home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Usportsligt optræden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Usportsligt optræden  (Læst 4610 gange)
MichaelPaw
Gæst
 
Usportsligt optræden
« : 22 Nov 2012, 20:50 »

Jeg er ved at være pisse sur, Luis suarez får rigtig mange røde kort for mig for usportsligt optræden.

Men hvad kan jeg gøre ved det? Han er nu oppe på 6 røde kort. Jeg har givet ham bøder og det hjælper ikke Skuffet

Så hvad skal jeg gøre ved det?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #1: 22 Nov 2012, 20:53 »

Enten sæt ham til salg og skil dig af med ham. Køb derefter en erstatning for pengene.

En anden mulighed er at smide ham på bænken, og håbe det hjælper. (Kan man ikke advare en spiller om at han ryger på bænken pga dårlige præstationer?)

Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #2: 22 Nov 2012, 20:58 »

En anden mulighed er at smide ham på bænken, og håbe det hjælper. (Kan man ikke advare en spiller om at han ryger på bænken pga dårlige præstationer?)

Det mener man kan Wink

EDIT: Når han får et rødt kort i en kamp, så skæld ham ud i teamtalken(individuel) de plejer at være forståelige)
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #3: 22 Nov 2012, 20:58 »

Enten sæt ham til salg og skil dig af med ham. Køb derefter en erstatning for pengene.

En anden mulighed er at smide ham på bænken, og håbe det hjælper. (Kan man ikke advare en spiller om at han ryger på bænken pga dårlige præstationer?)


Har sat ham til salg. Det blev han sur over og der er ingen der gider at købe ham, nok pga. alle de kort :/

Jeg har også sat ham på bænken og ned på anden holdet, men det hjælper heller ikke.. Når han så får karantæne er det i hele 4 til 5 kampe hver gang Skuffet
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #4: 22 Nov 2012, 20:59 »

Det er heller ikke noget med dårlige præstationer at gøre da han laver mål. han lavede 3 i en kamp også fik han rødt kort :/
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #5: 22 Nov 2012, 21:01 »

Jeg vil da mene at et rødt kort er en dårlig præstation Wink Ligemeget hvor mange mål han har scoret inden
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #6: 22 Nov 2012, 21:09 »

Ja det er vel rigtig nok. Men det er squ da pisse træls :/
Logged

qwetdk
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #7: 22 Nov 2012, 21:29 »

Det nok racistiske udtagelser  Grin

spøg til side, har selv haft det samme problem med en regan jeg fik i mit Fc United of Manchester, intet virker  Skuffet
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #8: 22 Nov 2012, 22:05 »

Et rødt kort skal i sig selv gøre, at du giver ham en bøde på én ugeløn Smiley

Hvis han laver en særlig grov tackling, så kan du begynde at lege med tanken om 2 ugers bøde. Det plejer at hjælpe på spillernes opførsel, da deres personlighedsskills og aggression vil blive påvirket!

Det gør at han - langsomt - vil begynde at rage færre dumme gule og røde kort til sig Smiley

EDIT
Men husk, at dobbelt gult i en kamp kun bør give en advarsel fra din side! Ellers bliver spilleren utilfreds over en hård behandling, og det gavner ingen steder.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #9: 22 Nov 2012, 22:19 »

Det er squ næsten kun fordi han filmer :p
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #10: 23 Nov 2012, 13:56 »

Så kom han op på 7 røde kort på en sæson :/
Logged

El Jefe
Gæst
 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #11: 23 Nov 2012, 13:59 »

Et rødt kort skal i sig selv gøre, at du giver ham en bøde på én ugeløn Smiley

Hvis han laver en særlig grov tackling, så kan du begynde at lege med tanken om 2 ugers bøde. Det plejer at hjælpe på spillernes opførsel, da deres personlighedsskills og aggression vil blive påvirket!

Det gør at han - langsomt - vil begynde at rage færre dumme gule og røde kort til sig Smiley

EDIT
Men husk, at dobbelt gult i en kamp kun bør give en advarsel fra din side! Ellers bliver spilleren utilfreds over en hård behandling, og det gavner ingen steder.
Du er for blødsøden, pluto.
Direkte rødt koster altid 2 ugers løn, sådan er det. Det er ret lækkert, hvis det er en reserve, der hiver store penge hjem.
Dog kan det aldrig betale sig at give en bøde, hvis de har fået 2 gule kort.
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #12: 23 Nov 2012, 14:02 »

direkte rødt = 2 ugers bøde
2 x gule = advarsel

Det altid hvad jeg gør, og har aldrig haft problemer. Hvis det endelig sker at de bliver utilfredse siger jeg bestemt, at jeg synes de har fortjent det. Så siger de 9 ud 10 tilfælde at de godt kan se det fra min synsvinkel.

Derefter bliver det bedre med tiden, jo flere de får.. ellers sparer du i det mindste deres løn  crazy
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #13: 23 Nov 2012, 15:46 »

Jeg plejer at gøre som Pluto. Dog med den undtagelse, at det eneste, der hos mig, ind til videre, har givet to ugelønninger i bøde, er når spilleren udebliver fra træningen.

Ellers hedder det en advarsel for to gule kort, og en bøde på en ugeløn for direkte rødt. Jeg mener det er vigtigt, at slå ned på alle ting, for at undgå, at den dårlige opførsel "smitter" til holdkammeraterne, eller gør dem utilfredse med den manglende straf. 2 gule kort er også for dumt, og skal derfor også give en advarsel. Spilleren der har tilraget sig de to gule kort, modtager som regel også advarslen uden at brokke sig.

Det plejer i hvert fald at holde styr på disciplinen i de ældre versioner af spillet. Jeg har endnu ikke fået spillet så meget FM13, til at jeg har fået nogen erfaringer med, om det har forandret sig drastisk. Men har svært ved at forestille mig, at det skulle være tilfældet.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Usportsligt optræden
« Svar #14: 23 Nov 2012, 23:18 »

Du er for blødsøden, pluto.
Direkte rødt koster altid 2 ugers løn, sådan er det. Det er ret lækkert, hvis det er en reserve, der hiver store penge hjem.
Dog kan det aldrig betale sig at give en bøde, hvis de har fået 2 gule kort.

Ja, jeg er en blød leder Opstemt

Tror jeg også mine kolleger på arbejdet vil sige Wink

Men jeg har gode resultater med det, og spillerne reagerer rigtig positivt på den måde jeg behandler dem på Smiley

Er derudover helt enig med DNE. Udeblivelse fra træning er to ugers bøde, men det har jeg pt aldrig oplevet i nogen af mine spil :/
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010