home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Malaga [FM 13]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Malaga [FM 13]  (Læst 11691 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #15: 10 Dec 2012, 14:43 »

Er nået til december i første sæson

Det har gået bedre end jeg havde regnet med, hvor det sluttede af med denne sejr over Real Madrid:

Havde bestemt ikke regnet med Opstemt Opstemt Opstemt

Ny indkøbet Royston Drenthe har været helt fantastisk, sammen med Wellington Nem og Okore

Økonomien er dog stadig skrantende og ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved den, nogle forslag??
Håber at kunne hente et par spillere på fri transfer hertil jul!
ser godt ud:)
- jamen er stoppet da, jeg vandt alt på 2 år, syntes det blev for let.
op til 3 sæson begyndte rigmanden at fylde klubben med penge, men har droppet spillet og kastet mig over randers Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #16: 10 Dec 2012, 18:03 »

Altså ham den egyptiske eller hvad han nu er ejer?
For fik nemlig en ny i 1. sæson

Blev nr. 3 første sæson, og vandt CL ... Smiley
Logged

Winners never quit and quitters never win

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #17: 10 Dec 2012, 18:17 »

samme her Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #18: 10 Dec 2012, 18:23 »

Altså det var den nye ejer som skød penge i din klub?
Logged

Winners never quit and quitters never win

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #19: 16 Dec 2012, 18:11 »

ja Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #20: 01 Aug 2013, 20:00 »

Er der nogen der har erfaringer med Málaga, jeg har gået og tænkt på at starte et spil med dem nemlig? Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #21: 05 Sep 2013, 17:34 »

Er der nogen der er i gang med Málaga?

Jeg har spillet en sæson i klubben, hvor jeg blev nummer tre, røg ud af Europa Leaguet og kvartfinale i Copa del Rey. Økonomien kom hurtigt til at hænge i laser grundet gælden, og lønningerne, men ejeren solgte klubben til Lorenzo Sanz der omlagde gælden i et langsigtet banklån med et afdrag på 2 mio. om måneden, så det hjalp en del! Derudover har jeg afskibet ALLE de løntunge spillere som Joaquin, Welligton, Baptista og ja alle de gamle drenge. Opstillingen til 2. sæson er en 4-2-3-1 og taktikken er henlagt til stift, kontrollerende fodbold med konstruktiv boldbesiddelse.

Ospina
Gamez - Mertens Indi/Demichelis - Alderweireld - Digne
Camacho - Praet
Lamela - Isco - Ljajic
Fierro

Meget ungt hold, der er meget anderledes fra startholdet der rummer enkelte guldkorn, men alt for meget lort.

Ospina og Mertens Indi er hentet på fri op til denne sæson. Alderweireld blev hentet for 80 millioner sidste sommer, Digne for 72,5, Praet for det samme. Lamela for 162 denne sommer, Ljajic er lejet for to år megabilligt, mens Fierro kom fra 38 i vinters. Det er fint ungt hold med meget potentiale, og jeg har ingen særlig tilknytning til andre end Isco. Så målet er at få udviklet så mange af disse spillere og få dem solgt dyrt, så jeg kan få sparket nogen penge ind i klubben!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #22: 05 Sep 2013, 18:15 »

spændene hold du har fået dig Smiley
Jeg vandt ALT med Malaga på 2 år hvor efter jeg mistede lysten Skuffet
men de er helt sikkert et fedt hold at spille med.
Logged

H A L A   M A D R I D!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #23: 05 Sep 2013, 19:12 »

spændene hold du har fået dig Smiley
Jeg vandt ALT med Malaga på 2 år hvor efter jeg mistede lysten Skuffet
men de er helt sikkert et fedt hold at spille med.
Ja, det er et ret habilt hold med masser af endnu uforløst talent. Min offensiv er helt absurd talentfuld og har verdensklassepotent iale stort set alle fire inden ret længe. Opstemt Jeg håber det kan blive til noget stort. Jeg bor pt. i Málaga selv, så synes det var nærliggende at spille med dem. Opstemt
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #24: 05 Sep 2013, 20:20 »

Ja, det er et ret habilt hold med masser af endnu uforløst talent. Min offensiv er helt absurd talentfuld og har verdensklassepotent iale stort set alle fire inden ret længe. Opstemt Jeg håber det kan blive til noget stort. Jeg bor pt. i Málaga selv, så synes det var nærliggende at spille med dem. Opstemt
Det vil jeg også mene at være en god grund Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #25: 15 Okt 2013, 16:34 »

Har det mest fantastiske Málaga-hold nogensinde! Har fuldkommen revolutioneret holdet, og det resulterede i første store resultat i tredje sæson, da vi for første gang gik videre fra gruppespillet og simpelthen gik hele vejen og vandt Champions League. Den sejr blev grundlagt med store resultater på udebane mod meget store hold. Ottendedelsfinalen var mod Bayern München, og der blev det til 2-2 ude og 1-0 hjemme. Kvartfinalen mod Real Madrid endte med en SENSATIONEL 4-2 sejr ude og 1-1 hjemme, mens vi tabte 3-2 ude mod PSG, men samtidig vandt 2-1 hjemme og gik videre på de berømte udebanemål. Finalen stod mod Inter der blev domineret langt ud af Millenium Stadium i Cardiff og besejret 3-0 til episk jubel for mit vedkommende.

Det ændrer ikke så meget på målene her for 4. sæson der hedder top 3, gerne så tæt på Real og Barcelona som muligt samtidig med, at det gerne må blive kvartfinaler i både CL og Copa del Rey! Holdet i sig selv stinker langt væk af potentiale og udover Valdés på 33-34 år og Gaméz der delvist spiller på højrebacken, så er ældste spiller 25. Holdopstillingen er følgende. Holdet er finansieret af gode resultater der selvfølgelig har forbedret min økonomi væsentligt, samtidig med, at jeg også har solgt spillere. Sæsonstarten har været god i La Liga med 6 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag i La Liga, deriblandt en 4-2 sejr over Real Madrid hjemme, samtidig med, at de tre første kampe i Champions League mod Dortmund, Zürich og Celtic har resulteret i 7 points.

Victor Valdés (Fri)
Jesus Gamez(Var i klubben)/Hugo Mallo (130 mio) - Iñigo Martinez (162,5 mio) - Bruno Martins Indi (Fri) - Lucas Digne (72,5 mio)
Yann M'Vila (107 mio) - Pedro Obiang (50 mio)/Dennis Praet (72,5 mio)
Erik Lamela (162,5 mio) - Isco (Var i klubben) - Iker Muniain (200 mio)
Carlos Fierro (38 mio)


Det eneste jeg er ked af er, at FM14 kommer så snart. Det her er det mest talentfulde hold jeg nogensinde har rådet over i FM, men jeg kunne godt forestille mig, at det er hold og mig har et par sæsoner i sig endnu. Den Champions League-titel har jeg ikke kunne vinde på 10 år med Dortmund, men den er ganske fantastisk og luner. Der skal gerne nogen flere på her.
« Seneste Redigering: 15 Okt 2013, 16:46 af -LFC- » Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010