home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 32089 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #90: 06 Mar 2013, 18:56 »

Jeg har startet et nyt save op, fordi det gamle blev for trivielt, og fordi der er kommet en ny patch med vinter transfers. Jeg har allerede kommet igennem 1. sæson, hvor det blev til en double, med en scudetto og en coppa pokal. Jeg røg ud af Euro League i kvartfinalen, på straffe til Montpellier, så det var lidt øv.

Det var begrænset hvor mange handler jeg lavede i 1. sæson. Der røg dog rigtig mange ligegyldige spillere på fri transfer, og ind kom Jores Okore og Lazar Markovic, samt en håndfuld u-spillere. I januar vinduet var der tilgang af en mexicansk duo bestående af Javier Hernandez og Jonathan Dos Santos, begge på leje.
Derudover fik jeg i løbet af sæsonen sat lønningsudgifter væsentligt ned, blandt andet gennem, lønnedgang hos de ældre spillere, og en trimning af truppen.

Langt mere spændende er 2. sæson, hvor der har været godt gang i svingdøren, jeg har været igennem en foryngelseskur samt igen prøvet at få lønbudgettet ned, og sidst prøvet at få nogle flere ind der er ungdomsspillere i nationen ift. CL-registrering.

Ud:
Castelazzi - 0 mio
Stankovic - 5 --
Chivu - 16 --
Mariga - 38 --
Jonathan - 15 --
Palacio - 43 --
Cassano 19 --
Alvarez 92,5 --
+ det løse
i alt 245 mio


Ind:
Muriel - 0 mio
Casarini - 0 --
Destro - 0 --
Andujar - 0 --
Faraoni - 67,5 --
Fabbrini - 85 --
Caldirola 19 --
+ det løse

i alt 185 mio

Truppen:
http://billedeupload.dk/images/5R9i3.png
« Seneste Redigering: 06 Mar 2013, 20:41 af rolighed99 » Logged




Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #91: 06 Mar 2013, 19:00 »

Spændende og ikke mindst realistiske indkøb. Lidt ærgerlig over salgene af Chivu, Mariga og Stankovic. Hvorfor skulle de ud?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #92: 06 Mar 2013, 19:05 »

De får vel en høj løn? Og så kan der købes billigere og til mindre løn.
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #93: 06 Mar 2013, 20:14 »

Spændende og ikke mindst realistiske indkøb. Lidt ærgerlig over salgene af Chivu, Mariga og Stankovic. Hvorfor skulle de ud?

Chivu og Stankovic, var for dyre i løn ift deres evner, og jeg er i gang med en foryngelseskur, og derfor ville jeg helst ikke have en 32 og 34 årig siddende på bænken. De eneste jeg har på bænken over 25 er min anden målmand og Zanetti, og det ville jo være blasfemi at sælge Zanetti !

Mariga var i overskud, da jeg satser på Zanetti, Cambiasso, Obi og fra næste sæson Crisetig, som de defensive kræfter på midten, og jeg kunne få en god slat penge for ham.
Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #94: 06 Mar 2013, 23:18 »

Ligesom i den virkelige verden er Milito blevet langtids skadet -.-
Heldigvis er det ikke kun spillere, som John Carew, der er til rådighed på fri, manden der skal stå stand in hedder Miroslav Klose.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2013, 23:36 af rolighed99 » Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #95: 08 Mar 2013, 11:33 »

Note to self.. det farlige ved at have en røvfuld unge rotations/back up spillere er at de pludselig alle gerne vil lejes ud -.-
Logged




Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #96: 11 Mar 2013, 05:42 »

Mit gamle spil gik i smadder så prøver lige op igen.
Jeg har prøvet et nyt udgangspunkt... der er så mange der snakker om økonomiske problemer så derfor er der renset ud i truppen.
Ud er kommet: Sneijder, Samuel, Milito, Pereira og Jonathan.
Palacio skulle også ud men ingen bød så han bliver indtil videre, Chivo, stankovic er og meningen skal ud men først til vinter men nu må vi se

Ind er kommet for bredden skyld og så må vi se hvordan de udvikler sig.
Spas Delev, Buljat.
Jordan Ayew(Leje) Razvan Rat(Leje) Aryan 8,25 mill og Crisetig er købt alle rettigheder på.
3o mill brugt 0g 330 mill er kommet ind samt en masse luft i budget

Kommer tilo at spille 4-3-3

Kan først lave en update om nogle dage da jeg  skal arbejde i nogle dage
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #97: 22 Apr 2013, 16:21 »

nogle der spiller med inter nu?
hvordan er de efter den nye opdatering? og hvad med skatten er den blevet rettet?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #98: 17 Maj 2013, 23:21 »

Er endt i Inter i 2019, og har spenderet en hel del penge for at købe spillere til min filosofi... Har hentet de bedste kanter (bortset fra dem jeg efterlod i At. Madrid), samt et par spillere fra Madrid, som jeg faktisk fik med.  Men min filosofi har svært ved at slå igennem i Italien... Medmindre det kun er til de alle er spillet ind, så har jeg brug for en ny taktik at prøve af...

Pt. spiller jeg 4-3-3, med en DM og en Angriber men som sagt slår det ikke til på trods af kompetente unge spillere...

Hvordan plejer i at spille med Inter? Og hvor længe plejer i at bruge på at spille folk ind i Italien?
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #99: 16 Jun 2013, 21:08 »

Ja overstående er nu ikke for at være provokerende eller andet. Jeg spørger fordi en kammerat og jeg skal igang med et længerevarende save, men lidt dalene kæmper. Jeg Inter og kammeraten Roma.

Inden vi går igang med spillet har jeg funderet en del over min kommende en klub.
- Det er en klub jeg aldrig har været, da min sympati ligger hos Milan og Sampdoria ellers.

- (i min verden) er Inter en klub med mange forskellige nationaliteter og gerne sydamerikanere.

- Dernæst tænkte jeg over at de faktisk har haft held til at hente de store spillere i en tid hvor der ellers var langt imellem snapsene. Her tænker jeg især på Ronaldo, som skiftede til Inter mens han var hottest. Hvorfor? - Hvad er det Inter kan?

- Figo tog dertil. Bevares ikke mens han var på toppen, men interessen for ham var stor også fra england, hvor han ellers havde ambitioner om at komme til at spille. Ja Forlan er vel det samme.
For Ronaldo´s situation havde Inter da intet vundet i flere år.

Andre som ellers har kunnet vælge og vrage - Crespo, Vieri, Ibrahimovic, Veron, Eto`o tog samme vej. Ok der var der selvfølgelig kommet nogel mesterskaber i skabet da.

Jeg har et mål i mit Inter Save og få Higuain på toppen sammen med Cassano. Noget jeg godt kunne se ske i virkeligheden.
Måske handle Balotteli tilbage trods mit had til manden. Santon SKAL tilbage

Nå ja Zamorano gik jo også fra Real til Inter..

Nå men glæder mig til at høre jer inkarnerede Inter fans, hvad det er der gør jeres klub speciel
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #100: 16 Jul 2013, 17:03 »

Så er jeg også gået igang med at få ryddet op i den italianske storklub. Jeg startede med at forlænge med de gamle reserve til lavere løn, samtidig med jeg skippede mig af med Stankovic og Chivu. Ind kom Marco Davide Faraoni, Giuseppe Belluschi, Siebe Schrijvers og Sondre Rossbach

Første sæson endte med en 2. anden plads, en semifnale i EL og jeg vandt pokaltuneringen, så alt i alt en fin sæson. Her til starten af anden sæson har jeg gjort mig følgende transfers i håb om at kunne vinde mesterskabet tilbage:

Ind:
Guido Marilingo - 42 mio.
Dusan Tadic - 117 mio.
Diego Fabbrini - fri transfer
Marco Capuano - 85 mio.
Stefano Magnasco - 85 mio.
Lorenzo Crisetig - 22 mio.

Ud:
Juan Jesus - 100 mio.
Rodrig Palacio - 18 mio.
Antonio Cassano - 10 mio.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #101: 23 Jul 2013, 16:20 »

Boerre- Hvordan har du fået Diego Fabbrini på fri transfer?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #102: 23 Jul 2013, 16:43 »

Boerre- Hvordan har du fået Diego Fabbrini på fri transfer?
På samme måde som alle andre..
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #103: 23 Jul 2013, 23:53 »

På samme måde som alle andre..
Er han fri i den nye patch??? Holy moly et scoop  Grin
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #104: 23 Jul 2013, 23:57 »

Er han fri i den nye patch??? Holy moly et scoop  Grin
Det er først i anden sæson han er fri.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010