home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23489
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Julius2312
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  A.S. Roma
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: A.S. Roma  (Læst 50842 gange)
warmon
Landsholdsspiller

Sv: A.S. Roma
« Svar #90: 19 Dec 2012, 11:16 »

Er der noget nyt snart? Eller er du stoppet med at spille??

Det går ikke så stærkt ^^ går som sagt på uni, og der er rigelig med læsning når man læser til Kiropraktor Smiley Men jeg er stadig i 1. sæson pt. gået ind i marts, og jeg har et underskud på 117 mio...

Edit: I ligaen er det god tæt, jeg er 3 point foran Juventus, 18-6-0 mod deres 17-6-1, vi har 20 point ned til nr. 3, så jeg tror roligt vi kan afgøre at mesterskabet havner blandt de 2 hold ^^
« Seneste Redigering: 19 Dec 2012, 11:29 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #91: 19 Dec 2012, 16:32 »

Nå endelig, endelig kom der en ny database ud, hvor skatteregler skulle være ændret, og andet skulle fungere ordentligt Smiley så jeg lægger mit lille prøve save med ændrede skatteregler på hylden, og finder i stedet et nyt frem med den nye database Smiley så håber jeg sku det virker i denne omgang! ^^

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #92: 20 Dec 2012, 08:08 »

Nå endelig, endelig kom der en ny database ud, hvor skatteregler skulle være ændret, og andet skulle fungere ordentligt Smiley så jeg lægger mit lille prøve save med ændrede skatteregler på hylden, og finder i stedet et nyt frem med den nye database Smiley så håber jeg sku det virker i denne omgang! ^^

Det gør jeg også:) Har jo hele juleferien til at spille, det blir dejligt:)

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #93: 20 Dec 2012, 08:48 »

Det gør jeg også:) Har jo hele juleferien til at spille, det blir dejligt:)

Præcis Smiley og denne gang skal der virkelig trækkes igennem Smiley <3

Edit: Slet ikke andre der har valgt at give i kast med Roma udover mig selv og asroma1987? Smiley
« Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 09:41 af warmon » Logged

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #94: 20 Dec 2012, 11:03 »

Så må vi håbe at skatten virkelig er rettet denne gang men mon ikke den er det? Nu har de trods alt haft 2 forsøg:-)

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #95: 25 Dec 2012, 15:26 »

Patch 13.2.1
1. sæson resume

Det første jeg vil sige er: Glædelig bagjul til jer alle sammen, håber I havde en ligeså hyggelig aften som jeg, og tilbragte den i selskab med jeres familie og gode venner, Peace

Nu til det væsentlige! Ligesom de fleste andre har den de sidste dage stået på juleferie, og siden 13.2 kom ud, besluttede jeg at jeg ville starte et nyt save med A.S. Roma. I følge patch notes, skulle skatteproblemet være rettet i 13.2, så jeg håber da på at det rent økonomisk kan løbe rundt...

Vi starter med at se på taktikken! I mine tidligere saves har jeg spillet med denne taktik, den smalle diamant. Den har haft rimelig succes, så hvorfor ændrer en vindertaktik? Men... efter de første træningskampe hvor jeg ikke rigtig fik den succes jeg håbede på (eller måske forventede?), søgte jeg inspiration i andre klubtråde her på fm-freaks (læs Tottenham-tråden). Jeg besluttede at udvikle min smalle diamant til en version med fløje, og jeg endte med denne taktik, 4-4-1-1. Mine wings bytter plads for at sikre sig at min modstander aldrig er i 100% balence, hertil suplerer jeg med opråb for at holde kontrol og stå en smule dybere mod de store hold, eller det høje pres, hvor jeg ikke møder nogen angribere der minder om Bolt på en sprint...

Et blik på mine transfere viser at de spillere der blev, bogstavligt talt, sparket ud af klubben, enten fordi de ikke havde potentialle til mere end Serie C2 (hvilet må siges at være en del ungdomsspillere), eller enten havde kort tid tilbage af kontrakten eller bare trak for meget i løn!

Ud røg Lobont og Sergio... De trak en habil løn og ville ikke gå ned for at forlænge, så ud med jer 2! Castan synes jeg trak en al for høj løn (1,9 mio/måned) og da Fiorentina gerne ville have ham jamen så lunede de penge rigtig godt, alt i alt en indtjening på små 40 mio, hvis man medregner hans løn.

Ind kom så Okore, billig og solid forsvarsklippe med enormt udviklingspotential le. Fabio Grosso, manden har tidligere vundet VM og ville gerne være back-up for mit hold, godt med noget solid erfaring! Vi lejede så Milevskyi til 50% i løn, men den aftale blev opsagt efter ca. 6 måneder... Jeg brugte ham ganske enkelt ikke da Destro spillede fantastisk... Ind kom så i stedet Gerard som Back-up til mine kanter, men en skade gjorde han fik chancen fra start, og som tak kvitterede han med 3 mål og 7 oplæg i 12 kampe inden han blev ankelskadet og sendt retur til Barcelona...

Holdet bag holdet skulle naturligvis også være på plads, og intet mindre end 11 mand af staben måtte finde sig arbejde et andet sted... Samtidig checkede 26 nye medarbejdere ind...

Truppen var dermed sat, og vi var klar til at udfordre de store i Italien, spørgsmålet var så, kunne vi stå distancen over en hel sæson? Som tidligere lader vi billedet fortælle den 1. del af historien, og så kommer jeg ellers med alle de fine detaljer!

På papiret ligner det en fuldstændig sikker sejr, men med en del sejre på 1 mål, og juventus der startede ud med at være ubesejret i de første 11. kampe, var der ingen tvivl om at det var mellem os og dem kampen skulle stå... Det handlede blot om hvem der først ramte formdykket... Det gjorde de, og som man også ser lavede vi altså 110 mål i kun 38 kampe, et snit på 2,89 mål/kamp, så der har også været storsejre imellem... Selvom Juventus kun blev 2’er i Italien kunne de altså lade sig hylde som vinder af CL, så mon ikke de er okay tilfredse i Torino... Selvom vi også vandt pokal-turneringen over Milan i finalen med 2-1.

I får lige lidt SS af mine unge drenge der i den grad har præsteret over alle forventninger jeg havde til dem!
Tomas Svedkauskas, vores unge MM fra Litauen har virkelig grebet sin chance, da Stekelenburg blev skadet i 3 måneder, og har virkelig udviklet sig! Han bliver faktisk vurderet til at have et højere potentialle end Stekelenburg, så det bliver spændende om nogle år!

I forsvaret kunne jeg selvfølig godt fremhæve en Jores Okore, der har gjort det fantastisk, men i stedet er valget gået på det unge super talent Alessio Romagnoli. En skade i opstarten til Burdisso betød at han fik chancen, og eftersom forsvaret virkede solidt så arbejdede jeg udfra filosofien ”never change a winning team”. Som tak betalte den unge knægt tilbage med kampe på højt niveau, og en fantastisk udvikling! Måske er der en fremtidig kaptajn gemt i denne dreng? Tiden må vise det...

På midtbanen ville det være naturligt at fremhæve De Rossi, vores VC og klubikon... Men i stedet vælger jeg endnu en af de unge spillere, nemlig Erik Lamela, der i sandhed har taget skridtet op fra stor talent, til super stjerne! Med hele 20 mål og intet mindre end 24 oplæg fra udgangspunktet som venstre wing, må han siges at være årets spiller i Roma. Det havde jeg ikke i min vildeste fantasi drømt om han ville præstere!

I angrebet blev der ligeledes en ny stjerne til på himlen... Mattia Destro leverede imponerende 40 mål i ligaen, hvilket gjorde ham til topscorer, ikke bare i Italien, men i hele Europa. Han er selvfølgelig hentet på fri transfer til klubben frem mod næste sæson...

Nu til det spændende... Min økonomi hænger i laser efter 1. sæson... Tror også det har en del med mine indtægter at gøre, men et underskud på godt og vel 230 mio... Lyder måske voldsomt, men jeg har også gjort handler frem mod næste sæson, så der kan du nok fjerne godt og vel 100 mio. i transferudgifter og spillerbonus for underskrivelse af kontrakt, nye personale osv. Kombineret med vi ikke spiller CL og mangler præmiepenge derfra, passer det måske meget godt i virkeligheden... I finder her overblikket over indtægter og udgifter. Det samlede underskud for sæsonen blev lige under 100 mio.

Jeg kommer med en update frem mod 2. sæson når jeg er igennem opstart og har fået trimmet min trup lidt ned, da der jo er en del der kommer retur, og jeg har forstærket mig en del... Men mere om det i næste update,  Wink... Har i spørgsmål eller ønsker om SS eller andet, så giv lyd! er mere end villig til at dele mine erfaringer med jer! Indtil da god ferie, få nu spillet rigeligt i den gode tid og ellers er der blot at sige!

La Maggica

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #96: 25 Dec 2012, 22:31 »

Præsæson 2. sæson!

Ind er kommet hele 6 1. holdsspillere, de ses herunder:
Mattia Destro (fri)
Luke Shaw (fri)
Salvatore Bocchetti (fri)
Vladimir Weiss (fri)
Frederico Macheda (leje)
Mattia De Sciglio (137,5 mio fra Milan,

Og 7 ungdomsspillere, alle regens, til en samlet værdi af 29 mio. Med nye ansigter i truppen og et lønbudget der er skredet en del, måtte der først sorteres fra på ungdomsholdet, alle med under 2 stjerner i potentialle blev løst fra kontrakt, og så skulle der ellers sælge ud af reserverne... Følgende har forladt Roma i sommerpausen:

Marquinho, Napoli (DE, 17 mio.)
Wesley Yamnaine, Evian (2,1 mio.)
Marco Borriello, Napoli (42 mio.)
Luca Antei, Novara (2,75 mio.)
Nicolas Lopez, Napoli (9,25 mio.)
Paolo Frascatore, Espanyol (3,25 mio.)
Loic Nego, PAOK (6,75 mio.)
Stefano Sabelli, Reggina (6,25 mio.)
Pablo Osvaldo, Granada (24 mio.)
Jose Angel, Parma (45 mio.)
Nicolas Burdisso, Monaco (9,5 mio.)
Ivan Piris, Milan (75 mio.)

Alt i alt er der kommet indtægter for ca. 167 mio. (hurtig hovedregning viser at vi burde have tjent mere med de 75 mio. for Ivan Piris, men desværre skulle en 3. part have 90% af beløbet) og dermed er der sat orden på klubbens økonomi igen, virkelig vigtigt når vi skal kigge langt frem ad! Tror virkelig på jeg får succes med at købe de unge italienske spillere tidligt og så selv udvikle dem, næste mål må være den unge MM fra Inter og SES fra Milan. Så må vi se hvilke andre unge italienske spillere der skal tage til hovedstaden for at spillet for HOLDET i Italien!

Jeg føler at holdet sagtens kan være en del af kampen om Serie A, selvom bestyrelsen kun forventer CL-kval. Så jeg tror nu jeg beholder mit job. I CL forventes det at jeg kommer videre fra gruppespillet! Pokalturnering vægtes atter ikke særligt højt, men de bedste unge talenter og reserver får deres kampe der. Har forresten fået R. Madrid, Zenit og Dinamo i CL

Venskabskampene viser vi er helt klar til at starte sæsonen mod Milan i supercuppen.

Vi ses efter sæsonen! Spørgsmål og ønsker er velkomne

La Maggica

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #97: 06 Jan 2013, 00:03 »

Patch 13.2.1

2. sæson resume Del. 1

Hey alle freaks, Opstemt

Så er juleferie snart overstået for mit vedkommende, jeg skal tilbage til universitetet her på mandag og efter en fed julecup og dejlig nytårsaften, så tog jeg atter fat på at spille med A.S. Roma. Lad os se på hvordan min 2. sæson i hjerteklubben endte...

Rent taktisk er der ikke meget ændret siden første sæson, det er den samme taktik som i første, og stadig med forskellige ”udråbspakker” alt efter modstander og kamp.

I store træk er der kun kommet 1 spiller til siden den forrige update om transfer, nemlig den unge canadier Miles Silva som jeg virkelig tror på kan blive en klippe i forsvaret de næste mange år. Han er kommet på fri transfer fra Montreal Impact. Desuden har jeg givet løbepas til Matteo Brighi, der har valgt at indstille sin karriere efter sæsonen. Desuden stopper også Fabio Grosso, Simone Perrotta og Rodrigo Taddei også i Roma efter sæsonen, og indstiller deres aktive karriere. Kongen af Rom har valgt at ville være træner efter livet som fodboldspiller, og han er nu ansat hos os til en beskeden løn af 90k pr. måned. En dejlig ting, taget i betragtning af han fik 6 mio. pr. måned inden da.
Derudover har jeg forlænget kontrakterne med Erik Lamela, Miralem Pjanic, Alessio Romagnoli og Maarten Stekelenburg frem til 2019. Jeg arbejder også på at få forlænget med Frederico Balzaretti og Alessandro Florenzi, begge deres kontrakter udløber efter næste sæson.

Nu til det jeg selv finder spændende ved en sæson, nemlig de forskellige turneringer. Vi starter med Supercuppen, og bevæger os så videre til Pokal-turneringen, så Serie A og sidst, men ikke glemt CL.

Som det ses var kampen meget lige, og vi var heldige med at vinde 4-3 efter forlænget spilletid. Blandt de positive ting fra kampen, var der at finde et hattrick fra Destro og spilletid til min unge MM Tomas Svedkauskas og CF Alessio Romagnoli.

Som det tydeligt ses kunne vi lade os hylde endnu et år som suværene mestre med hele 99 point, dog 6 point mindre end sidste år, men med en målscorer der var forbedret med 6 mål, så den nu hedder +88. 1 nederlag mod Juventus på 0-1 på udebane er eneste malurt, men igen det skulle vel være dem der kunne tilføje mig et nederlag... Tilgengæld kan jeg nævne storsejre over Milan, Napoli og Catania på udebane med 5-0... Årets største sejr blev på hjemmebane mod Sassuolo og de blev sendt hjem med 7-0... Meget tilfreds med mit angreb i perioder. Smiley Af nævneværdige individuelle præstationer kan følgende nævnes

Mattia Destro, 32 mål og 9 oplæg i 37 kampe
Erik Lamela, 14 mål og 17 oplæg i 33 kampe
Vladimir Weiss, 15 mål og 17 oplæg i 36 kampe.
Tomas Svedkauskas, 22 rene mål og 18 mål imod i 37 kampe.

Ja, de unge har fået mange kampe i denne sæson, men jeg har ment de var klar og det har jo, heldigvis, været rigtigt set. Og det skulle heldigvis blive endnu bedre selvom vi allerede kunne fejre 2 trofæer i denne sæson.

Som forsvarende pokal – og Serie A mestre træder vi først ind i 1. runde af pokalturneringen. Her var vi blevet parret med rivalerne fra S.S. Lazio, en dejlig fornemmelse at sende dem ud med en sæk på 4-0. Napoli var næste udfordring, og her blev det til en relativt sikker 2-1 sejr på hjemmebane. Semifinalen parrede os så med Inter, og selvom vi vandt over 2 kampe med 3-2, så var jeg bekymret for holdets form. Vi blev presset rigtig godt på hjemmebane af Inter, og var lidt heldige med at gå videre... I finalen var der ingen tvivl om sejren, og Udinese blev kørt over i finalen med 4-0.

Endelig tilbage i Europa!

Efter 2 år uden europæisk fodbold i topklasse på Olympico vendte CL atter tilbage til Rom. Vi blev parret med Dinamo, Zenit og Real Madrid. En gruppe hvor jeg forventede at vi skulle slås med Zenit om 2. pladsen, og endda ikke kunne gå videre, hvis vi var uheldige... Vi spillede kampende i nedenstående rækkefølge og med resultater:

Roma vs Dinamo (1-0)
Zenit vs. Roma (4-4)
Real Madrid vs. Roma (1-1)
Roma vs. Real Madrid (4-1)
Dinamo vs. Roma (0-4)
Roma vs. Zenit (1-2)

Som I kan se slog jeg altså Real Madrid hjemme, men tabte så til Zenit, og gik så videre som nr. 1. på bedst målscore... Lidt mere uheld og jeg var blevet nr. 3... Så tak for det!

I 1. knockoutrunde blev vi parret med franske Lille, som gruppevinder ville vi have fordel af hjemmebane i 2. kamp, og der var heller ingen tvivl om resultatet... Vi vandt samlet med 5-2 over 2 kampe. Kvartfinalen bød endnu engang på fransk modstand, denne gang var Marseille der bød op til dans. Et mål dårligere end sidste gang vi mødte fransk, og en samlet 4-2 sejr til os gjorde vi kunne se frem til CL-semifinale. I semifinalen bød det på engelsk modstand, de forsvarende mestre fra Manchester City inviterede til fodbold.

I den første semifinale havde City hjemmebane, og de kom foran efter blot 2 min... Jeg frygtede en ydmygelse, men mine unge knægte samlede sig selv op, og vandt med 2-1 takket være 2 mål af målmaskinen Destro. 6 dage senere tog vi imod City på Olympico, og igen kom city foran hurtigt, denne gang efter 5 min... Vi nåede også at komme bagud 0-2, inden Destro og De Rossi scorede, og vi kunne fejre en finale plads. I finalen har vi atter fået fornøjelsen af at møde Real Madrid. Efter vi slog dem på hjemmebane, føler jeg vi har overtaget, men vi må se hvad kampen den bringer...

Selve CL finalen, og alt der hører sig til kommer i en update om lidt, så hvis I vil vide mere om hvordan det gik det unge italienske hold, må I læse videre ned af siden! Cool
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 00:46 af warmon » Logged

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #98: 06 Jan 2013, 00:04 »

Patch 13.2.1

CL-finalen

Live fra CL finalen, sæsonen 2013/2014 fra Estádio da Luz

Velkommen alle fodboldfans! Inden længe går årets fodboldkamp i gang, ja hvis vi ser bort fra slutrunde-kampe, er CL-finalen vel årets største kamp på klubplan...

Kampen står idag mellem Real Madrid C.F. og AS Roma, der sætter hinanden i stævne på Estádio da Luz. På stadionet i Portugal er der plads til 65.647 tilskuere, som jeg håber vil være med til at give os en fantastisk aften...

De 2 holds startopstillinger er netop blevet offentlig gjort, og vi starter med holdet der står anført som hjemmehold

AS Roma
Tomas Svedkauskas
Alessandro Crescenzi – Miles Silva – Alessio Romagnoli – Frederico Balzaretti
Vladimir Weiss – Miralem Pjanic – Danielle De Rossi – Erik Lamela
Alessandro Florenzi
Mattia Destro

Bænk:
Maarten Stekelenburg
Salvatore Bocchetti
Mattia De Sciglio
Marco Frediani
Jores Okore
Michael Bradley
Matteo Adamo

Roma ser ud til at stille i deres foretrukne opstilling, en 4-4-2 el. 4-4-1-1 om man vil. De har spillet denne taktik mere eller mindre hele sæsonen, og har for nyligt kunne lade sig hylde af både Serie A og pokalturneringen. Bruno Conti har virkelig fået sat skik på holdet siden han kom til for 2 år siden, og det bliver spændende at se, hvordan holdet vil tackle denne kamp. I mine øjne er klare underdogs, de har mange unge spillere med, og har slet ikke den internationale rutine som Real Madrid er i besiddelse af.

Real Madrid stiller op som følger:
Iker Casillas
Sergio Ramos – Raphaël Varane – Mats Hummels – Marcelo
Sami Khedira – Luca Modric
Angel Di María – Mesut Özil – Cristiano Ronaldo
Gonzalo Higuaín

Bænk:
Jesús
Nacho
Álvaro Arbeloa
Xabi Alonso
Karim Benzema
Ricardo Carvalho
Iván Sáez

Et simpelt kig viser at det er lutter verdensstjerner der kommer på banen for Real Madrid. I mine øjne er de ganske bedre end Roma på alle pladser, og de er kæmpe favoritter til at tage trofæet med til Spanien i år. Real Madrid kunne for nyligt lade sig hylde som spanske mestre, og de var virkelig godt kørende i de sidste kampe i ligaen. Dog er det her en CL-finale, og der kan ske store ting i fodbold man ikke forventede...

Vi er ved at være klar til kampstart, det er Real Madrid der starter denne finale, vi venter blot på dommerens fløjt... Og finalen er igang!

10 min: Kampen har været meget lige, dog med et lille overtag til Roma. De har lagt et højt pres på madrid og jagter virkelig bolden rundt. Det har også givet en advarsel til Balzaretti som følge af en lidt for hård tackling. Roma virker ikke synderligt trykket af omgivelser, og spiller frisk til... Holdene ser hinanden an lige nu.

15 min: Mål!!! Det er Real Madrid og Ronaldo der åbner ballet i dette års finale. En lang bold fremad fra Svedkauskas bliver opsnappet af Ramos og så går det stærkt den anden vej! Ned igennem banen går det, fra Kheadira kort til Ozil der ligeledes spiller den kort til Modric. Modric spiller fremad til Higuain der lægger køligt af til Ronaldo der hamrer bolden i kassen... 1-0 til Real Madrid

20 min: Kampen bølger frem og tilbage, Roma har ikke mistet modet selvom de er kommet bagud, men Madrid er farlige på deres altid farlige kontra.

28 min: Mål!!! Roma og Lamela udligner! Et frispark i højre side spilles kort til Lamela, der har byttet plads med Weiss og så går det ellers stærkt! Lamela ser sig ikke tilbage og sætter tempoet, og sætter 4 mand, inden han tørt med sit højre ben hugger til bolden og den suser ind ved roden af den nærmeste stolpe... 1-1 i Portugal

30 min: Målet har virkelig givet Roma momentum.  Real Madrid kan slet ikke få bolden væk fra eget felt, og har pt 10 mand i eller omkring eget felt. De er under ekstremt pres lige nu.

32 min: MÅL!!! Det er Destro der scorer. Efter udligningen satte Roma presset op og Real Madrid har slet ikke kunne styre det. Et frispark fra Lamela bliver sparket ind over fra venstre, og der supertalentet Alessio Romagnoli kommer højest og header med så meget kraft at Casillas ikke kan holde bolden. I klumpen i feltet dukker Destro op, og han tordner bolden ind til 2-1 føring til italienerne.

40 min: 5 min til pausen, og Roma ligner ikke et hold, der har tænkt sig at lette presset. De holder stadig fast, og Madrid er låst fast omkring eget felt. Pausen vil uden tvivl komme Real Madrid bedst til gode... Ramos har netop fået gult og er nu ude med karentæne i den første kamp i næste års CL. Frispark en 10 meter fra feltet, kan Roma omsætte det til endnu et mål, eller kan Real overleve til pausen? Lamela går til bolden... Det var næsten fra samme position de scorede til 2-1... Higuain afværger og Real Madrid forsøger en kontra nu!

42 min: Puuh, en hektisk periode, Real Madrid lignede ellers lige et hold der kunne overliste Roma på en kontra, men den sidste aflevering svigter, så man ingen afslutning får. I stedet slår Roma kontra, og Destro er tæt på at gøre det til 3-1 med et lob fra 25 m, men han rammer desværre overliggeren, og Marcelo må give hjørnespark. Pjanic tager hjørnesparket... De Rossi kommer højest... DEN BLIVER REDDET PÅ STREGEN! Det er Marcelo der igen er redningsmanden for Real Madrid!

46 min: Mål!!! Real Madrid har udlignet inden pausen. Det er Ronaldo der lyner på endnu en kontra! En tabt bold omkring Real Madrids felt bliver sparket i dybden, og der er få forsvarsspillere der kan følge en Ronaldo i fart, og ligeså få målmænd der tager en friløber fra Ronaldo... 2-2 er stillingen ved pausen.

God underholdning her de første 45 min. Jeg havde ikke forventet at kampen ville være så lige, men det er også en finale, og så længe bolden er rund, kan alt ske. Bliver spændende her i 2. halvleg om Roma forsat kan byde Real Madrid trods. Spillerne er på banen, dommeren er klar, og her bliver der fløjtet igang...

54 min: Real Madrid er kommet klart bedst fra pausen, og presser nu Roma tilbage. Et langskud fra Ozil, men den bliver reddet af Svedkauskas. Ingen problemer med det skud for den unge målmand.

55 min: Di Maria på stolpen! Roma sløser for meget med bolden, og promte advarer Real Madrid om hvad der så sker. En kontra ender hos Di Maria der brager bolden på stolpen. Roma var heldige der!!!

60 min: Der er pause i spillet, Romagnoli ligger på midten og tager sig til hovedet efter en duel med Ronaldo. Man må håbe den unge fyr kan spille videre, da han virkelig har vist højt niveau i dag. Roma har allerede sendt Bocchetti til opvarmning...

62 min: RØDT KORT! RØDT KORT TIL CRISTIANO RONALDO! Et udspark fra Casillas giver en duel mellem Crescenzi og Ronaldo, og Crescenzi falder til jorden med hænderne til ansigtet! Lad os se den i slow engang... Det ser ud til at Ronaldo rammer ham med albuen i ansigtet. Om det er vilje ved kun Ronaldo, men dommeren står godt placeret og kortet er givet. Real Madrid spiller nu 10 vs. 11 den sidste halve time af ordinær spilletid.

73 min: De sidste 10 min har begge hold spillet lidt med trukken bremse virker det til. Roma kører bare bolden rundt, og skaber ikke rigtig noget, mens Real blot venter. Bruno Conti har også lige skiftet Balzaretti ud med Bocchetti. Conti virker ikke til at ville afgive sin fordel af at være en mand mere på banen. Hjørnespark til Roma... Pjanic sparker, men Varane sender den sikkert væk. Ingen chance i denne omgang.

80 min: Stadigvæk samme historie. Roma kører bolden rundt og venter på momentet, mens Real Madrid afventer... De flytter bolden lidt hurtigere nu Roma, er det nu presset kommer? Spillet flyttes fra højre mod venstre, De Rossi ud til Lamela på venstre kanten... Ramos misser sit indgreb fuldstændigt! Lamela er helt fri nu, og der kommer temposkiftet igen... Han søger mod feltet, hvad gør Real Madrid nu? De afventer, Lamela tager tempoet lidt ud... Der kommer indlægget, hårdt og fladt, lidt tilbage i feltet! MÅL! MÅÅÅL!! MÅÅÅÅÅÅÅL!!! Destro scorer! Den unge angriber har sneget sig bagved forsvaret og dukker op ud af ingenting! Han sparker den der bold stensikkert i kassen med hans venstre ben!

81 min: 3-2 til Roma, og hvad gør Real Madrid nu?? Der bliver reageret promte, og Modric bliver hevet ud... Ind kommer Benzema, nu skal der jagtes, det bliver spændende 10 min!

85 min: Real Madrid jagter og jagter, men det er tydeligt at se de er en mand for lidt. Roma kører ganske enkelt bolden rundt og de er skal lave en fejl som det ser ud lige nu, hvis Real Madrid skal komme tilbage... Boldtab af De Rossi! Khedira opsnapper bolden, og prøver et langskud... Ingen problemer for Svedkauskas. Han kunne se den hele vejen.

90 min: Frispark til Roma på kanten af Madrids felt. Der er langt 3 min til, og stillingen er stadig 3-2 til Roma. Roma har ikke travlt, og benytter sig nu af de sidste udskiftninger, uden tvivl for at trække tiden. Ud går både Weiss og Romagnoli, og ind kommer Bradley og De Sciglio... Nu skal CL vist sikres, måske gør Lamela det med frisparket her? Han har virkelig spillet helt igennem fantastisk i aften, denne unge argentiner. Kan han kronen sin indsats som kampens spiller med endnu et mål? Nej, han skyder langt forbi... Langt udspark fra Casillas, Real Madrid prøver og prøver, men her taber de bolden igen... Der nu spillet 92 min, og frispark til Roma, Di Maria kommer for sent på De Rossi. 92:40 og den er ikke sparket endnu, det ligner en sejr til Roma! Så frisparket taget, den bliver spillet ud til Lamela, skal han have den sidste fod på bolden?

Han sætter Ramos, Benzema og Khedira... Indlæg ind i det lille felt, der kommer Bradley stormende, men han header over. Målspark fra Casillas, uret står på 93:20 og Bruno Conti vil have kampen fløjtet af! Duel om bolden på midten, den ender midt i ingenting... Dommeren fløjter! Kampen er slut og Roma er vindere af CL!

Hvilken sejr, og hvilken kamp!

AS Roma vs. Real Madrid C.F., kampen ender med en 3-2 sejr til italienerne, og dermed får CL-trofæet lov til at blive i Italien i endnu et år til finalen skal spilles på San Siro næste år. Kampens spiller blev Erik Lamela med et flot rent 9 tal i karakter.

« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 01:29 af warmon » Logged

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #99: 06 Jan 2013, 00:05 »

Patch 13.2.1

2. sæson resume Del. 1

Hey alle freaks, Opstemt

Så er juleferie snart overstået for mit vedkommende, jeg skal tilbage til universitetet her på mandag og efter en fed julecup og dejlig nytårsaften, så tog jeg atter fat på at spille med A.S. Roma. Lad os se på hvordan min 2. sæson i hjerteklubben endte...

Rent taktisk er der ikke meget ændret siden første sæson, det er den samme taktik som i første, og stadig med forskellige ”udråbspakker” alt efter modstander og kamp.

I store træk er der kun kommet 1 spiller til siden den forrige update om transfer, nemlig den unge canadier Miles Silva som jeg virkelig tror på kan blive en klippe i forsvaret de næste mange år. Han er kommet på fri transfer fra Montreal Impact. Desuden har jeg givet løbepas til Matteo Brighi, der har valgt at indstille sin karriere efter sæsonen. Desuden stopper også Fabio Grosso, Simone Perrotta og Rodrigo Taddei også i Roma efter sæsonen, og indstiller deres aktive karriere. Kongen af Rom har valgt at ville være træner efter livet som fodboldspiller, og han er nu ansat hos os til en beskeden løn af 90k pr. måned. En dejlig ting, taget i betragtning af han fik 6 mio. pr. måned inden da.
Derudover har jeg forlænget kontrakterne med Erik Lamela, Miralem Pjanic, Alessio Romagnoli og Maarten Stekelenburg frem til 2019. Jeg arbejder også på at få forlænget med Frederico Balzaretti og Alessandro Florenzi, begge deres kontrakter udløber efter næste sæson.

Nu til det jeg selv finder spændende ved en sæson, nemlig de forskellige turneringer. Vi starter med Supercuppen, og bevæger os så videre til Pokal-turneringen, så Serie A og sidst, men ikke glemt CL.

Som det ses var kampen meget lige, og vi var heldige med at vinde 4-3 efter forlænget spilletid. Blandt de positive ting fra kampen, var der at finde et hattrick fra Destro og spilletid til min unge MM Tomas Svedkauskas og CF Alessio Romagnoli.

Som det tydeligt ses kunne vi lade os hylde endnu et år som suværene mestre med hele 99 point, dog 6 point mindre end sidste år, men med en målscorer der var forbedret med 6 mål, så den nu hedder +88. 1 nederlag mod Juventus på 0-1 på udebane er eneste malurt, men igen det skulle vel være dem der kunne tilføje mig et nederlag... Tilgengæld kan jeg nævne storsejre over Milan, Napoli og Catania på udebane med 5-0... Årets største sejr blev på hjemmebane mod Sassuolo og de blev sendt hjem med 7-0... Meget tilfreds med mit angreb i perioder. Smiley Af nævneværdige individuelle præstationer kan følgende nævnes

Mattia Destro, 32 mål og 9 oplæg i 37 kampe
Erik Lamela, 14 mål og 17 oplæg i 33 kampe
Vladimir Weiss, 15 mål og 17 oplæg i 36 kampe.
Tomas Svedkauskas, 22 rene mål og 18 mål imod i 37 kampe.

Ja, de unge har fået mange kampe i denne sæson, men jeg har ment de var klar og det har jo, heldigvis, været rigtigt set. Og det skulle heldigvis blive endnu bedre selvom vi allerede kunne fejre 2 trofæer i denne sæson.

Som forsvarende pokal – og Serie A mestre træder vi først ind i 1. runde af pokalturneringen. Her var vi blevet parret med rivalerne fra S.S. Lazio, en dejlig fornemmelse at sende dem ud med en sæk på 4-0. Napoli var næste udfordring, og her blev det til en relativt sikker 2-1 sejr på hjemmebane. Semifinalen parrede os så med Inter, og selvom vi vandt over 2 kampe med 3-2, så var jeg bekymret for holdets form. Vi blev presset rigtig godt på hjemmebane af Inter, og var lidt heldige med at gå videre... I finalen var der ingen tvivl om sejren, og Udinese blev kørt over i finalen med 4-0.

Endelig tilbage i Europa!

Efter 2 år uden europæisk fodbold i topklasse på Olympico vendte CL atter tilbage til Rom. Vi blev parret med Dinamo, Zenit og Real Madrid. En gruppe hvor jeg forventede at vi skulle slås med Zenit om 2. pladsen, og endda ikke kunne gå videre, hvis vi var uheldige... Vi spillede kampende i nedenstående rækkefølge og med resultater:

Roma vs Dinamo (1-0)
Zenit vs. Roma (4-4)
Real Madrid vs. Roma (1-1)
Roma vs. Real Madrid (4-1)
Dinamo vs. Roma (0-4)
Roma vs. Zenit (1-2)

Som I kan se slog jeg altså Real Madrid hjemme, men tabte så til Zenit, og gik så videre som nr. 1. på bedst målscore... Lidt mere uheld og jeg var blevet nr. 3... Så tak for det!

I 1. knockoutrunde blev vi parret med franske Lille, som gruppevinder ville vi have fordel af hjemmebane i 2. kamp, og der var heller ingen tvivl om resultatet... Vi vandt samlet med 5-2 over 2 kampe. Kvartfinalen bød endnu engang på fransk modstand, denne gang var Marseille der bød op til dans. Et mål dårligere end sidste gang vi mødte fransk, og en samlet 4-2 sejr til os gjorde vi kunne se frem til CL-semifinale. I semifinalen bød det på engelsk modstand, de forsvarende mestre fra Manchester City inviterede til fodbold.

I den første semifinale havde City hjemmebane, og de kom foran efter blot 2 min... Jeg frygtede en ydmygelse, men mine unge knægte samlede sig selv op, og vandt med 2-1 takket være 2 mål af målmaskinen Destro. 6 dage senere tog vi imod City på Olympico, og igen kom city foran hurtigt, denne gang efter 5 min... Vi nåede også at komme bagud 0-2, inden Destro og De Rossi scorede, og vi kunne fejre en finale plads. I finalen har vi atter fået fornøjelsen af at møde Real Madrid. Efter vi slog dem på hjemmebane, føler jeg vi har overtaget, men vi må se hvad kampen den bringer...

Selve CL finalen, og alt der hører sig til kommer i en update om lidt, så hvis I vil vide mere om hvordan det gik det unge italienske hold, må I læse videre ned af siden! Cool

Patch 13.2.1

Resume del 2.

Som I kunne læse i ovenstående update, så vandt vi altså CL-finalen. Meget imponerende og så endda i en kamp der var vanvittig spændende at følge. Dermed gjorde vi rent bord med hele 4 trofæer til den italienske hovedstad. Jeg er meget glad lige nu, hvis der er nogen der skulle være i tvivl, og glæder mig helt vildt til at se hvordan det ser ud mod 3. sæson.
I skal da heller ikke synes for updates og SS af mine spillere.

På målet har Tomas Svedkauskas virkelig udviklet sig enormt meget, og jeg tror rent faktisk på han kan blive en superklasse MM. Det synes jeg han udvikling på to sæsoner viser burde være muligt. Han fylder godt i feltet og er rimelig stærk på stregen også. Han har holdt målet rent 29 gange i 53 kampe, så han spiller også på et rimeligt højt niveau.

I forsvaret kan jeg faktisk nævne mere eller mindre alle de unge, men Alessio Romagnoli er uden tvivl den som har imponeret mig mest af alle, og han bliver uden tvivl en af de bedste i verden om nogle år. At han så også er af egen avl trækker bestemt heller ikke ned for mig. I løbet af sæsonen spillede han samlet 47 kampe, og lavede endda 2 mål og 3 oplæg. Han bliver uden tvivl en vigtig brik for mig fremover.

På midtbanen kan jeg også fremhæve en del spillere, men specielt i år har både Erik Lamela og Vladimir Weiss imponeret. Lamela har holdt det høje niveau fra sidste år, og Weiss er bare gået direkte ind på holdet og gjort en forskel fra dag 1. Jeg synes faktisk at Erik Lamela er for mig, hvad Lionel Messi er for Barcelona, og det er nok heller ikke tilfældigt at Erik Lamela har vundet konkurrencen som ”European Golden Boy” de sidste 2 år. Jeg håber han holder niveaut ind i 3. sæson, og kan komme med i kampen om at være verdens bedste spiller!

I angrebet har Mattia Destro atter været ustyrlig og han ender højst sandsynligt med at blive alletiders topscorer for klubben, medmindre der kommer et super regen der tager hans plads. Han lavede i 2. sæson i alt 49 mål og 12 oplæg i 54 kampe, og blev naturligvis årets bedste angriber i Europa. Så der kommer der næppe nogen forstærkninger.

Så det til det som egentlig var den springende grund til jeg valgte at starte forfra. I mit første spil oplevede jeg at få et enormt overskud i 2. sæson, og det har jeg ganske rigtig også fået skrabet sammen. Indtægter og udgifter viser tydeligt at der er kommet flere penge i omløb, hele 800 mio. mere har vi tjent i år, og så gør det mig mindre at vi har øget vores udgifter med 400 mio. Et samlet overskud på 400 mio. for 2. sæson er meget tilfredsstillende i mine øjne.

Jeg håber da, såfremt der er andre der spiller med dem, I byder ind med jeres oplevelser og erfaringer med denne klub. Har I ellers spørgsmål, ønsker af SS eller andet jeg kan hjælpe med jer, jamen så skriv endelig. Jeg vil gerne være behjælpelig.

Vi ses efter præsæsonen frem mod 3. sæson.

La Maggica
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 00:47 af warmon » Logged

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #100: 06 Jan 2013, 00:48 »

Så skulle alt gerne være opdateret så I kan få det hele med Opstemt

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #101: 06 Jan 2013, 22:44 »

Præsæson 3. sæson!

Det går stærkt i øjeblikket med mit spil, så I skal da ikke snydes for hvordan det går i den italienske hovedstad. Med en fantastisk sæson bag os, var målet at forstærke sig så vi kunne genvinde Serie A og VM for klubhold, samt nå en semifinale i CL. Den store succes havde sikret os et solidt økonomish fundament at bygge på fra, og da der allerede var forlænget med hovedparten af spillerne, var der rigeligt med penge til at handle for. Bestyrelsen har givet mig 385 mio. og et lønbudget på ca. 32 mio. om måneden. Pengene er nu omfordelt og der er handlet ind for ialt 200 mio. netto ca. Af spillere der er kommet ind til 1. holdstruppen kan følgende nævnes blot 2 spillere, resten er unge spillere der er købt for at forstrække mit u-20 hold, der skal spille next-gen series i år.

Keisuke Honda, fri transfer fra CSKA Moskva
Marco Verratti, 180 mio. fra PSG

Ud er gået lidt spillere der ikke fik forlænget kontrakten, en spiller jeg ikke ønskede som følge af DE, og nogle små aftaler. I kan her finde det totale overblik over mine transfers. Efter at have handlet ind, og trimmet truppen til, har vi stadig 95 mio. tilrådighed og 9,5 mio. om måneden til lønninger. Så skulle der dukke nogle super talenter, skader eller andre uforudsete ting op i løbet af sæsonen, kan vi forstærke os om nødvendigt.

Som optakt havde min assisterende manager fået holdet til at deltage i en 4-holds turnering, så vi skulle spille 2 dage i træk. Modstanderen var et tysk 2. divisions hold, og de fik at smage, hvordan det er at møde et hold der har vundet CL. Vi slog dem 9-1, og mødte så Atletico Madrid i finalen. En udemærket modstander så tidligt i opstarten. Vi vandt sikkert 3-0, og tilbage var 2 modstandere inden supercuppen mod Udinese. En 6-0 sejr over et C2-hold, og ikke mindst en 4-1 sejr over PSG. Jeg er yderst tilfreds med det spillerne har leveret i optakten, og holdet virker helt klar til at tage hul på 3. sæson sammen med mig. I finder her en oversigt over kampene med målscorere

Som det ses af ovenstående SS, er det tydeligt at fremtiden er sikret i Roma, hvis blot halvdelen af mine ungdomstalenter indfrier deres potentiale. 1. holdet er også godt på vej, og kan stadig udvikle sig til et bedre hold, så der er bestemt en masse at spille for stadigvæk.

Vi ses på den anden side af 3. sæson, forhåbentligt med flere succeshistorier.

La Maggica

NMadsen
Ynglingespiller

« Svar #102: 19 Jan 2013, 11:07 »

Warmon: Jeg tror jeg vil prøve din taktik af, da du jo har fået nogen utrolig flotte resultater med den! Har du været inde og ændre noget i de enkelte spillerindstillinge r?
Btw kan se du har et sindssygt ungdomshold - er det noget der er kommet af sig selv, eller er det spillere du selv har hentet? Smiley

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #103: 19 Jan 2013, 16:12 »

Warmon: Jeg tror jeg vil prøve din taktik af, da du jo har fået nogen utrolig flotte resultater med den! Har du været inde og ændre noget i de enkelte spillerindstillinge r?
Btw kan se du har et sindssygt ungdomshold - er det noget der er kommet af sig selv, eller er det spillere du selv har hentet? Smiley

En del personlige ændringer, og opråb bliver brugt, send mig en pb med din mail, så sender jeg dig min taktik Smiley

Ungdomsholdet, jeg scouter en del, og var i 1. sæson ret heldig med 2 spillere fra eget akademi til 5 stjerner, de sidste 2 har det været temmelig småt, så håber på bedre tider frem mod 4 sæsons afslutning... Jeg er godt nok videre fra 4 og en godt stykke inde i 5. men jeg håber at kunne smide en opdatering snarest... Smiley

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #104: 21 Jan 2013, 11:23 »

Patch 13.2.1

Sæson 3

Endnu engang synes jeg i skal have en opdatering om mit save med AS Roma,  Cool (håber I kan få jer kæmpet igennem mine monsterupdates Wink )

Jeg valgte til 3. sæson at fastholde mit taktiske koncept, det har jo fungeret meget godt og som et gammelt ordsprog lyder: ”Never chance a winning team”, så det har jeg valgt ikke at gøre.

Som I kan se handlede vi netto ind for ca. 350 mio + spillerbonusser for underskrivelse af kontrakter... For pengene fik en del unge spillere, og 3 spillere til 1. holdet, nemlig Hondo, Verrati og SES. Jeg regner med at have Honda en sæson, måske 2 i stalden inden han skal videre for en pose penge. Verrati og SES skal så være en del af et langsigtet projekt om at få gjort holdet mere italiensk, og få flere spillere af egen avl.

Som vindere af CL-finalen 13/14 havde vi også både den Europæiske supercup, og klub-vm på programmet. Chelsea bød op til dans i Monaco d. 29 august, og resultatet finder i nedenunder...

Hvilken fremragende sejr over en, hvis jeg nu selv skal sige det, stærk modstander...

Den italienske supercup blev i år spillet på det Olympiske Stadion i Rom, så på alle måder var vi på hjemmebane. Modstanderen i år var Udinese, og jeg forventede intet andet end en sejr.

Det formåede holdet jo i sikker stil at leve op til... Lad os vende blikket mod Serie A, hvor vi de seneste 2 sæsoner havde vundet den, skal vi kalde det... Rimeligt sikkert? Så forventninger i år var på ingen måde skruet ned... Vi ville lade os hylde som mestre af Serie A 14/15.

Vi var 2... blot 2 kampe fra den perfekte sæson i ligaen... Jeg håber jeg kan nå den perfekte sæson engang... Men jeg tvivler helt ærligt på det kan lade sig gøre... Toppen var som man kunne forvente sig, i bunden var Fiorentina den negative overraskelse, og de må næste år spille i Serie B.

Et kig på de individuelle præstationer viser at mit hold var vanvittig godt kørende:

Mattia Destro, 29 mål og 4 oplæg i blot 28 kampe (blev topscorer i Serie A)
Erik Lamela, 8 mål og 11 oplæg i 32 kampe (spillede til 7,48 i snit)
Alessio Romagnoli, 5 mål og 3 oplæg i 37 kampe (spillede til 7,49 i snit)
Tomas Svedkauskas, 15 mål imod og 20 cleansheats i 34 kampe

Igen har de unge fået mange kampe, men de har jo vist de kan tåle presset, så jeg ser ingen grund til ikke at forsætte denne linje...

Som i kan se bød kun finalen på modstand... Her var det Juventus der bød trods og nægtede at lægge sig ned... Vi måtte endda ud i forlænget spilletid for at sikre os trofæet, men så luner det tilgengæld at jeg kunne sende Catania ud med et samlet 0-6 nederlag.

Som I kan se af oventående billede, bød klub-vm ikke på de store udfordringer, og blev egentlig brugt til at mine marginalspillere og unge talenter kunne få noget spilletid... De betalte så tilbage med endnu et trofæ.

I CL trådte vi ind i gruppespillet som forsvarende mestre og derfor var presset enormt på os, for at vise at forrige sæson ikke kun var en enlig svale, men at vi i fremtiden er at finde som favoritter til CL-titlen hvert år. Gruppespillet bød på både hollandsk, spansk og cypriotisk modstand i forn af hhv. AZ Alkmaar, Valencia og Omonoia. En gruppe vi må forventes at vinde ovenpå sidste sæson.

I den 1. knockoutrunde blev vi parret med Sporting Lissabon, en rimelig modstander taget i betragtning vi kunne have trukket Dortmund i stedet... Vi var i fuld kontrol over 2 kampe, og sendte SLB ud i mørket med samlet 1-4 nederlag... Lodtrækningen til kvartfinalen parrede os med Manchester City, og samtidig sikrede lodtrækningen til semifinalen, at vi ville undgå hold Barcelona, Manchester United og Real Madrid før en eventuel finale... Ganske glimrende lodtrækning synes jeg selv. Nå, men fokus mod City, de skulle jo først besejres over 2 kampe... Og det blev de i den grad, en samlet sejr på hele 8-2 til os og en semifinale mod Chelsea, og de rendte da også ind i en øretæve, 9-2 måtte de se sig slået med... Dermed var i finalen for 2. år i træk, og her mødte vi så det 3. engelske hold i dette års CL-turnering, nemlig Manchester United, der havde slået både Barcelona og Real Madrid ud... En værdig modstander i finalen må jeg erkende, og bestemt lige så svær en kamp der ventede os som mod Real Madrid forrige år.

For 2. år i træk og som det første hold nogensinde kunne vi løfte pokalen med de store ører, det til trods for 2 røde kort, og vi egentlig var spillet ned under tæppet i den sidste del af kampen.

Status på 3. sæson er altså: 6 turneringer, 6 sejre, og dermed alt hvad der kan vindes i en sæson, vundet... Økonomien er så solid at vi trods indkøb for 350 mio. stadig har et overskud på 70k. Er det så slut i de italienske, er der ikke flere ufordringer? Jo da... Nu skal vi være verdens bedste hold, vi skal være den rigeste klub, den klub der har det bedste ry... Vi vil være de bedste, og så må det tage den tid det tager sig... Desuden skal der flere spillere ind omkring klubbens 1. hold der er italienske, og målet er at ca. 75 % skal være være egen avl.

Har i spørgsmål, ønsker eller andet, smid en Pb eller et indlæg i tråden, jeg er gerne behjælpelig.

Vi ses til præsæson på 4. sæson

La Maggica

« Seneste Redigering: 21 Jan 2013, 11:46 af warmon » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010