home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  2 Brugere, 322 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AS Monaco FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco FC  (Læst 52031 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #180: 07 Jun 2013, 18:35 »


Kan man godt få det ind i et spil imens man spiller?
'

Ja, du download filen og udpakker den f.eks på dit skrivebord. Derefter tager du filen og putter ind i mappe tactics som du finder inde i din sport interactive mappe.

Stien er som følgende: dokumenter/sports interactive/football manager 2013/tactics
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #181: 07 Jun 2013, 18:59 »

'

Ja, du download filen og udpakker den f.eks på dit skrivebord. Derefter tager du filen og putter ind i mappe tactics som du finder inde i din sport interactive mappe.

Stien er som følgende: dokumenter/sports interactive/football manager 2013/tactics

Skal man ikke genindlæse eller noget?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #182: 07 Jun 2013, 21:21 »

Hvor skal filen ligges henne? I hvilken mappe? :-) Stadig Mac..
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #183: 07 Jun 2013, 22:13 »

Hvor skal filen ligges henne? I hvilken mappe? :-) Stadig Mac..

Hey BRØNS!


- Smid den ind i din:
Dokumenter > Sports Interactive > Football Manager > Editor data (Hvis den ikk findes så lav den selv) .. og start nyt spil Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #184: 07 Jun 2013, 22:15 »


Hey BRØNS!


- Smid den ind i din:
Dokumenter > Sports Interactive > Football Manager > Editor data (Hvis den ikk findes så lav den selv) .. og start nyt spil Smiley

Godt du lige fik fjernet det "Velkommen til FMFreaks." Wink

Det må være en ommer!  Cool
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #185: 07 Jun 2013, 22:22 »

Glad for at se, at der er så mange, der spiller med min update.  Smiley

Jeg er først selv lige kommet i gang med den, og ligger pt nummer 3 i ligue 2. Jeg spiller en 4-5-1, primært på grund af Ocampos, da jeg tror han kan blive en vild IF!

Hvordan spiller i andre?? Den første sæson er nemlig altid hjernedød svær med monaco!  Ubeslutsom
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #186: 07 Jun 2013, 23:10 »

Glad for at se, at der er så mange, der spiller med min update.  Smiley

Jeg er først selv lige kommet i gang med den, og ligger pt nummer 3 i ligue 2. Jeg spiller en 4-5-1, primært på grund af Ocampos, da jeg tror han kan blive en vild IF!

Hvordan spiller i andre?? Den første sæson er nemlig altid hjernedød svær med monaco!  Ubeslutsom

Billeder af taktik  crazy crazy crazy
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #187: 08 Jun 2013, 12:55 »

Glad for at se, at der er så mange, der spiller med min update.  Smiley

Jeg er først selv lige kommet i gang med den, og ligger pt nummer 3 i ligue 2. Jeg spiller en 4-5-1, primært på grund af Ocampos, da jeg tror han kan blive en vild IF!

Hvordan spiller i andre?? Den første sæson er nemlig altid hjernedød svær med monaco!  Ubeslutsom

Er også ved at afprøve den en smule Smiley Men ja første sæson er godt nok udfordrende Smiley Ligger pt nummer 3, dog kun 2 point fra nummer 1 så det er ret så tæt i toppen  Kys Spiller en 3-1-2-3-1 opstilling  Hævet Øjenbryn
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #188: 08 Jun 2013, 13:02 »

Er også ved at afprøve den en smule Smiley Men ja første sæson er godt nok udfordrende Smiley Ligger pt nummer 3, dog kun 2 point fra nummer 1 så det er ret så tæt i toppen  Kys Spiller en 3-1-2-3-1 opstilling  Hævet Øjenbryn

Her efter 22 kampe ligger jeg nummer 2 med ét point op til Le Havre på førstepladsen. Jeg har ned 9 point ned til Le Mans på 4. pladsen, så jeg føler mig overbevist om, at jeg nok skal rykke op! Smiley

EDIT:
Iøvrigt må jeg sige, at jeg ikke havde regnet med, at Neal Maupay skulle være fastmand allerede! Han er 16 år og er min topscorer med 9 ligamål i 15 kampe!  Cool
« Seneste Redigering: 08 Jun 2013, 13:05 af ulle94 » Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #189: 08 Jun 2013, 14:54 »

Jeg har allerede fået hentet nogle stærke spillere fra start af! bl.a. Kweuke, Lisandro Lopez (midterforsvaren) og Digne Smiley Nu må vi se hvordan det går.
Logged

jalle262
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Monaco FC
« Svar #190: 08 Jun 2013, 18:19 »

Jeg kan slet ikke få det til at virke, jeg har spillet 6 kampe nu, men desværre kun med 4 point, en vundet og en uafgjort. Kan i ikke smide nogle ss op af jeres taktik og holdinstrukser? :-D
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #191: 09 Jun 2013, 20:14 »

Det lykkedes mig, som forventet, at vinde Ligue 2. Derfor er jeg nu i Ligue 1, hvor pt indtager andenpladsen efter 4 kampe. Udover de fire stjerner der var signet på forhånd, har jeg hentet en del spillere. Jeg gik på rov i Newcastle der er rykket ned i Championship. Her har jeg hentet Santon, Debuchy, Moussa Sissoko og Yanga-Mbiwa. Udover disse tre har jeg hos ligekonkurrenterne Saint-Etienne og Marseille hentet Zouma og Mandanda. Til sidst er Lorik Cana hentet i Lazio for at bringe noget erfaring til truppen.

Falcao har iøvrigt taget Ligue 1 med storm! 5 mål i fire kampe lover godt! Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #192: 09 Jun 2013, 20:19 »

Det lykkedes mig, som forventet, at vinde Ligue 2. Derfor er jeg nu i Ligue 1, hvor pt indtager andenpladsen efter 4 kampe. Udover de fire stjerner der var signet på forhånd, har jeg hentet en del spillere. Jeg gik på rov i Newcastle der er rykket ned i Championship. Her har jeg hentet Santon, Debuchy, Moussa Sissoko og Yanga-Mbiwa. Udover disse tre har jeg hos ligekonkurrenterne Saint-Etienne og Marseille hentet Zouma og Mandanda. Til sidst er Lorik Cana hentet i Lazio for at bringe noget erfaring til truppen.

Falcao har iøvrigt taget Ligue 1 med storm! 5 mål i fire kampe lover godt! Smiley

Hvor er Ben a endt? havde du mulighed for at hente ham? hvis ja hvorfor gjorde du det ikk?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #193: 09 Jun 2013, 20:22 »

Hvor er Ben a endt? havde du mulighed for at hente ham? hvis ja hvorfor gjorde du det ikk?

Går udfra at det er Ben Arfa du hentyder til. Jeg havde snøren ude efter Ben Arfa, men han valgte Bayern istedet for.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco FC
« Svar #194: 09 Jun 2013, 20:41 »

Oprykning lålålåålålålålålålå lålålå

Maupay, fuck han er insane!!!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010