  (Læst 11495 gange)
casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #30: 23 Feb 2013, 23:21 »

http://gyazo.com/5b0ac80d89779c6474658647afff09e8

Efter første sæson er færdig sluttede jeg på en 2 plads efter Juventus..

Til næste sæson har jeg:
Transferbudget: 112,5 millioner.
Lønbudget: 800.000 kr.

Nogle der kunne hjælpe med at finde gode billige spillere som kunne styrke truppen?   (skal bemærkes at jeg har en Lorenzo Insigne, Jores Okore og Ademilson som fremtidens mænd)
Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #31: 25 Feb 2013, 10:39 »

Andre der har oplevet at Valon Behrami er ret aggressiv? Indtil videre har han i 1. sæson spillet 13 kampe, fået 12 gule kort og 1 rødt. Synes også ofte at han læner sig meget kraftigt op ad et rødt kort Sur
Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #32: 25 Feb 2013, 16:19 »

Start 11'eren til 2 sæson Smiley

http://gyazo.com/4d207df0cf350810bbbfb70daf4128f6

Efter at have vundet europa league og pokalturneringen og en 2 plads i serie a, fik man en del penge at gøre op med Wink
Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #33: 25 Feb 2013, 17:48 »

Start 11'eren til 2 sæson Smiley

http://gyazo.com/4d207df0cf350810bbbfb70daf4128f6

Efter at have vundet europa league og pokalturneringen og en 2 plads i serie a, fik man en del penge at gøre op med Wink
Hvor meget gav du for Isco?  Smiley
Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #34: 25 Feb 2013, 22:00 »

Hvor meget gav du for Isco?  Smiley


Jeg så han havde en købsklausul på 260 millioner og betalte derfor alle 260 millioner over 48 måneder og kan nærmest ikke mærkes på budgettet Smiley - det en dyr sum at betale for en spiller, men når man får chancen for sådan en kvalitetsspiller, må man slå til!! Kan sikkert også få flere penge for ham senere hen Opstemt Thumbs Up
Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #35: 27 Feb 2013, 11:37 »

http://gyazo.com/bedcb2a581ce42032c9ff3d58912eff5
Så vandt man lige super cuppen med manér!! Opstemt

Statistisk set var jeg jo også bedst Wink
Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #36: 27 Feb 2013, 18:15 »

Er kommet godt i gang med første sæson. Har spillet 23 kampe i ligaen og ligger nr. 2, 6 point efter Juve. Mit forsvar har været helt vildt, har kun lukket 6 mål ind indtil videre i Serie A! Thumbs Up I Europa league vandt jeg min gruppe pga. indbyrdes sejr over Lyon. Jeg trak FCK i 1. knockout runde og har kun spillet den ene af de 2 kampe. Vandt pænt sikkert 3-1 i Parken. I cuppen røg jeg ud i semifinalen efter et samlet 4-1 nederlag til Juventus Skuffet
Mine transfers:
Ind:
Raul Albiol, Blaise Matuidi - leje (januar), Adryan (januar).
Ud:
Lejede en masse spillere ud og solgte så også Grava, Mesto og Donadel.
Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #37: 10 Mar 2013, 22:16 »

Så er jeg lige startet på 2. sæson i Napoli. I første sæson blev jeg på en 2. plads efter Juve på 1. Jeg har derfor kvalificeret mig til Champions League og er kommet i gruppe med Porto, Schalke og Sochaux Smiley Jeg har spillet 2 Serie A-kampe i denne sæson. Det blev til en 1-1 uafgjort mod Inter og en 3-1 sejr over oprykkerne Novara. Til lille info er Fiorentina rykket ned Shockeret Af transfers op til den nye sæson har jeg lavet følgende:
Ind:
Mattia Destro og Ospina - fri
Ezequiel Munoz (Palermo) - 55 mio.
Jose Angel (Roma) - 18 mio.
+ 3 ungdomsspillere til samlet lige under 12 mio.
Ud:
Gamberini - 10 mio.
Pandev - 55 mio.
Derudover har jeg solgt nogle dårlige spillere og lejet en masse unge ud Smiley
Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #38: 23 Mar 2013, 23:11 »

Er nu igennem vintertransfervindu et i 2. sæson. Der skete ikke rigig noget for mig af transfers, da jeg ikke syntes at det var nødvendigt. Jeg ligger pt. nr. 2 i Serie A, 3 point bag ved Juventus Smiley. I cuppen er jeg i semifinalen hvor jeg igen i år har trukket Juventus.. Jeg blev nr. 3 i Champions League gruppespillet, hvilket betyder at jeg er blevet overført til 1/16-finalerne i Europa League hvor jeg skal møde Genk.

Andre der spiller med Napoli? Smiley
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #39: 24 Mar 2013, 00:00 »

Er nu igennem vintertransfervindu et i 2. sæson. Der skete ikke rigig noget for mig af transfers, da jeg ikke syntes at det var nødvendigt. Jeg ligger pt. nr. 2 i Serie A, 3 point bag ved Juventus Smiley. I cuppen er jeg i semifinalen hvor jeg igen i år har trukket Juventus.. Jeg blev nr. 3 i Champions League gruppespillet, hvilket betyder at jeg er blevet overført til 1/16-finalerne i Europa League hvor jeg skal møde Genk.

Andre der spiller med Napoli? Smiley
Jeg spiller også med Napoli lige nu. Jeg har spillet tre sæsoner, hvor jeg netop har overstået den tredje sæson. Her vandt jeg ligaen for første gang, desværre tabte jeg pokalfinalen mod Udinese og det var selvom jeg havde vundet pokalen to år i streg. I Champions League røg jeg ud til Bayern i Kvartfinalen på udebanemål.
Hvilken formation spiller du?
Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #40: 24 Mar 2013, 11:25 »

Jeg spiller også med Napoli lige nu. Jeg har spillet tre sæsoner, hvor jeg netop har overstået den tredje sæson. Her vandt jeg ligaen for første gang, desværre tabte jeg pokalfinalen mod Udinese og det var selvom jeg havde vundet pokalen to år i streg. I Champions League røg jeg ud til Bayern i Kvartfinalen på udebanemål.
Hvilken formation spiller du?
Jeg spiller en 3-5-2/5-3-2 med offensive wingbacks. Synes det virker godt da mine wingbacks både kommer med frem og laver assister og mål, men samtidig også er med tilbage og forsvare Smiley.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #41: 27 Jun 2013, 08:17 »

Jeg har et save med min kammerat, hvor han spiller som AC Milan og jeg som Napoli. Jeg er i den fjerde mest scorende klub i Italien, men ligger nu 11!!!! Problem? Ja, jeg lukker alt for mange mål ind!  (Og kan i øvrigt ikke få gang i Cavani, som "kun" har scoret 7 mål). Mit forsvar (firebackkæde) er hullet som en si!!! Any ideas?!  crazy
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #42: 28 Jun 2013, 23:29 »

Jeg har et save med min kammerat, hvor han spiller som AC Milan og jeg som Napoli. Jeg er i den fjerde mest scorende klub i Italien, men ligger nu 11!!!! Problem? Ja, jeg lukker alt for mange mål ind!  (Og kan i øvrigt ikke få gang i Cavani, som "kun" har scoret 7 mål). Mit forsvar (firebackkæde) er hullet som en si!!! Any ideas?!  crazy


Det er ret svært at hjælpe, når du ikke fortæller hvilke spillere du har til forsvaret.
Jeg spiller selv med Napoli, hvor jeg spiller en 3-5-2 formation og det virker ret godt. Lukker i hvertfald ikke særligt mange mål ind og det er selvom jeg kun spiller med tre forsvarsspillere. Umiddelbart bør du anvende Cavani som skarpretter, hvis du ikke gør det i forvejen? I hvertfald har han bombet løs i mit save som skarpretter. Han skal gerne have boldene til hovedet, så scorer han mål på samlebånd. Hvis du ikke allerede har gjort det, så bør du sætte dine spillere til at træne defensive standardsituationer og deres positionering. Håber det hjælper dig lidt. Smiley
Logged

Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #43: 12 Sep 2013, 18:45 »

Nogen der har gang i Napoli? Smiley
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: S.S.C. Napoli
« Svar #44: 12 Sep 2013, 21:50 »

Starter netop nu med dem Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010