home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Wester’s taktiske tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Wester’s taktiske tråd  (Læst 124685 gange)
mikestorbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #255: 14 Jan 2013, 16:00 »


hvis du kigger i starten af selv samme side...


ups, godt ord igen  Forlegen
Logged

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #256: 14 Jan 2013, 18:50 »

En kende åndsvag beslutning, kan nogen gange føre til fantastiske sjove ting.. En sådan ting håber jeg opstår, efter jeg har valgt at starte et save med Boreham Wood, fra Blue Square Bet South ! Intentionen er oprykning, og medierne spår dem som 8'er..

Tror du at at Maestoso ville virke til denne klub? har selvfølgelig tænkt at sidde og fifle lidt med taktikken (skal da også have nogle backups), men tror du taktikken kan drejes ind på en klub med så ringe spiller materiale ?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #257: 14 Jan 2013, 19:11 »

ups, godt ord igen  Forlegen

det var ikke en kritik, blot en hjælp, et hint. Smiley

Irriterende at man efterhånden skal smide en smiley med, når man skriver på nettet, ellers misforstår folk det til at være et uvenligt post.
Logged




KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #258: 14 Jan 2013, 20:53 »

Efter to Serie A-titler med AC Milan kan det være, jeg skulle forsøge at teste din taktik. Den kan måske føre mig til CHL-triumf.

Jeg følger op med en update fra AC Milan sæson 2021/22 før eller siden.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Imperatore
Gæst
 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #259: 14 Jan 2013, 20:56 »

Irriterende at man efterhånden skal smide en smiley med, når man skriver på nettet, ellers misforstår folk det til at være et uvenligt post.
Join the club man.

Sorry for off topic i din tråd, Wester. Det er et godt stykke arbejde, du har lavet. Hvis jeg at some point får spillet FM igen og ikke lige kan få det til at fungere, vil jeg da afprøve din taktik.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #260: 14 Jan 2013, 23:42 »


Tror du at at Maestoso ville virke til denne klub? har selvfølgelig tænkt at sidde og fifle lidt med taktikken (skal da også have nogle backups), men tror du taktikken kan drejes ind på en klub med så ringe spiller materiale ?


Hmm det kan jeg sq ikke love men hvis du giver den et forsøg, så vil jeg meget gerne høre om resultatet..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #261: 14 Jan 2013, 23:57 »

wester?
jeg har lige et spørgsmål, håber du vil/kan svare på det.

jeg er randers og det godt rigtig godt ligger nummer 1 i superligaen, første sæson, men syntes virkelig
at jeg kan brænde så fandens mange chancer. har minimum 15 skød og scorer næsten kun 1-2 mål pr kamp.
spiller en flad 442.

min spørgsmål lyder så hvordan for jeg min skarpretter til at scorer noget mere?  han liger sammen med en dybliggende angriber til at fodre ham. har du nogle tricks til hans personlige indstillinger? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #262: 15 Jan 2013, 00:04 »

Hmm det kan jeg sq ikke love men hvis du giver den et forsøg, så vil jeg meget gerne høre om resultatet..

Jeg forsøger mig med Maestoso, i Boreham Wood Smiley må se om jeg kan få det til at fungere :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #263: 15 Jan 2013, 00:09 »

wester?
jeg har lige et spørgsmål, håber du vil/kan svare på det.

jeg er randers og det godt rigtig godt ligger nummer 1 i superligaen, første sæson, men syntes virkelig
at jeg kan brænde så fandens mange chancer. har minimum 15 skød og scorer næsten kun 1-2 mål pr kamp.
spiller en flad 442.

min spørgsmål lyder så hvordan for jeg min skarpretter til at scorer noget mere?  han liger sammen med en dybliggende angriber til at fodre ham. har du nogle tricks til hans personlige indstillinger? Smiley

Jeg roder jo faktisk ikke selv ved de personlige indstillinger, jeg bruger bare standard poacher når det er. Så der kan jeg nok ikke hjælpe det vilde men det er altså ikke unormalt at man har 10-15 chancer og kun score 2 mål...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #264: 15 Jan 2013, 00:10 »

Jeg forsøger mig med Maestoso, i Boreham Wood Smiley må se om jeg kan få det til at fungere :p

Det ville være så sejt hvis det virker  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #265: 15 Jan 2013, 00:12 »

Jeg roder jo faktisk ikke selv ved de personlige indstillinger, jeg bruger bare standard poacher når det er. Så der kan jeg nok ikke hjælpe det vilde men det er altså ikke unormalt at man har 10-15 chancer og kun score 2 mål...
okay, ellers tak. der bare mange der siger man skal ændre hans personlige indstillinger for at scorer mange mål Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #266: 15 Jan 2013, 00:24 »

Det ville være så sejt hvis det virker  Smiley

Det ville skyde din status op som FM GOD i mine øjne Smiley det eneste problem indtil videre er den venstre side.. kan ikke få min Invendig Angriber til at følge højrebacken Skuffet
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #267: 15 Jan 2013, 00:37 »

okay, ellers tak. der bare mange der siger man skal ændre hans personlige indstillinger for at scorer mange mål Smiley

Ja men man skal vide 100 % hvad man gør før man roder med de indstillinger. Der er jeg bare ikke skarp nok til jeg ligefrem kan give gode råd.. sorry...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #268: 15 Jan 2013, 00:38 »

Det ville skyde din status op som FM GOD i mine øjne Smiley det eneste problem indtil videre er den venstre side.. kan ikke få min Invendig Angriber til at følge højrebacken Skuffet

Man marker du ham? For du skal får hver kamp ind og sætte ham til at dække ham. Det sker ikke automatisk..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #269: 15 Jan 2013, 01:12 »

Jeg synes ikke den fungerer særlig godt med man-marking på AML, både fordi man skal huske (!!) at sætte det til hver gang, og fordi han netop bliver på backen hele tiden, og derfor ikke yder støtte til ens egen LB.

Har du overvejet en løsningsmodel der hedder en dybdeliggende playmaker - central (au) på midten.


Jeg har så også hos dybdeliggende playmaker sat "hold på bolden" til nej, da det umiddelbart ikke er meningen.
Logged




Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010