home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Athletic Bilbao
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Athletic Bilbao  (Læst 7766 gange)
KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #15: 02 Jan 2013, 19:25 »

*****
Er der forresten håb for at man kan forlænge med Fernando Llorente? Har prøvet at tale med ham, der er han iskold desværre!
Hvis man nu gør det godt i ligaen eller i Europa?
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #16: 04 Jan 2013, 21:47 »

Jeg vil hellere tilbyde ham til andre klubber med det samme, sælg ham for 290/295 millioner kan man godt.
Det giver da rum til ungdoms forstærkninger.
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #17: 04 Jan 2013, 22:08 »

Jeg vil hellere tilbyde ham til andre klubber med det samme, sælg ham for 290/295 millioner kan man godt.
Det giver da rum til ungdoms forstærkninger.

Er nok for sent nu desværre, er i november! Prøver at se om jeg ikke kan få lidt for ham!

***
Satte ham til salg og fik solgt ham for 250,- mio kr. til Juventus!
« Seneste Redigering: 04 Jan 2013, 22:34 af KFBDK » Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #18: 05 Jan 2013, 20:38 »

Så er jeg kommet til d. 9 januar - 2013 ..

Fernando Llorente er som sagt skiftet til Juventus for 250,- mio kr.

Altså har jeg en del penge på kistebunden lige for tiden. Jeg har dog købt en ung venstreback i Sevilla, nemlig den 16 årige Kike. Jeg har ikke rigtig nogle erfaringer med ham, men han får da 4½ stjerne i potentiale og får lov til, at spille nogle år på mit U19 hold.

Derudover har jeg hentet en spiller med massere af rutine - Javier Bakero i Levante. Han er dog 33 år, men har stadig rigtig fine tekniske og mentale stats. Han skal give sin erfaring videre og får spilletid når de bærende kræfter har brug for hvile.

Er der nogle der vil dele deres erfaringer mht. indkøb i det første januar vindue!?
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #19: 07 Jan 2013, 22:39 »

Så er første sæson færdig spillet. Real Madrid og Barcelona kørte lidt deres eget løb sæsonen igennem. Men en flot 3. plads blev det da til, selvom jeg tabte hele 9 kampe. Det skal der laves om på, hvis der skal være mulighed for at udfordre de to giganter. Der blev dog kun tabt 2 kampe på hjemmebanen San Mames set over hele sæsonen. Kun én enkelt gang i ligaen imod Real Madrid og desværre i den første knock-out runde i Euro League mod Kiev, som senere resulterede i et tidligt exit.



Derudover tabte vi desværre Copa del Rey finalen med 0-3, igen til Real Madrid.

Der er blevet stillet et fint transfer budget og et fornuftig løn budget til rådighed til næste sæson.

Ander Herrera blev årets spiller i klubben med en gennemsnitlig vurdering på 7,42 og 8 mål.. Men efter min mening skulle det ha' været Andoni Iraola. Han spillede til 7,35 på højrebacken og lavede 9 mål og 7 assists.
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #20: 12 Jan 2013, 15:17 »

Så er jeg ved at runde 2. sæson af med Athletic Club. 1 sæson var overraskende succesfuld med en 3 plads i ligaen og avancement til de senere af faser af pokalen udelukkende med de unge spillere. Sæsonen blev dog lidt trukket ned på skalaen af en ærgeligt exit i Europa til Newcastle efter en sejr på udebane 3-1 blev det til et nederlag på 1-4 på San Mames. Sæsonens spiller blev Aduritz der til dels udfyldte tomrummet efter det lidt skuffende salg af Llorente for kun 200 mil. Ellers var midtbanetrioen med Herrera, Gurpegi smt nyindkøbet Benat en vigtig faktor. De eneste to indkøb op til første sæson udover Benat var Kike og målmanden Pol Balleste som står til at blive 1. målmand i 4 sæson.

Er lige blevet slået ud i kvartfinalen af PSG i Chl. Fortjent nok da jeg ikke fik et ben til jorden i Paris. Ellers har leg sæsonen igennem lagt fint til mht. at udfordre Real og Barca, men chl har gjort at min relativt smalle trup har måtte tabe terræn i toppen. Så nu bliver det en kamp med Atletico om 3. pladsen. Af indkøb har jeg kun sikret mig på talentfronten ..

Skriv endelig hvis i vil vide mere Wink
Logged

- 96 -

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #21: 11 Jun 2013, 14:44 »

nogle gode handler man kan gøre ? det ser nemlig ret så skidt ud på ungdomsfronten og mangler en god HB og CM og så en reel erstatning til Llorente
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #22: 11 Jun 2013, 14:50 »

Til CM er det jo oplagt at hente Beñat fra Betis Smiley Og hvad med Azpillicueta fra Chelsea til højre back?
« Seneste Redigering: 11 Jun 2013, 14:52 af Bang » Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #23: 11 Jun 2013, 15:05 »

Til CM er det jo oplagt at hente Beñat fra Betis Smiley Og hvad med Azpillicueta fra Chelsea til højre back?

Benât har jeg spejdet og sat på listen Smiley mon dog Azpillicueta ikke er for dyr og om han vil tilbage til spanien igen Peace
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #24: 11 Jun 2013, 15:11 »

Benât har jeg spejdet og sat på listen Smiley mon dog Azpillicueta ikke er for dyr og om han vil tilbage til spanien igen Peace

Tjaa, det kunne være han var kommet i overskud i Chelsea. Desuden var han den eneste gode baskiske højreback, jeg kunne komme i tanke om Wink
Hvis Sociedad vil af med Agirretxe, er han også en perfekt erstatning for Llorente Smiley
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #25: 11 Jun 2013, 15:16 »

Arteta.
Logged


bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #26: 11 Jun 2013, 15:19 »

Bang: True jeg vil kunne få ham for 160 mio, men er desværre stadig kun i 1 sæson overtog efter Bielsa's fyring efter 10 kampe.. Agirretxe må jeg hellere lige tjekke igen Smiley
Gemma: tror desværre også han er for dyr lige nu Smiley men vi må se Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #27: 11 Jun 2013, 16:02 »

Første talent signet for 15 mio Santi Mina fra Celta 16 år Smiley fantastisk undtagelse at man må hente dem som 16 årige Grin
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Korzika
Gæst
 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #28: 11 Jun 2013, 16:06 »

Man behøves ikke nødvendigvis hente en erstatning for Llorente - man har nemlig nogle gode alternativer i truppen. Man kan enten give Aduriz chancen. Han gjorde det OK for mig og scorede vist 15 mål i 35 ligakampe. Men det bedste alternativ er nok Munain! Jeg har rigtig gode erfaringer med Munain som angriber. Gav ham en rolle som skarpretter, og i hans første sæson som angriber, gjorde han det vildt godt. 34 ligakampe, 20 mål, 10 assists og en gennemsnitsbedømmel se på 7.41. 
Logged

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #29: 11 Jun 2013, 16:13 »

Hvad med gode gamle Xabi Alonso? Han er nok lidt dyr i løn, men stadig en super spiller, og min erfaring siger, at han ofte vil væk fra Real efter 1-2 sæsoner Smiley
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010