home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Månedens anbefaling
| | | | |-+  Rangers FC - november
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rangers FC - november  (Læst 8884 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Rangers FC - november
« : 15 Nov 2012, 21:39 »



Rangers F.C.
Rangers Football Club - bedre kendt som Glasgow Rangers eller The Gers, har siden klubbens stiftelse i 1873 været en magtfaktor i skotsk fodbold, hvilket klubbens pokalskab vidner om! Klubben har vundet intet mindre end 53 nationale mesterskaber, hvilket er mere end nogen anden klub i verden, 35 skotske FA Cup titler, 25 Ligacup titler samt en enkelt sejr i Pokalvindernes Turnering.

Sammen med ærkerivalen Celtic FC, har de stået for en total dominans af skotsk fodbold. I en ellers relativt lille liga, har Rangers ikke haft problemer med at fylde Ibrox Stadium, med plads til intet mindre end 50.000 tilskuere, godt op. Vildest går det når de møder naboerne og ærkerivalerne Celtic FC i Old Firm. De to Glasgowklubber har mødt hinanden næsten 400 gange, og det har ført til historiske derbyer der er svære at forestille sig, med mindre man har oplevet et af disse. Rangers har sammen med Celtic, været definitionen på skotsk fodbold, og derfor var det et kæmpe chok, ikke bare for skotsk fodbold, men hele fodboldverdenen, da Rangers i 2011/2012 sæsonen blev tvangsnedrykket, til den 4. bedste skotske række, pga. økonomiske problemer.


Klubben i FM

Er du på udkig efter et spændende og udfordrende spil, der er sjovt i mere end en sæson, bør Rangers helt sikkert tages til overvejelse, da der mange forskellige udfordringer i et spil med disse.

For det første, SKAL Rangers tilbage i den bedste skotske række. Et hold af denne kaliber hører ingen andre steder til, men med en spillertrup der indeholder profiler som Lee Wallace, Lee McCulloch og Ian Black, som alle er adskillige niveauer over de lavere skotske rækker, burde de første par oprykninger ikke blive noget problem. Men en ting er at komme tilbage i den bedste række, en anden er at komme til tops i denne! For mens du kæmper dig på vej tilbage, vil andre klubber uden tvivl udnytte dit fravær, til at komme til tops.

En ting der gør alt dette meget mere udfordrende, men også gør dette spil specielt, er grunden til tvangsnedrykkelsen. Økonomien er ikke prangende og transferbudgettet lyder på beskedne 1,5 mio. kr. Udover det vil du være underlagt et transferforbud, som gør alting en lille smule mere kompliceret end du er vant til.

Nogle af de ovennævnte spillere + et par andre, har måske niveauet til den bedste skotske række, men der er stadig langt til at kunne kæmpe med om titlen med tidligere tiders styrke! For at kunne dette, skal der ske noget med truppen, og med den slingrende økonomi er dette lettere sagt end gjort! For at kunne klatre til tops, vil det derfor være nødvendigt både at investere i nyt blod, men også at få styr på økonomien!

Er disse udfordringer ikke nok, kan du jo bare sætte overlæggeren noget højere, og sigte efter klubbens anden europæiske titel! En ting er sikkert, udfordringer, men også muligheder er der nok af. Potentialet skal der heller ikke tages fejl af, det er kun dig og dine managerevner der sætter begrænsninger!

Vores anbefaling til dig, er at tage kampen op, og føre Rangers tilbage til tidligere tiders dominans!
« Seneste Redigering: 12 Mar 2014, 12:46 af Præsidenten » Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #1: 15 Nov 2012, 21:43 »

Tråden her må i øvrigt hellere end gerne bruges til snak om jeres Rangers-saves! Wink
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #2: 15 Nov 2012, 21:55 »

Det lyder interessant! Hvornår ophører transferforbuddet? Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #3: 15 Nov 2012, 22:26 »

Det lyder interessant! Hvornår ophører transferforbuddet? Smiley

Det er det bestemt! Sidder ikke lige i spillet, så nu må du ikke hænge mig op på det, men mener det er fra august i den første sæson, til sebtember i den næste. Altså 13 måneder, i mellemtiden kan du kun hente spillere på 17, eller yngre. Smiley
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #4: 15 Nov 2012, 22:39 »

Det er det bestemt! Sidder ikke lige i spillet, så nu må du ikke hænge mig op på det, men mener det er fra august i den første sæson, til sebtember i den næste. Altså 13 måneder, i mellemtiden kan du kun hente spillere på 17, eller yngre. Smiley
Okay, mange tak. Det lyder umiddelbart som en god udfordring! Jeg er ved at være træt af at være et hold, som vinder den bedste række sæson efter sæson samtidig med, at man får kæmpe transfersummer hvert år.
Jeg tager sgu imod din anbefaling, og så må jeg så må det briste eller bære  Grin
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #5: 15 Nov 2012, 22:42 »

Lyder godt, hold os endeligt opdateret Smiley
Logged

leklik
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #6: 16 Nov 2012, 12:28 »

det er jo fantastisk... klar til en lang og glorværdig karriere
Logged

BIF-Nord
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #7: 16 Nov 2012, 20:12 »

Jeg er startet med Rangers, og det er sjovt... Godt nok er det lidt for nemt at vinde, men det er en hård opgave med økonomien, da nogle af de spillere der stadig er der hæver en god hyre...

Men de har et godt hold. Neil Alexander holder 100% i målet, Sebastien Faure, Lee McCulloch, Ian Black, Dean Shiels, Francesco Stella, Francisco Sandaza, David Templeton, Anestis Argyriou og Emilson Cribari er sikre. Unge talenter som Luca Gasparotto, Fraser Aird, Lewis MacLeod, Callum Gallagher, Barry McKay, Blair Currie og Kristian Gibson er værd at holde øje med.

Jeg kunne desværre ikke holde på Lee Wallace der røg til QPR for 25 millioner kr. Desuden røg Scott Gallacher, Kyle Hutton, Andy Little, Kal Naismith, Andrew Mitchell, Robbie Crawford, Darren Cole, Ross Perry og Chris Hegarty for næsten 3 millioner samlet.

Ind blev til gengæld hentet Ronnie Schwartz i Randers (måske urealistisk), Neil Kilkenny i Bristol City, en ung lovende tysk målmand Emilio Fioranelli i Mechtersheim, Lorenzo Pique på fri transfer, Thomas Piermayr på fri transfer (super køb), Andreas Dahl (tidligere FCN) i Hammarby, Lionel Carole i Benfica (super køb), Ricardo Rocha på fri transfer, Eric Lichaj lejet i Aston Villa, Andrew Hjulsager hentet i Brøndby og Tomasz Gruszczynski i Progrez. Det er med at være vaks inden Transfer forbuddet træder i kraft...

Jeg vandt suverænt 3 division med 95 point (30 point mere end nr. 2). Jeg vandt desuden den lille Pokalturnering Ramsdens Challenge Cup. I Liga Cupen røg jeg ud til Celtic i 3 runde og i Pokalturneringen i 4 runde til Dundee, men slog bl.a. Kilmarnock fra PL ud og det jeg synes var lidt forkert var at jeg var favorit i kampe mod Kilmarnock, Dundee og også 1. divisions hold, og mine fans var meget skuffet over mit nederlag til Celtic på 2-0...

Ronnie Schwartz blev suverænt min topscorer med 30 mål i 38 kampe, og han blev også udtage til det sanske landshold en enkelt gang dog uden at komme i kamp (igen måske lidt urealistisk).

Jeg sluttede 1. søson med et minus på 15 millioner kr., men diverse salg af profiler Lee McCulloch, Emilson Cribari, Anestis Argyriou, Dorin Goian (tilbage fra lån), Neil Kilkenny, David Templeton, Francisco Sandaza og Ricardo Rocha plus indtægter fra sæsonkort og sponsorer nåede jeg op på mere end plus 100 millioner. Jeg er dog halvvejs nu i 2. sæson og jeg har allerede tabt 80 millioner!!!!!

Dog er også hentet spillere som Eric Djemba Djemba, et scoop uden lige med Barry Ferguson 35 år tilbage i Rangers plus 36 årige William Gallas på fir transfer. Ilyas Zaytulaev og et kanon køb i Giovanni Christofari plus jeg har beholdt Carlos Bocanegra efter endt lejemål.

Jeg fører suverænt 2. division, og har igen vundet den lille pokalturnering Ramsdens Challenge Cup. Jeg tabte dog igen i  3 runde af Liga Cupen til Celtic, men jeg er i 5 runde i Pokalturneringen hvor Queen Of Sth venter...

Igen er Ronnie Schwartz suveræn topscorer med 22 mål i 24 kampe og desuden har han fået 2 landskampe for Danmark :-)

Men gå i gang med Rangers det kan kun blive et godt spil :-)
Logged

DER ER ANDET I LIVET END FODBOLD... NOT!!!

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #8: 16 Nov 2012, 20:23 »

Fedt hold at spille med...

Jeg er igang med min 5 sæson.  3 oprykninger i træk, samt en 2 plads i Premier division efter suveræne celtic. Har vundet challenge cuppen 2 gange. Dog mangler jeg de 2 store pokaltitler.

Det er først nu at økonomien er begyndt at blive god.

Har satset meget ungt. har vel omkring 8mand i start 11'eren som er under 21..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

El Jefe
Gæst
 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #9: 17 Nov 2012, 01:27 »

Originalt fundet på.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #10: 17 Nov 2012, 01:30 »

Meget originalt.
Logged


Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #11: 17 Nov 2012, 07:58 »

Meget originalt.

Originalt fundet på.

Tak for rosen - det er den slags der giver lyst til at fortsætte vores frivillige arbejde på siden. Så mange tak!
« Seneste Redigering: 17 Nov 2012, 08:00 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

El Jefe
Gæst
 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #12: 17 Nov 2012, 08:56 »

Selv tak.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #13: 17 Nov 2012, 11:33 »

Fedt at se at der er nogle der tager udfordringen til sig! Smiley
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - november
« Svar #14: 19 Nov 2012, 17:19 »

Tak for god anbefaling, jeg havde ellers ikke fået købt spillet, men kortet måtte æde lidt overtræk så jeg kunne få det efter denne anbefaling
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010