home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City  (Læst 17888 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #30: 20 Aug 2013, 23:58 »

Er startet på et save med Man city. Grunden er at de ikke bare skal være en køber klub som folk ser dem i virkeligheden, men mere en klub der fokusere på talentudvikling og men samtidig vil der også blive købt ind så det ikke kun er unge spillere der skal bringe succes i klubben. skal lige siges jeg spiller med summer-update.


Venskabskampene gik fint, vandt dem alle sammen og lukkede kun et mål ind i de 5 kampe, så er ganske tilfreds Smiley
Ligaen er 4 kampe gammel og må sige min taktik virker rigtig godt, har endnu ikke lukket et mål ind. Min debutkamp bød på en 6-0 sejr over Swansea så er ganske tilfreds med hvordan det er gået.

Af handler har jeg kun lavet et, selvom jeg ikke havde behov kunne jeg ikke lade vær. Fik hentet Ben arfa for sølle 67,5, så han er blevet back-up for David Silva selvom jeg gerne ville have haft en back-up for navas, men da jeg ikke kunne finde nogle på næsten samme niveau, til ikke alt for mange penge, så ville jeg hellere vente.

Jeg vender tilbage når jeg har spillet lidt mere.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #31: 22 Aug 2013, 23:19 »

Jeg har nu spillet frem til 15 januar og har lavet min sidste transfer. af indkøb har brugt 500 mio ca, selvom holdet er fuld er stjerner, ramte jeg en down-periode hvor resultaterne ikke var tilfredsstillende, så jeg skiftede spille stil og taktik, og med mine indkøb er jeg rigtig tilfreds.
har lavet følgende handler i vinter transfer: Dede - 240 mio, Griezmann - 192 mio. Grunden til indkøbende er at jeg ikke følte jeg havde nok styrke i midterforsvaret og venstrekant.
Jeg har valgt at skille mig af med følgende: Nasri - 130 mio, Kolarov - 52,5 mio. Grunden til salg af disse er at jeg simpelthen ikke kan lide dem, og så trækker de også en høj løn.

Ligaen er i fuld gang, og det har virkelig været et fornøjelse at spille. Jeg har spillet 23 kampe, 17 vundet, 5 uafgjorte og et enkelt nederlag(tabte 3-2 til Man utd. CL kom jeg i gruppe med Lyon, kiev og galatasary. Jeg startede med at spille med reserver i de 2 første kampe, men da jeg spillede begge uafgjort, var det på tide at komme op i gear, der resten af kampene stillede med stærkeste hold og er også endt på 1 pladsen, så er tilfreds.
Jeg har valgt at få klubben til at købe stadionet så vi kan få flere pladser samt opgraderet alle mine faciliteter.

Vil vende tilbage når sæsonen er slut Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #32: 24 Aug 2013, 20:12 »

Så er første sæson færdig spillet og det er gået ganske fint. Ligaen blev vundet 88 point, 6 ned til Chelsea og 7 ned til Arsenal, så er meget glad for trofæet allerede i første sæson.
Capital one cuppen, blev desværre tabt på straffe til Tottenham, hvilket var utoligt ufortjent, men sådan er fodbold jo.
FA cuppen, blev også tabt i finalen til Arsenal 1-0. De var langt bedre til at udnytte deres chancer og holde fint på bolden, vi spillede af lort til men må jo bare tage revanche næste år.
Champions league, et trofæ som jeg havde regnet med at vinde indenfor 3 år, selvom man syntes City har holdet til at vinde alt første sæson, så er der altså en kæmpe udfordring i at få de nye spillere til at spille godt sammen. i første knockout runde mødte vi mægtige Barcelona, som blev slået samlet 4-2, efter følgende mødte vi Arsenal og Chelsea de blev også slået henholdsvis 4-1 & 5-1 samlet, så ventede Real madrid i finalen, en kamp jeg følte der ville blive utrolig svær, men drengene viste mod og dygtighed og vi vandt kampen 2-0. så alt i alt en godkendt første sæson hos Man City.

Af transfer, er der sket en del på holdet. Som i har kunnet læse i mine tidligere indlæg, så købte jeg jo Ben arfa, men han er så røget til Valencia for 170 mio hvilket er en pæn slat hvis man tænkte på hvor lidt jeg gav for ham. Dzeko og Negredo skrifter begge til Dortmund for henholdsvis 200 og 150 mio, de har spillet af lort hele sæsonen. Dzeko har scoret 3 i 17 kampe og Negredo har spillet 15 og ikke scoret overhovedet, så ud med dem. Jovetic er også røget porten tilfordel for FC Bayern. han blev bytte med Thiago og 24 mio til dem.
Benteke er også købt ind som back-up for "KUN" 125 mio måtte jeg give for ham.

Priser:
Guldhandsken: Joe hart vandt prisen for 3 år i træk.
Spillernes spiller: Kompany vandt denne titel. han har været helt ustyrlig i sæsonen han har scoret 10 i ligaen og bare været en sand klippe i forsvaret.
Topscorer: Sergio Aguero vandt denne titel med 29 mål i 36 kampe.
Året spiller: David Silva stak af med denne titel, han har spillet utroligt godt, han er og bliver min assitskonge med 26 ass og 9 mål.
Årets manager: Den fine titel fik jeg tildelt, hvilket jeg er glad for. Havde en Vindingsratio på 66% hvilket jeg ikke helt selv er tilfreds med, men det er okay.

Det var første sæson, vender tilbage når Ligaen begynder igen.


 
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #33: 25 Aug 2013, 01:19 »

Så skal jeg snart begynde på 2 sæson og har færdig gjort mine indkøb.

Transfer
Thiago - 24 mio plus jovetic
Benteke - 125 mio
Enrique - 125 mio
Adam Maher - 130 mio
Dennis Paret - 44 mio.
+ nogle talenter

UD
Jovetic - Thiago
Ben Arfa - 170 mio
Dzeko - 200 mio
Negredo - 150 mio
Fernandinho - 260 mio
Lescott - 100 mio
Clichy - 205 mio
og så nogle reserve spillere.

Føler selv jeg er godt og grundig klar til at tage hul på 2 sæson. kunne sagtens have købt top stjerne til alle positioner, men så føler jeg ikke det er ret sjovt i længden, så derfor har jeg handlet som jeg har gjort. Tror sagtens jeg kan gentage sidste års sucess, eller det håber jeg ihvertfald jeg kan. vender tilbage når jeg er nået til vinter Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #34: 25 Aug 2013, 04:55 »

Fin måde du spiller med City med, DennisLauridsen! Smiley Kunne man få et SS af dit hold?

- Btw. har jeg også lige startet et lille 'hyggespil' med Man City, men jeg har dog ikke meget tid til at spille pt...
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #35: 25 Aug 2013, 13:13 »

Fin måde du spiller med City med, DennisLauridsen! Smiley Kunne man få et SS af dit hold?

- Btw. har jeg også lige startet et lille 'hyggespil' med Man City, men jeg har dog ikke meget tid til at spille pt...
Tak skal du have Rsiom Smiley. fedt jeg ikke er den eneste.

her er et ss af mit hold:
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #36: 28 Aug 2013, 20:56 »

Så er jeg nået til 14 februar og det går ganske godt Smiley
Jeg har valgt ikke at lave nogle handler her i vinterpausen da jeg føler jeg er godt besat på pladserne i forhold til min taktik.
Når sæsonen slutter har jeg valgt at lave min taktik helt om, så det kommer til at blive en 4-3-1-2, hvilket jeg er meget spændt på at se hvordan det vil gå, da min nuværende taktik har været exceptionel.

Ligaen fører jeg med 7 point ned til Man Utd, som har været flyvende på det sidste.
Er videre i alle turneringer endnu som ikke er afsluttet. Har allerede vundet VM for klub hold, Super cuppen og CS. Jeg håber at kunne vinde alt i denne sæson.

Jeg vender tilbage når jeg skal starte på den nye sæson, hvor jeg vil give jer et indblik i min nye taktik.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #37: 29 Aug 2013, 23:34 »

Så Blev anden sæson afsluttet med maner! Kunne ikke være en mere glad manager lige nu. En ny sæson står for døren og det betyder forandring idet at jeg vælger at skifte min "vinder" taktik ud, med en helt ny jeg aldrig har spillet med før, vender tilbage med facts omkring den nye sæson, når jeg har spillet alle mine venskabskampe.
Men et tilbageblik på hvordan sæsonen gik.
Ligaen blev vundet med 95 point hvilket er det samme som Chelsea i sæsonen 04/05. Carling cuppen, Super Cuppen, VM for klubhold, FA Cuppen, CS, CHL blev vundet. alle 7 trofæer kom hjem i skabet i anden sæson. Det viser bare holdet er utrolig stabilt og spiller godt sammen.

- Ligaens topscorer: blev IGEN Sergio Aguero men med 38 mål i 38 kampe. samlet scorede han 52 mål i 61 kampe,
- Guldhandsken: blev igen Joe Hart som der ikke blev scoret på i 18 kampe.
- Spillernes spiller i år: Sergio Aguero vandt i år denne titel. fuldt fortjent efter min mening. kunne også have gået til David Silva.
- Årets fodbold spiller: David Silva blev igen valgt til årets spiller, som har været klasse i år. (bedre end sidste år)
- Årets manager: Den fine titel blev jeg igen tildelt.

Jeg vil vende tilbage når jeg har lavet indkøb + testet min nye taktik som jeg går igang med nu Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

sebber1234
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #38: 08 Okt 2013, 09:42 »

Gaar det stadig godt med $ity?  Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #39: 08 Okt 2013, 14:18 »

Gaar det stadig godt med $ity?  Smiley
Har desværre mistet mit save, da min computer fuckede helt op desværre. Men følte faktisk de var ret fede at spille med, da jeg spillede som jeg gjorde. Men er på udkig efter et andet hold men kan bare ikke finde et Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

sebber1234
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #40: 08 Okt 2013, 15:29 »

Har desværre mistet mit save, da min computer fuckede helt op desværre. Men følte faktisk de var ret fede at spille med, da jeg spillede som jeg gjorde. Men er på udkig efter et andet hold men kan bare ikke finde et Skuffet
Jeg kan varmt anbefale FCK hvis du vil starte lidt lavere denne gang Wink

Eller saa kan du gaa i krig med den franske liga - Monaco eller P$G Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #41: 08 Okt 2013, 18:25 »

Jeg kan varmt anbefale FCK hvis du vil starte lidt lavere denne gang Wink

Eller saa kan du gaa i krig med den franske liga - Monaco eller P$G Smiley
Er pt begyndt med Milan, som du vil kunne læse lidt om i milan tråden snart Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #42: 16 Okt 2013, 14:06 »

Andre end mig der spiller med City for tiden? Smiley
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #43: 16 Okt 2013, 14:11 »

Andre end mig der spiller med City for tiden? Smiley

Jeg spiller også med dem her på faldrebet til FM14. Er i februar første sæson.
Logged

Simply Arsenal.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #44: 16 Okt 2013, 14:17 »

Jeg spiller også med dem her på faldrebet til FM14. Er i februar første sæson.

Fedt!

Jeg vandt selv ligaen i første sæson, men Chelsea er stukket af her i anden sæson, hvor de har et 14-points forspring.

Til gengæld er jeg i år med helt fremme i de andre turneringer, hvor jeg kun havde succes i ligaen i den første sæson.

Aguero, Benteke og Kompany er virkelig nogle bæster!  Cool

Edit: Har du gjort brug af George Evans fra u-18 holdet? Smiley

Forventer mig meget af ham - måske ikke som starter, men håber han kan blive en god rotationsspiller.

« Seneste Redigering: 16 Okt 2013, 14:33 af ulle94 » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010