home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  HSV
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: HSV  (Læst 8806 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #15: 17 Nov 2012, 17:31 »

Vandt første sæson på bedre målscore Grin. Købte Carlos Fierro, som eneste spillere i transfervinduet. Skrev dog kontrakt med Metzelder og en billig brasiliansk målmand som begge km på fri transfer. Tabte Super Cuppen til Frankfurt Græder. Skal til at spille Champions League. Min trup er virkelig tynd og kan ikke stille med en hel bænk uden ungdomsspillere grundet klubbens dårlige økonomi. Har flere unge spillere. Prøver at få fat i flere, men de fleste kræver over 300.000 tusind i løn selvom de kun er atten og ikke har spillet en førsteholdskamp endnu.

Nogen der kan anbefale nogen gode virkelig billige breddespillere?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

blåsmølf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #16: 17 Nov 2012, 20:25 »

Vandt første sæson på bedre målscore Grin. Købte Carlos Fierro, som eneste spillere i transfervinduet. Skrev dog kontrakt med Metzelder og en billig brasiliansk målmand som begge km på fri transfer. Tabte Super Cuppen til Frankfurt Græder. Skal til at spille Champions League. Min trup er virkelig tynd og kan ikke stille med en hel bænk uden ungdomsspillere grundet klubbens dårlige økonomi. Har flere unge spillere. Prøver at få fat i flere, men de fleste kræver over 300.000 tusind i løn selvom de kun er atten og ikke har spillet en førsteholdskamp endnu.

Nogen der kan anbefale nogen gode virkelig billige breddespillere?


Jeg sidder selv med den samme problemstilling i HSV, blev mester relativt suverænt med 4 runder tilbage, det altoverskyggende problem her er også truppens bredde, den ekstremt dårlige økonomi og så det at det er stort set umuligt at få spillere til.
Det har heller ikke hjulpet at bestyrelsens forventninger er titlechallenge i den nye sæson og så efterfølgende sænker lønbudgettet Ubeslutsom

Har du fået Can Der Vaart til at præstere stabilt
Logged

Arsenal FOREVER

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #17: 25 Nov 2012, 08:18 »

Van der Vart har et gennemsnit på 7,35. Laver masser af assist og scorer også fint med mål. Dog ingen frisparksmål hvilket ærger mig lidt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

blåsmølf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #18: 30 Nov 2012, 09:34 »

Van der Vart har et gennemsnit på 7,35. Laver masser af assist og scorer også fint med mål. Dog ingen frisparksmål hvilket ærger mig lidt.

Hvordan spiller du VdV? i mit bruger jeg ham som amc support og han sutter røv, har prøvet at sætte ham som amc attack og han sutter endnu mere, har haft flere samtaler med ham hvor han er blevet kritiseret for sin form, og han kan da også godt selv se han ikk espiller godt men ligelidt hjælper det.
Logged

Arsenal FOREVER

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #19: 30 Nov 2012, 09:40 »

Oh ha gode gamle Van Der Vaart, en spiller jeg personligt aldrig rigtigt har kunne få til at spille godt for mig, er kun lykkedes en gang,  i fm12 med spurs, hvor han allerede var solgt til afgang i januar vinduet, men så pludseligt i start september kom ind for en skadet modric og pludseligt gjorde det super godt.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #20: 15 Dec 2012, 18:28 »

Jeg er nu nået til min 3. sæson i HSV med en start som vel er ganske tilfredsstillende.
De to første sæsoner bød på et tysk mesterskab i hver sæson, men det andet af slagsen var med hiv og sving og i aller sidste runde det kom i hus. Udfordringen med HSV er helt klart den ringe økonomi, for spillermaterialet er grundlæggende godt nok til at holde sig i toppen af Bundesligaen, men lige så snart det hedder Champions League har bredden svært ved at følge, når man samtidigt føler sig nødsaget til at sælge nogle spillere for at opretholde økonomien. Læg dertil mindst 3 skader konstant i hele sæsonen, og så har man efterhånden en gedigen udfordring. Men skaderne kommer som regel sammen med den smalle trup.

Ikke desto mindre lykkedes det altså at få Bundesligaen hjem i anden sæson også, og en hæderlig indsats i Champions League blev det også til, hvor jeg blev slået ud af Juventus efter forlænget spilletid.

Mine indkøb har hovedsageligt været billige eller gratis, og disse tæller indtil videre Salvatore Bocchetti, Anderson (Man U), Lacina Traore og så Viktor Fischer som jeg bare måtte eje og derfor smed 110 mio i Ajax' retning. Derudover også en masse håbefulde billige unge talenter.

Dertil har jeg desuden købt to unge tyske talenter på 16 år, men jeg kan ikke få lov til at registrere dem til førsteholdstruppen. Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor, når jeg godt kan registrere størstedelen af mine andre unge talenter?
Logged

Vuelve la ilusión

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #21: 16 Dec 2012, 15:01 »

Van der Vart er fremskudt playmaker og sat til offensiv. Det fungerer fint.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #22: 16 Dec 2012, 15:11 »

Jeg spillede med van der Vaart som trequartista i en 4-2-3-1, og han spillede også ganske godt i første sæson. Han blev så skadet i 9 måneder i optakten til anden, og så solgte jeg ham i sommeren derefter.

Men egentlig vil jeg nok råde folket til at sende ham af sted hvis man blive budt +100 mio. Det er virkeligt mange penge for HSV, og jeg vil sige at man kan finde nogen der har potentiale til at blive en del bedre for en del mindre.
Logged

Vuelve la ilusión

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #23: 16 Dec 2012, 15:19 »

Hvordan går det for jer andre med Diekmeier? Jeg er næsten færdig med anden sæson, hvor hans kontrakt udløber. Har kigget på Corchia og Fagner til at tage over, men Diekmeier skal have en mindre løn. Hvad ville i gøre?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #24: 16 Dec 2012, 15:57 »

Jeg spiller stadig fast med Diekmeier i min tredje sæson, og han gør det ganske godt. Ingen klager herfra, så så længe jeg ikke kan finde en spiller der forbedrer positionen konstant, så har jeg ingen kvaler ved at bruge Diekmeier.
Logged

Vuelve la ilusión

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #25: 16 Dec 2012, 16:29 »

Tror jeg beholder ham. Går efter Zouma til midterforsvaret. Ved i hvad han kan erhverves for?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #26: 16 Dec 2012, 16:48 »

Zouma ser også uhyggelig ud. Jeg gik næsten all in efter ham i et spil med Real Madrid efter 1. sæson, hvor han også var sat til salg efter egen vilje, men Saint-Etienne forlangte 240 mio for ham. Så han bliver nok dyr...
Logged

Vuelve la ilusión

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #27: 30 Dec 2012, 09:02 »

Skræmmende beløb, men der skal prøves alligevel. Kigger dog også efter andre. Har forlænget med Diekmeier i mangel på bedre. Har ligeledes forlænget med Rincon. Slog Chelsea sammenlagt 3-2 i ottendedelsfinalen i CL.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #28: 30 Dec 2012, 11:53 »

Jeg er lige startet med HSV.

Det økonomiske aspekt gør det til lidt af en udfordring.
Sådan som jeg ser det skal der betales lige omkring 20,- mio kr. om måneden til diverse lån. "Heldigvis" er det ene lån betalt ud d. 1 januar 2015. Som jeg ser det, kan der først laves fremtidsplaner efter at dette lån er betalt af.

Jeg kan dog ikke forstå, at man henter van der Vaart og giver ham en uge løn på 1,- mio kr. når man ved at man står med sådan en gæld.
Så der kommer nok ikke nogen indkøb, i første sæson i hvert fald. Hvis der kommer bud på van der Vaart så kan det ikke afvises, han forlader klubben igen!

Det var alt for nu!
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #29: 30 Dec 2012, 13:08 »

Jeg vil lige komme med en lynopdatering.

Min 3. sæson med HSV bød på Bundesligamesterska bet for 3. sæson i træk, men dette år fulgt op af den tyske pokaltitel samt sejr i Europa League efter det kun blev til en 3. plads i CL-gruppespillet.

Derudover jeg har lavet et sandt røvekøb idet jeg kunne snuppe Marc-André ter Stegen på fri transfer og dermed sende en René Adler til Milan for 117 mio kr. Jeg havde det godt nok en smule dårligt med det, da Adler havde stået glimrende for mig, men en 8 år yngre og bedre målmand for +117 mio siger man ikke nej til.
Dernæst fik jeg skudt Anderson afsted til Norwich for hele 135 mio kr. efter egentlig kun at være blevet brugt som rotationsspiller i de 2 sæsoner jeg havde ham.
Logged

Vuelve la ilusión

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010