home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Dansk Lower League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Dansk Lower League  (Læst 43579 gange)
eldiez10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #15: 30 Nov 2012, 23:59 »

hmm jeg har downloaded filen og puttwt det ind i en ny mappe jeg har kaldt editor data men det ændre ingenting i spillet :-(

noget bud på hvad jeg gør forkert ?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #16: 01 Dec 2012, 00:04 »

hmm jeg har downloaded filen og puttwt det ind i en ny mappe jeg har kaldt editor data men det ændre ingenting i spillet :-(

noget bud på hvad jeg gør forkert ?

Har du startet et nyt spil? Smiley Og har du så trykket "ændr" i boksen der kommer frem, og valgt filen..? Smiley
Logged

Aldrig alene!

eldiez10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #17: 01 Dec 2012, 00:14 »

tak for det hurtige svar 3. gang jeg startede op fandt jeg ud af jeg skulle markere ændr :-)
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #18: 02 Dec 2012, 16:33 »

Så er 1.Sæson færdigspillet med Hillerød i Serie 3, vandt ligaen med 19p til nr.2, samt min målscore er ret god på kun 26 kampe, +43, sammenlignet med nr. 2, som kun havde +3. Så gælder det Serie 2 bold i 2. Sæson.
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #19: 02 Dec 2012, 16:55 »

Så er 1.Sæson færdigspillet med Hillerød i Serie 3, vandt ligaen med 19p til nr.2, samt min målscore er ret god på kun 26 kampe, +43, sammenlignet med nr. 2, som kun havde +3. Så gælder det Serie 2 bold i 2. Sæson.

Så langt er jeg ikke kommet så vil bare lige hører hvordan slutspillet er? Super godt gået  Thumbs Up
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #20: 02 Dec 2012, 22:03 »

Er ikke lige på min com med FM, men finder lige ud af det med slutspillet imorgen Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #21: 02 Dec 2012, 22:46 »

Har du haft gang i indkøbene? Og kan det lade sig gøre at få nogen nogenlunde fornuftige spillere til serie 3?
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #22: 02 Dec 2012, 23:48 »

Har du haft gang i indkøbene? Og kan det lade sig gøre at få nogen nogenlunde fornuftige spillere til serie 3?

I Serie 2 som jeg har gang i, der er kommet nogle tidligere divisions spillere til, plus jeg har hentet et par regens...

Så jeg vil sige ja det er nogle udmærket spillere..
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #23: 03 Dec 2012, 00:37 »

Lyder fedt. Prøvede ligende i FM11/12(kan ikke huske hvilket) og der fik jeg også Theis Rasmussen(Vejle) til min klub og en eller anden alt for god slovak i forhold til niveau, han kunne sagtens spille 2. division.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #24: 03 Dec 2012, 14:20 »

Jeg er startet for lang tid siden, jeg har dog ikke spillet så meget på det.. Jeg startede med min gamle barndoms klub Bredballe IF, som ligger i serie 2. Første sæson var jeg heldig at rykke op med 2 point foran nr. 2 i en gruppe hvor alt kunne ske, da vi alle lå med stort set samme antal point. Anden sæson blev jeg nr. 2 og kom i oprykningslutspille t, jeg vandt sikkert første kamp i kvartfinalen med 4-0, så kom den afgørende kamp om oprykningspladsen i semifinalet. Den tabte jeg desværre 5-4 på straffespark, så må jeg sgu op på hesten og kæmpe videre i serie 1. Mine to bedste spillere er 2 afghanere, en jeg har gået i klasse med (atik askari) og en af hans venner Habib Khan (tidligere U19 FCM spiller). Problemet er så, at jeg har en kæmpe gæld på 600.000 kr. Det er umuligt at tjene penge før man rykker op, hvilket er lidt ærgeligt, men vel nok egentligt realistisk nok. I min anden sæson, jeg fik endelig lov til at tilbyde kontrakter på deltid, mit budget var på 10.000 kr/md, jeg valgte at tilbyde mine bedste spillere kontrakt, da jeg ikke vil miste dem. Så håber jeg bestyrelsen tager et lån i klubben på et senere tidspunkt, i stedet for at tvinge mig til at sælge.

Nu er jeg endelig rykket op i kvalifikationsrække rne. Det var en lidt sværere opgave end jeg regnede med, lige at rykke op, så det blev en flot andenplads med 2 point ned til nr. 3 og 2 point op til nr. 1. Jeg mødte selvfølgelig lige nr. 1 i sidste kamp hvor mit hold fik smæk 4-1, hvilket egentligt var ret skuffende, men så gik jeg heldigvis hele vejen i oprykningsslutspile t, som blev vundet sikkert, første kamp vandt jeg 3-0, anden kamp vandt jeg 2-1 og sidste kamp vandt jeg 2-0. Så nu bliver det spændende at se om jeg kan klare den i nye række Smiley - Jeg var nød til at forbedre mit hold i vinterpausen, så jeg skaffede mig en målmand, en forsvarskant, og en offensiv midtbanespillere, som alle kostede penge. Jeg lavede en aftale med deres klub om 60.000 kr over 12 måneder, af en eller anden grund, så tilbød min bestyrelse at give mig 40.000 kr til at gøre disse spillehandler færdige. Det forstår man så ikke, når jeg næsten har et underskud på 2 millioner. Forhåbentligt, så kommer der penge på kontoen i fremtiden, for lige nu ser det sgu ikke godt ud på bundlinjen Peace
« Seneste Redigering: 04 Dec 2012, 08:55 af Kefiren » Logged

Crazypirate
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #25: 07 Dec 2012, 21:30 »

Hej Alle

Lige lidt sikkert dumme spørgsmål. Er ikke den store nørd Smiley
Kan man også installere denne database hvis man har købt det over steam?
Og er der nogen der kan svare mig på om Vamdrup IF er med Smiley
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #26: 07 Dec 2012, 21:51 »

Hej Alle

Lige lidt sikkert dumme spørgsmål. Er ikke den store nørd Smiley
Kan man også installere denne database hvis man har købt det over steam?
Og er der nogen der kan svare mig på om Vamdrup IF er med Smiley

Ja det kan du godt du skal lægge den ind i din editor data i dine dokumenter.
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Crazypirate
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #27: 07 Dec 2012, 22:00 »

Jeg har 2 mapper i dokumenter som hedder Sports Interactive begge med samme indhold. Er jeg helt dum hvis jeg ikke ved hvor jeg skal ligge databasen ind.
Meget udførlig og idiotsikker guide ønskes Smiley
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #28: 07 Dec 2012, 22:04 »

Jeg har 2 mapper i dokumenter som hedder Sports Interactive begge med samme indhold. Er jeg helt dum hvis jeg ikke ved hvor jeg skal ligge databasen ind.
Meget udførlig og idiotsikker guide ønskes Smiley

Det skal være i den sports interactive mappe hvor der er flest undermapper. Jeg havde nemlig samme problem, men så fandt jeg ud af at i den ene mappe var der kun en under mappe.
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Crazypirate
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #29: 07 Dec 2012, 22:22 »

Okay, nu har jeg lagt den ind. Har også været inde i editoren og ændre lidt mere på mit lokale serie hold. Men når jeg starter nyt spil op og vælger danmark. Så kan jeg kun tage ned til 2 Division? Har sat hak i ændre i starten ved database, men kan kun vælge den standard? Hvad gør jeg forkert? :/

Lige en tilføjelse. Nu har jeg valgt personlig database og kan der tilføje alle ligaer ned til serie 3. Men kan stadig kun oppe over vælge 2 division spilbar?
« Seneste Redigering: 07 Dec 2012, 22:25 af Crazypirate » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010