home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 32019 gange)
rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #75: 03 Feb 2013, 12:01 »

@Rolighed99
Hvordan ser din økonomi ud ?
Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #76: 03 Feb 2013, 14:51 »

@Rolighed99
Hvordan ser din økonomi ud ?

Der er lige gået SU og løn ind, så den har det skam meget fin Thumbs Up


I mit spil derimod havde jeg virkelig ikke en god økonomi, indtil jeg blev overtaget af en gruppe italienske forretningsmænd. Jeg har ikke underskud, mit transferbudget ligger på en 300 mio tænker jeg Smiley
Logged




rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #77: 05 Feb 2013, 15:50 »

Der er lige gået SU og løn ind, så den har det skam meget fin Thumbs Up


I mit spil derimod havde jeg virkelig ikke en god økonomi, indtil jeg blev overtaget af en gruppe italienske forretningsmænd. Jeg har ikke underskud, mit transferbudget ligger på en 300 mio tænker jeg Smiley

Det er jo dejligt med SU'en Wink

Er nemlig overtaget af Toldo .. og han ligger minus penge i klubben, er du blevet overtaget flere gange?
Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #78: 05 Feb 2013, 16:30 »

Det er jo dejligt med SU'en Wink

Er nemlig overtaget af Toldo .. og han ligger minus penge i klubben, er du blevet overtaget flere gange?

ja, jeg blev først overtaget af Il Toldone og dernæst af forretningsmændene. Jeg fik ikke bedre økonomi da Toldo var på banen, desværre.

tak tak Smiley har dog lige fået en både på 700 bobs for at køre på fortovet, så nu er økonomien ikke så god længere ticked off
Logged




rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #79: 05 Feb 2013, 16:32 »

ja, jeg blev først overtaget af Il Toldone og dernæst af forretningsmændene. Jeg fik ikke bedre økonomi da Toldo var på banen, desværre.

tak tak Smiley har dog lige fået en både på 700 bobs for at køre på fortovet, så nu er økonomien ikke så god længere ticked off

Hvor langtid gik der, før forretnings mændene kom ?

Been there, done that Wink
Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #80: 05 Feb 2013, 22:44 »

Hvor langtid gik der, før forretnings mændene kom ?

Been there, done that Wink

1½ sæson efter Toldo tænker jeg ?
Logged




rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #81: 05 Feb 2013, 23:26 »

1½ sæson efter Toldo tænker jeg ?

Ser jeg frem til så Wink haha
kan du ikke oploade et SS af Bardi?
Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #82: 08 Feb 2013, 18:58 »

Ser jeg frem til så Wink haha
kan du ikke oploade et SS af Bardi?

Jeg smider lige et SS op senere i aften Smiley
Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #83: 10 Feb 2013, 18:46 »

Francesco Bardi


2015


2017
Logged




Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #84: 21 Feb 2013, 10:28 »

Så starter jeg op med Inter for første gang, overvejer lidt om jeg skal prøve min 4-4-2 taktik af som jeg havde meget succes med i et Blackburn save hvor jeg vandt champions L og mester  i liga. Hvad siger jeres erfaringer med taktik... hvad plejer at fungere??
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #85: 22 Feb 2013, 10:43 »

Så starter jeg op med Inter for første gang, overvejer lidt om jeg skal prøve min 4-4-2 taktik af som jeg havde meget succes med i et Blackburn save hvor jeg vandt champions L og mester  i liga. Hvad siger jeres erfaringer med taktik... hvad plejer at fungere??

Økonomien er skod, så der er ikke råd til at købe særligt mange nye Samtidig er der ikke mange "kant spillere", og de fleste af disse er wingbacks, så en 4-4-2 er ikke helt ideelt.

Du bør sætte din taktik efter det spillermateriale du har til rådighed, så en 4-3-1-2, 3-5-2, 5-3-2 eller 4-3-3 er nok mest ideelt Smiley
Logged




Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #86: 23 Feb 2013, 11:07 »

Så er sæsonen startet og trods alt har jeg valgt at starte med min 4-4-2 opstilling. Jeg har aldrig oplevet så mange skader som jeg gør nu...  jeg har været oppe på 12 skader hos førsteholdsspillere og var lige kommet ned på 6 da jeg får 3 i den samme kamp!!

Starten er gået således... Startede med 2 kampe mod Mlada Boleslav og vandt begge samlet med 7-2, dernæst mod Maribor som jeg samlet vandt 8-1 over.
I ligaen er jeg også kommet igang og vandt 3-0 ude over Palermo og 3-0 hjemme over Chievo.

Jeg har jagtet en højre midt, og har prøvet at låne og afbetaling men forgæves ingen fundet så palacio bliver løsningen indtil videre med Zanetti som backup.
Kozak som blev indkøbt som reserve for milito har lavet 10 mål i 6 kampe så indtil videre godkendt
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #87: 23 Feb 2013, 12:26 »

Jeg er også startet med Inter, og det går forrygende! Det ser ud til, at jeg langt om længe har fået en 3-5-2 (med kanter) til at fungere! Jeg ligger pt nummer 1 i Serie A med 3 point ned til Juventus efter 14 kampe.

Jeg har desværre måtte skille mig af med nogle af ikonerne, da de simpelthen var for løntunge og ikke blev brugt fast.
I sommeren er Milito sendt til Chelsea. Til januar forlader Chivu, Stankovic og Nagatomo så klubben.

Som erstatning for Milito har jeg hentet Ciro Immobile, og han har gjort det super, og er ligatopscorer med 10 mål indtil videre. Udover ham har jeg hentet det græske stortalent Fountas som har fået et par indhob. Til sidst har jeg lejet en argentinsk kant ved navn Nicolas Colazo.

Jeg stiller op på følgende måde:

                                  Handanovic
                     
                     Silvstre     Ranocchia      Samuel

                               Mudingayi/Gargano

Schelotto/Zanetti  -  Guarin/Kovacic - Cambiasso/Kuzmanovic - Alvarez/Colazo

                      Immobile  -  Cassano

Desuden har talenterne, gjort det rigtigt fint i de kampe de har fået, og specielt Patrick Olsen synes jeg udvikler sig fint.
Logged

Fong19
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #88: 24 Feb 2013, 15:25 »

Jeg er også startet med Inter, og det går forrygende! Det ser ud til, at jeg langt om længe har fået en 3-5-2 (med kanter) til at fungere! Jeg ligger pt nummer 1 i Serie A med 3 point ned til Juventus efter 14 kampe.

Jeg har desværre måtte skille mig af med nogle af ikonerne, da de simpelthen var for løntunge og ikke blev brugt fast.
I sommeren er Milito sendt til Chelsea. Til januar forlader Chivu, Stankovic og Nagatomo så klubben.

Som erstatning for Milito har jeg hentet Ciro Immobile, og han har gjort det super, og er ligatopscorer med 10 mål indtil videre. Udover ham har jeg hentet det græske stortalent Fountas som har fået et par indhob. Til sidst har jeg lejet en argentinsk kant ved navn Nicolas Colazo.

Fedt! har længe haft problemer med 3-5-2 uden wingbacks... kunne du evt. smide et ss op af taktikken? :-)
Jeg stiller op på følgende måde:

                                  Handanovic
                     
                     Silvstre     Ranocchia      Samuel

                               Mudingayi/Gargano

Schelotto/Zanetti  -  Guarin/Kovacic - Cambiasso/Kuzmanovic - Alvarez/Colazo

                      Immobile  -  Cassano

Desuden har talenterne, gjort det rigtigt fint i de kampe de har fået, og specielt Patrick Olsen synes jeg udvikler sig fint.
Logged

Supra societatem nemo

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #89: 24 Feb 2013, 16:57 »

Siden sidst har jeg købt Lago Aspas i Celta i vinteren i første sæson, mens jeg skilte mig af med Palacio og Cassano. Sæsonen endte med en anden plads efter suveræne Juventus. I Europa Leaguen blev det til et nederlag i kvartfinalen til Ajax på straffespark.

Her til anden sæson fik jeg 300 millioner at handle for, men havde allerede forinden sikret mig tre spillere på fri transfer. Luis Muriel fra Udinese, Lisandro Lopez fra Arsenal de Sarandi og Mattia Destro blev hentet gratis. Desuden besluttede jeg mig for at købe Silvstre fri af Palermo efter en god sæson. Så fik jeg også hentet Nicolas Gaitan til venstrekanten for 50 millioner, mens jeg sendte Alvaro Periera til Blackburn for 70 millioner. Biabiany fik jeg også hentet som erstatning til højrekanten. Til sidst købre jeg Alfred N'Diaye i sunderland til den defensive midtbane.

I CHL er jeg allerede videre efter fire kampe, mens det halter bagud i ligaen hvor jeg er pt er nummer 6 efter 11 kampe med hele 11 point op til Juventus på førstepladsen ( dog med en kamp i hånden).
« Seneste Redigering: 24 Feb 2013, 17:04 af ulle94 » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010